„Acı Dolu Anlar"

19 2 0
                                    

Sare'nin aklı hala nişan gecesi yaşananlardaydı. Karanın bu tavrına hiçbir anlam veremiyordu. Niye böyle davranmıştı ki, onu kıskanmış olabilir miydi acaba? Bütün bir hafta bu düşüncelerle geçmişti. Ayrıca ertesi gün Fatih, Sare'yi Instagram'dan eklemişti.

İki eski sınıf arkadaşı önce Instagram'dan sonra WhatsApp'tan konuşmuşlardı. Fatih de onu ısrarla kahve içmeye davet etti, Sare daha fazla bu duruma dayanamadı ve buluşmayı kabul etti.

Aradan iki gün geçmiş ve buluşma zamanı gelmişti. Sare arkadaşı Buglem'in yoğun ısrarıyla çiçekli mini bir elbise giymişti. Ah Buglem ah diyerek tatlı mı tatlı küçük butik bir pastaneye giriş yaptı.

Fatih, içeriye girer girmez Sare'yi masada gördü. Sare, çiçekli elbisesiyle masada otururken Fatih'in  gözleri parladı. Sare, utangaç bir gülümsemeyle Fatih'e doğru döndü. "Hoş geldin, Fatih. Seni bekliyordum," dedi nazikçe. Fatih'in yüzünde sevinç dolu bir gülümseme belirdi. "Çok teşekkür ederim, Sare. Ne güzel görünüyorsun, elbisen harika!" diye karşılık verdi mutlu bir şekilde.

Güzelce sohbet ettiler, eski günleri anımsadılar. Fatih bu buluşmada iyice Sare'den hoşlanmaya başladı ve hatta bu yüzden onunla hafta sonu arkadaş grubuyla birlikte bir konsere gitmeye davet etti. Ancak Sare için bu sadece eski bir dostla oturup konuşmaktı ve Fatih'e olan duyguları çocuklukta kalmıştı, ona ancak bir dost gözüyle bakıyordu.

İkili, hafta sonu Fatih ve birkaç arkadaşıyla birlikte Mabel Matiz konserine gitmeye sözleştiler.

Sare oradan ayrıldıktan sonra, kaç gündür görmediği arkadaşı Buglem'in yanına gitti. İki kız sabaha kadar sohbet edip dedikodu yaparak film izlediler. Aralarındaki dostluk ve samimiyet, geçmişten gelen bir bağın hatırlanmasını sağladı ve gecenin ilerleyen saatlerine kadar keyifli vakit geçirdiler.

Tam anca uykuya dalarken sabah telefon sesiyle uyandı. Arayan hastaneydi ve anne ile babasının çok kötü bir kaza geçirdiklerini söylediler. Hemen arkadaşı ve annesiyle hastaneye gittiler. Yol boyunca dua ediyordu, ailesine bir şey olmaması için.

Yolda kız kardeşine de hemen haber verdi; kızcağız okuldan bir arkadaşına kalıyordu. Kalbinde endişe ve korkuyla dolu duygularla hastaneye ulaştıklarında, acil serviste anne ve babasının durumunu öğrendiler. Doktorlar, durumlarının ciddi olduğunu ve ameliyata alınmaları gerektiğini söylediler.

Sare ve kız kardeşi, hastanede beklerken zaman durmuş gibiydi. Dualarının kabul olması için içten içe umut ediyorlardı. Endişe ve korkuyla dolu bekleyişleri, birlikte geçirdikleri zorlu anları daha da güçlendirmişti. Beklenti ve belirsizlik içinde, sevdiklerinin sağlığına kavuşmalarını umut ederek birbirlerine sıkı sıkıya sarıldılar.

Bağlanmış Yollar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin