00.05: DÜNE AİT

115 96 15
                                    

Billie Eilish - Blue

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Billie Eilish - Blue

(26.02.2019)

Pinhan Ege Latifoğlu'na;

Bugün büyük gün ezberbozan. Bugün senin günün. Eminim ki, toplumda "özel" kılınmış günler bile senin için bir anlam ifade etmiyor.

Olsun, ben senin yerine de mutluluğu yaşarım.

Umuyorum ki doğum gününü kutlayan birileri, en azından birisi vardır. O biri ben olmak isterdim ancak sen bunu istemez, beni terslerdin. En azından benim düşüncem bu yönde şekilleniyor.

Dil seçtin, değil mi? Bölümüne rağmen kafan hâlâ karışık, ne olacağını ve ne istediğini bilmiyorsun elbette.

Matematik ile aran normal şartlar altında nasıl bihaberim fakat ben senin hiç haz etmediğin, sinirden gülmene sebebiyet veren ve sürekli uykuna musallat olan Sait Kozat'ın dersindeyim. (Hiçbir zaman dinlemedim. Şu anda bağırıyor lakin ben yine ona kulaklarımı kabartmıyorum.)

Etrafıma bakınıyorum, yoksun. Gözlerimi kapatıyor, hissetmeye çalışıyorum bir zamanlar burada uyuklayan ruhunu.

Hissedemiyorum Ege. Seni artık hissedemiyorum.

Yok. Olmuyor. Sanırım olması gereken zaten bu.

İsmimi biliyor musun, Ege? Ben doğum gününü bilmem yetmezmiş gibi kendi kendime mum üfledim, mutlu olabilmeni dileyerek. Gülünç duruma düştüğümün farkındayım ancak bir yerde, bir zihinde yaşadığını ve bu zihnin bana ait olduğunu bilmeni çok isterim isterdim.

Değerli hisseder miydin?

Seni bir daha görebilecek miyim sence?

Bence bir gün, bir yerde, birbirimizden bihaber biçimde yeniden tanışacağız.

Sen beni hatırlamayacaksın, keza ben de kendimi hatırlatmayacağım sana.

İlk başta seni tanımayacağım fakat ismini duyduğumda içimdeki duyguları kimseye tarif edemeyeceğim ve o gün fark edeceğim ki sen değişmişsin.

Karamsarlığın, melankolikliğin, anhedonikliğin, saç kesimin, giyim tarzın, (Özellikle siyah parçaların) yine siyah olan ayakkabıların, kulaklığın, çantan ve çantanın kulpuna taktığın metal anahtarlık...Hepsini değiştirmişsin.

Belki de dünyalar güzeli bir kadın gelmiş, değiştirmiş seni. Gurur duymuşum o kadın ile. 16'sındaki hayalperestin düşünü gerçek kılmış çünkü. Elinden tutmuş, avutmuş onu. (Gelecekteki hayalperest dahi yapamamış bunu.)

AYIN EŞSİZ ETKİSİ: AysarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin