"Beyaz bir sayfanın içindeki o siyah leke gibi hissetmek."
Multimedya:Kaldı 8- Yanında Uysansam
☆
☆
☆
Dünya Eroğlu 🌋
"Seni burada görmek ne hoş, Cihan."
Hemen sol yanımda işittiğim ses ile odaklandığım yemeğe ara vererek kim olduğuna baktım.
Sarışın yüzünün her yanında estetik olduğu belli olan bir kadın duruyordu. Ayrıca bu kadın az önce Cihana mı seslenmişti ben mi yanlış duymuştum?
"Merhaba Buse Hanım. Burası benim işletemem olduğu için burada görünmem kadar normal olan bir şey yoktur. Öyle değil mi?"
"Tabi ki öyle. Sadece senin çok meşgul olduğunu da bildiğime göre şaşırmam gayet normal öyle değil mi?"
Bir yanımda konuşan kadına bakıyor bir yandan da Cihana bakıyordum. Kadın resmiyeti ortadan kaldırmış gibi görünüyordu. Cihan ise gayet resmi bir şekilde konuşmayı sürdürüyordu.
"Meşguliyetlerim değer verdiğim insanlar olduğu sürece geri kalan her şey sonradan hallolabilir."
Ne yani buradan Cihanın bana değer verdiğini mi düşünmeliydim?
Aman Dünya sen neler düşünüyorsun öyle, adam belli ki kadının bir an önce gitmesi yönünde bu şekilde konuşuyor olabilir.
"Haklısın Cihan. Biz insanlar değer verdiğimiz zaman başka bir şey düşünemeyiz."
"Aynen öyle. Şimdi izninizle değer verdiğim insan ile akşam yemeğimiz daha fazla soğumadan devam etmek istiyorum."
Cihanın konuşmasıyla kadın benim buradaki varlığımı yeni fark ediyormuş gibi kafasını benim tarafıma çevirerek baştan aşağı süzmüştü beni. Ve yüzünü buruşturarak tekrar Cihana bakmıştı.
Ne yani bu kadın bana mı yüzünü buruşturarak bakmıştı?
"Pekala size afiyet olsun. Umarım bir daha ki sefere değer verdiğin insanların arasında olabilir ve seninle kahve içebiliriz."
Kadın bir süre Cihanın cevap vermesini beklemiş fakat Cihanın cevap vermemesiyle omuzları dikmiş ve kıvırtarak ilerlemeye başlamıştı.
Kadının bu hareketinden bir kadın olarak ben rahatsız olmuştum.
"Yemekler soğudu eğer tazelemelerini istersen hemen seslenebilirim, Dünya."
Cihanın seslenmesi ile kadının arkasından bakmayı bıraktım.
"Ah hayır yeterince doydum. Her şey çok lezizdi."
"Beğenmene sevindim. Az önce yaşanan tatsız olay nedeni ile senden özür dilerim."
"Sen neden özür diliyorsun ki? Hem senin de tanıdığın bir kadın gelip selam verdi. Bunda özür dilenecek bir şey görmüyorum."
"Öncelikle Buse Hanımı sadece ismen tanıyorum diyebiliriz. İsim hafızamın kuvvetli olması nedeniyle ismini hatırladım. Yoksa Buse Hanımı sadece lansmanlar da bir kaç kere denk geldiğim biri sadece?"
Cihanın bana kendini açıklamaya çalışması bazı insanlara saçma gelebilirdi. Hatta ben de dışarıda böyle bir konuşmaya denk gelseydim bende ne açıklaması yapıyor bu adam da diyebilirdim ama Cihanın bu davranışı hoşuma gitti diyebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Evren Bir Aşk
Teen Fictionİki Evren Bir Aşk Bir şehir düşünün. Öyle büyük öyle kalabalık öyle rastlantıların, binde bir ihtimallerin olacağı bir şehir İstanbul. Ve bir kadını düşünün. Tıpkı ateşi andıran kızıl saçları. Gözlerinde gökyüzünü taşıyan, teni sanki karlara bulanmı...