7. Bölüm

15 2 0
                                    

"Çocuklar gibi, neşeli ve hayat dolu bir yaşam dilemek..."

Multimedya: Işıl Ayman- Böyle Sevmek Olmaz ki

Dünya Eroğlu 🌋

Hayatta mutlu olduğum anlar kadar biraz da mutsuzluğu tatmıştım. Hayat herkese acımasız davranıyordu. Ömrü hayatı boyunca mutluluk havuzunda yüzen kimseyi tanımamıştım. Ve hayat herkese mutsuzluğunu elbet bir gün yaşatacaktı.

Cihan ile beraber yan yana holdingden ayrılırken ara ara gözlerin üzerimde olduğunu hissetmiştim. Gezindiğim katlarda duyduklarım ile neden baktıklarını az çok anlıyordum.

"Dünya, tercihi bana bırakmak konusunda emin misin?"

Cihanın sesi ile düşündüğüm konudan uzaklaşıp yönümü Cihana çevirdim.

"Yani beni bir ormanlık alana götürüp öldürmek istemiyorsan her yer bana uyar."

Gülerek söylediklerim Cihanı güldürmemiş aksine yüzünü kasmasına neden olmuştu.

"Lütfen bu gibi düşüncelerin varsa bana karşı önceden bilmek isterim. Seni rahatsız etmek en son isteyeceğim şey!"

"Şaka yapıyorum Cihan bana o tür zarar vermeyeceğini biliyorum."

Cihan beni öldürmek istese o gece kulübünde rahatlıkla yapabileceğini biliyorum.

"Bunu bilmek rahatlattı. O halde öncelikle güzel bir akşam yemeği yiyelim ardında da ne yapacağımız hakkında konuşmaya devam ederiz."

Cihanı onayladıktan sonra geri kalan zaman da sessiz bir yolculuk yaptık. 

Aslında hiç susmayan bir insandım. Ama Cihanın yanında kendimi tanıyamıyordum.

"Sende benim gibi susmayı sevenlerden misin? Yoksa Pamir gibi her dakika susmak bilmeyenlerden misin?"

Bu adam kesinlikle benim düşüncelerimi duyuyordu.

"Aslında konuşmayı çok severim. Fakat senin yanında istemsizce kasıyorum kendimi. Nasıl davranmalıyım bilmiyorum. Belki çocuksu yanımdan rahatsız olursun diye düşünüyorum, bilmiyorum."

"Benim yanımda rahat olmanı istiyorum Dünya. Ben seni yargılamam. Yada çok konuşuyorsun diyerek seni susturmam. Aksine sesini duymak bende farklı duygular uyandırıyor. Bu söylediğimi yanlış anlamanı da istemiyorum. Umarım söylediklerimi anlayabilmişsindir. Çünkü ben ilk defa bir kadını kırmadan nasıl konuşacağımı çözmeye çalışıyorum."

"Elbette seni anlıyorum. O halde kendim gibi davranmaya daha fazla gayret edeceğim."

"Buna sevinirim."

"Pamir ile konuştuğumuz da Pamir'in seni konuşturmak için kırk takla attığını öğrendim. Konuşmayı sevmiyor musun?"

"Demek Pamir ile konuşmalarınız devam ediyor."

"Tabi ki arada bir mesajlaşıyoruz. Havandan sudan konuşuyoruz. Sıkı bir dostluğun başındayız, diyebilirim. Hadi şimdi sorduğum sorunun cevabını alabilir miyim?"

"Konuşmak konusunda biraz ketum olduğum doğru. Fakat Pamir'in saçma sapan sorduğu sorulara cevap verme tenezzülün de bulunmuyorum."

"Pamir ile ne zamandır tanışıyorsunuz?"

İki Evren Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin