12.Bölüm

11 2 0
                                    

Bir tırtıl her zaman 'tuhaf' görünür. Fakat dönüşümünü tamamladığında mucize oluşur ve birbirinden güzel renklerle kaplı kanatları olur. Fakat onlar bunun farkında değildir. Ardında onlarla beraber giden güzellikleri göremezler. İşte her insan aslında birer tırtıl olmaktan ibarettir.

Multimedya: Batuhan- Anıları Sakla

Keyifli okumalar ☆

Dünya Eroğlu 🌋

"Ya Dünya kızım şu köpeğin bir türlü alışamadı bana."

"Sevdiğinden yapıyor Azra."

Gelen çocukluk arkadaşım Azra idi. Merdivenden çıkmış yanıma doğru geliyordu.

"Kusura bakma ya misafirlerin olduğu hep aklımdan çıkmış."

"Sorun değil canım. Hem tanışmış olursunuz. Hadi gel."

Azra ile beraber Cihanların yanına vardık.

"Merhaba. İyi akşamlar."

"Merhaba iyi akşamlar." Diyerek Cihan ve Pamir Azra'ya karşılık verdiler.

"Azra, Cihan ve Pamir. Beyler çocukluk arkadaşım Azra."

Tanışmak adına saygı ile ayağa kalkmış ve ikisi de Azra ile tanıştıklarına memnun olduğunu söylemişlerdi.

"Canım sende geç ben bir şeyler daha getireceğim." Diyerek yanlarından ayrıldım.

Mutfaktan Azra için limonata ve bir kaç şey daha alarak tekrar yanlarına geçtim.

"Evet gençler şimdi çok güzel bir film buldum. Biraz izleyelim eğer beğenmezseniz bitiririz."

Cihan Hancıoğlu ⛰️

O filme bakıyor bense gözlerimi ondan alamıyordum. Bir insan bu kadar güzel ve bir o kadar doğal olması karşımda ki varlığını gördükçe hayret ediyordum. Bir yandan mısırını yiyor bir yandan arkadaşına bir şeyler fısıldıyordu. Ve gülümsemesi beni benden alıyordu.

"Abi biraz daha bakmaya devam edersen yanacak buralar."

"Sus Pamir! Filmini izle."

"Ben bir şey fark ettim abi."

"Ne fark ettin Pamir?"

"Ben film adamı değilmişim abi onu anladım. Dünyaya ayıp olmasın diye izliyorum valla"

Sanki konuşmamızı duymuş gibi "Film hiçte istediğim gibi değilmiş yahu. Siz beğendiniz mi?" Diye sormuştu Dünya.

"Valla kuzum kim önerdi sana bu film mi?"

"Ya kimse önermedi. Ben derece alan filmlere baktım aralarından seçtim bir tanesini." Diyerek arkadaşına cevap vermişti Dünya.

"Yani rekor kırmış olduğuna şaşırdım. Kim bu filmi izler."

"Ee biz izliyoruz."

Yanımdan gelen ses döndüğümde Pamir 'Ne var abi bende sıkıldım. Ne saçma bir film çekmişler ve insanlarda rekor kırmışlar."

"Valla haklısınız beyefendi. Ben daha iyisini çekerdim."

Dünya Eroğlu 🌋

Azra ve Pamir iyi anlamışlardı. Filmi kapatmıştım. Gerçekten de saçma bir film bulmuştum. Geceyi sohbet ederek ilerletiyorduk.

"Ben artık kalksam iyi olacak gece çoktan bitmiş gün başlayacak."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki Evren Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin