3.Bölüm

13 2 0
                                    

" Ve bir renk girer hayatımıza ve sadece hep, hep o rengi görürüz."

Multimedya:Yalın - Sevgili kalp sancım


Dünya Eroğlu 🌋

Otelin kahvaltı salonun da oturmuş keyif çayımı yudumlarken  hala dünkü yaşanan tatsız olayı düşünüyordum. Resmen adamın birinin üzerine bayılmış birde hiç yoktan kendimi kucağında dahası adamın odasında bulmuştum. Tam bir rezillikti. Acaba yabancının ismi neydi?

Aklımda yer edinen soruyu hemen kendimi silkeleyip defettim. Bugün biraz İstanbul turu yapmak istiyordum. Keşfedildikçe daha çok yerler çıkıyordu, tıpkı insan gibi. İnsanı da tanıdıkça yeni huyları ortaya çıkıyordu.

Çay bardağını sakince masanın üzerine koydum. Bugün havanın sıcaklığı yüzünden yeşil elbisemi giyinmiş, dolgu topuk siyah sandaletlerim ile tamamlanmıştım.

Otelden çıkarak arabamı beklemeye başladım. Uzaktan görünen mavi arabam ile içim gittikçe gidiyordu bu arabaya. Mavi Ejderhama binerek kısa İstanbul turuma başladım.

Cihan Hancıoğlu ⛰️

"Efendim anlaşılacağı üzere Dubai de ki **** şirket istenilen miktarı veremeyecekler gibi görünüyor."

Uzun siyah ladin ağacından yapılan toplantı masasında dalıp gitmiştim. Dışarıyı duyuyor fakat siyah olan masayı kırmızı olarak görmem yüzünden gözlerimde bir sorun oluştuğunu düşünmeme neden oluyordu.

"Pamir bu masa neden kırmızı?"

"Abi masa siyah renkte!"

Pamir'in sesi gözümün dalıp gittiği masadan kaldırıp hemen sol tarafımda kalan Pamir'e çevirdim.

"Emin misin Pamir çünkü ben masayı kırmızı görüyorum?"

"Eminim abi masa siyah."

Pamir'in şaşkın çıkan sesi ile tekrardan masaya dönüp baktığımda masanın rengi düzelmiş, siyah renk yerine gelmişti.

Ne oluyordu bana?

"İyi misin abi? İstersen toplantıyı bitirelim."

Pamir'in sesini duyduğumda toplantıda olduğumu da yeni fark etmiştim. Bu son günlerde bana ne olduğu konusunda bir fikrim yoktu.

"Hayır devam edelim. En son ne diyorduk?"

"Efendim anlaşılacağı üzere Dubai de ki **** şirket istenilen miktarı veremeyecekler gibi görünüyor, demiştik en son."

"Veremiyorlarsa ısrar edilmeyecek. Başka şirketlerle görüşün. Çok mu zor çözüm!"

"Cihan Bey problemimiz aslında basit görünen fakat zor bir durum. Farklı bir dala yöneldik efendim. Normal de bizim dallarımız; hanlar, inşaatlar, yazılım... Konularında epey ses getirdik fakat şimdi kozmetik alanına da yöneliyoruz. Ve bu oldukça zor bir alan. En iyi şekilde en iyi kişiler ile çalışarak burada da ses getirmek istiyoruz. Fakat saç stil uzmanımızın söylediğine göre sarı, siyah veya kahverengi renklerin basit olduğunu ve herkes tarafından onların seçildiğini söylüyor."

"Özetle."

Daha fazla kelime duymak istemiyordum.

"Özetle efendim bizim doğal gür saçlı kızıl bir kadın bulmamız gerekiyor."

İki Evren Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin