2.Bölüm

12 2 0
                                    

"Zamanı tutmayı çalışsak da başarılı olamayız."

Multimedya:Pera- Her şeyim



Cihan Hancıoğlu ⛰️

Bu sefer otele gitmek yerine evime gelmiştim. Pamir'i zor da olsa başımdan atarak geldim desem daha doğru olur. Üzerimi değiştirdikten sonra çalışma odasına geçerek yeni yapılacak sözleşmenin üzerinden geçmeye başladım.

Sırtımın ağrısı yüzünden geriye yasladım. Masanın üzerinde duran kahve fincanına dokunduğumda buz gibi olmuştu. Karşıda duran saate baktığımda gece iki olmuştu. Yerimden kalkarak odadan çıktım. Kocaman evde tek kişi yaşamak, güzeldi. Kimsenin olmaması, güzeldi.

Tek bir canlının olmaması güzeldi. Ya da ben öyle düşünmek istiyordum. Çünkü kalabalıklar içinde yalnızlığa mahkum olan bir insanın mecburiyetidir, yalnızlık.

Odama geçerek kendimi yatağa gelişi güzel atarak gökyüzünü seyretmeye başladım. Bu evde bu odada tek sevdiğim yer burasıydı. Tavan full cam ile kaplıydı. Gökyüzünü izleyerek uyumak rahatlatıyordu. Sanki Dünyayı buradan görebiliyordum.

Dünya Eroğlu 🌋

Bu sabah kahvaltımı otelde yapmıştım. Ardından yakınlarda olan avm'ye giderek akşam için giyecek bir şeyler araştırmaya koyuldum. Kızlarla konuştuğumda gece kıyafeti almamın iyi olacağını söylediklerinde işim daha kolay olmuştu. Gezdiğim mağazanın birinde çok güzel deri şort tulum bulmuştum. Çok hoşuma gitmişti görünüşü. Hemen giyip denedim. Üzerine her ne kadar yaz mevsiminde olsak da deri görünümlü ince trençkota benzeyen üstü de alarak mağazadan çıktım. Ayakkabım vardı çok şükür ki. Saçlarım ile uğraşmamak için kuaföre de uğradım.

Otele altıda gelebilmiştim. Bir saat kalmıştı. Çok terlediğim için saçlarıma dokunmadan vücudumu yıkayarak çıktım. Aldıklarımı hemen giyinerek son kez hazırlığımı yaparak otelden çıktım.

Kızlarla buluşacağım yere geldiğimde onlar çoktan gelmişlerdi.

Ada ve Lalin arkaya geçmiş Yıldız ise yanıma oturmuştu.

"Hoş geldiniz kızlar."

"Hoş bulduk canım, asıl sen hoş geldin biz buralardaydık." Diye sitemkarca söylendi Ada.

Onlar üniversiteden sonra daha fazla sınavlara girmek istememişlerdi. Hepsi başka işlerde çalışmaya başlamıştı. Hayat hepimizi başka yerlere sürüklemişti.

"Bende hoş buldum canım. Şimdi ilk önce nereye gidiyoruz onu söyleyin, giderken konuşuruz."

"Ya benim çalıştığım şirkette üstleri asansörde konuşurken duydum büyük patron ki bu adam dünya çapında zenginliği ile biliniyor burada bir kulüp açmış adı C&H. ****** adresinde."

"Kız o ne biçim ad öyle C&H diye isim mi olur?"

Bir yandan kızlar ile gülüşerek bir yandan konuşarak Lalinin verdiği adrese doğru arabayı sürdüm.

Cihan Hancıoğlu ⛰️

"Pamir tam olarak ne zaman susarsın?"

"Abi daha iki kelime konuşmadım ki."

"Olsun sen yine de sus Pamir."

"Abi kimseye iki kelimeden fazla konuşturmuyorsun ki toplantılarda bile adamlara özetinde özeti olarak konuşturuyorsun."

İki Evren Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin