Ertesi gün, Sare felaket bir baş ağrısıyla uyandı. Hemen mutfağa inip ilaç içti ve bahçeye temiz hava almak için çıktı. Bu sırada en yakın arkadaşı olan Buglem, onlar için leziz bir kahvaltı hazırlamıştı. Kızını görünce hemen ona yaklaşıp, "Sarhoş prensesimiz ayılmış!" dedi gülerek. Sonra ikisi keyifle kahvaltılarını yaptılar. Öğleden sonra Tugçe ile buluştular ve birlikte plaja gitmeye karar verdiler. Plaja vardıklarında Tugçe'nin arkadaşlarının yanına oturdular, hem yüzdüler hem de keyifli sohbetler ettiler.
Sonrasında Tugçe ve arkadaş grubuyla bir arkadaşlarının mekanına gitmeye karar verdiler. Sare ve Buglem hızlıca eve gidip hazırlandılar, daha sonra Tugçe gelip ikisini de aldı. 15 dakika sonra mekana vardılar ve herkesle selamlaşıp yerlerine oturdular, yemek siparişlerini verdiler. Yemekler yenildi ve sohbete daldılar ki, arkadaş grubunun yanına
Karan geldi ve arkadaşı Kerem'e ve masada oturan herkese selam verdi. Sonra masada oturan Kerem, Karan'ı masaya davet etti ve Karan, Sare'nin yanına oturdu çünkü tek boş yer orasıydı.Karan, Sare'nin kulağına yaklaşıp, "Kıza nereye gidersen git bulurum seni, kaçak prenses. Benden kaçabileceğini mi sandın?" dedi. Kız, duyduklarıyla hem heyecanlandı hem de öfkelendi, ancak Karan'a hiçbir şekilde cevap vermedi ve karşısında oturan Tugçe'nin arkadaşı Ali ile sohbete daldı. Bu sırada Karan öfkelendi ama belli etmemeye çalıştı. Ancak kızın bu umursamaz tavırlarına daha fazla dayanamadı ve kızın kulağına eğilip, "Benimle gelirmisin, konuşmamız gerek artık" dedi. Sare bir şey söyleyemeden kızın elini tutup masadan kaldırdı ve herkesten müsaade isteyip kızı arabasına bindirdi ve onu kiraladığı villaya götürdü. Bu sırada kız çok şaşırdı ve hemen arkadaşı Buglem'e mesaj attı, onun endişelenmemesi gerektiğini ve birkaç saat içinde eve geleceğini söyledi.
Kiraladığı eve varınca, Karan hemen arabadan indi ve kızın kapısını açıp inmesini bekledi. Daha sonra birlikte eve giriş yaptılar ve Karan hemen kızın dudaklarına yapıştı. Sare başta donup kalsa da kendini öpüşmeye karşılık verirken buldu. Birkaç dakika sonra ilk olarak kendini geri çeken Sare oldu ve ikili salona geçip oturdular. Karan kıza kahve yaptı ve daha sonra konuşmaya başladı. Kıza olan hislerini anlatmaya başladı, ilk defa böyle bir duyguyla karşılaştığını ve bu yüzden başta kabul etmek istemediğini ve eski sevgilisine tekrar şans verip barıştığını anlattı.
Ancak onu Fatih'le görünce delirdiğini ve artık daha fazla dayanamadığını söyleyerek sevgilisinden ayrıldığını ve kızın peşinden buraya geldiğini anlattı. "Seni çok seviyorum prensesim, kalbimin diğer yarısı, bu saatten sonra benimsin, artık benden kaçışın yok, hayatıma hoş geldin sevgilim" dedi ve kız bir şey söylemeden onun dudaklarına yapıştı. Dudakları ayrılınca kız mutluluktan ağlamaya başladı.
Kız da aşkını itiraf etti ve ona uzun zamandır aşık olduğunu anlattı. İkili sarılıp uzunca konuştular ve bundan sonra ne yapacaklarını ve bir süre bu durumu ailelerinden gizlemeleri gerektiğini kararlaştırdılar. Daha sonra birlikte film izlediler ve kız, Karan'ın kucagında uykuya daldı. Karan da kızın arkadaşına mesaj atıp kızı odasına yatırdı, kızın yanaklarını öpüp yanına uzandı ve sıkıca sarılarak huzurla uykuya daldılar.
Bakalım onları bundan sonra neler bekliyordu ve ilişkileri nasıl sınavlardan geçecekti. Belki zamanla aileleriyle de açık konuşacaklar ve ilişkilerini daha da sağlamlaştıracaklar.
Ve acaba iki sevgili bütün sınavları geçip mutlu olabilecekler miydi ....
Sarenin kombini
Ve karanın kombini
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağlanmış Yollar
Romance### Tanıtım Yazısı: Sare, içten içe yıllardır büyüttüğü platonik aşkını Karan'a açılmanın hayalini kurmaktadır. Ancak Karan'ın bir partide başka bir kızla dans ettiğini gördüğünde, Sare'nin dünyası başına yıkılır."Kalp Kırıklığı," genç bir kızın aş...