5.Bölüm

16 3 0
                                    

"Bir yıkımın güzel bir sonuca bağlanacağını nereden bilebilirdik ki..."

Multimedya: Pera-Gecenin en güzeli

Dünya Eroğlu 🌋

Cihan Bey'in karşıma oturmadan önce ki sözleri zihnimde yankı yapıyordu.

"Merhaba, iyi akşamlar beklettiğim için kusura bakmayın ,lütfen. Ufak bir aksilik nedeni ile geç kaldım."

Evet o aksilik tam olarak benim onun arabasına çarpmış olmamdan kaynaklıydı.

"Benim bilmediğim ne gibi bir aksilik yaşadın abi? Ciddi bir problem mi?"

Pamir'in ciddi tonda konuşmasıyla beyaz tenimde eminim ki kırmızılıklar oluşmaya başlamıştır.

Yukarı bakmaktan başım ağrımaya başlayınca Cihan Bey ile göz temasımda böylelikle kesilmişti.

"Hayır. Ben hallettim. Tekrardan geç kaldığım için kusura bakmayın."

Cihan Bey son sözlerini söyleyip karşımdaki boş sandalyeye oturdu. Karşıma oturmasıyla yüzümün kızarıklığını da görmüş olmuştu. 

Yüzümün haline bakarak hafif tebessüm eden Cihan Bey ile kenarda duran menüyü hemen elime alarak yüzümü bir nebze de olsa saklamaya çalıştım.

"Sizler sipariş vermiş miydiniz?"

"Hayır abi. Biz Lalin ile sizi beklemeye karar vermiştik."

"O halde öncelikle ne istediğimize karar verelim."

Ben çoktan karar vermiştim. Yüzümün ısısının azaldığını hissedince yüzüme kapattığım menüyü masaya geri koyarak arkama yaslandım.

"Siz karar verdiniz herhalde Dünya Hanım?"

Karşımdaki adam bana laf atmadan duramıyor gibiydi. Ama onun bu sert mizacına karşın nazikçe çıkardığı ses karşısında aynı şekilde cevap verirken buluyordum kendimi.

"Evet ben kararımı verdim, Cihan Bey."

"Bende verdim."

"Bende verdim."

Pamir ve Lalin ikilisi de cevap verdiğinde Cihan Bey'in elini hafifçe kaldırmasıyla yanımıza hemen bir görevli gelmişti. 

"Buyurun efendim? Karar verdiniz mi?"

Cihan Bey öncelik olarak bizi gösterdiğinde ben Mantar soslu tavuk yemeğinden söylediğim de diğerleri de bir benzeri yemekleri söylemişlerdi.

Görevli yanımızdan uzaklaştığında masa da bir sessizlik hakim olmuştu. 

"Ee Dünya nerelisin? Ne işindesin? Birbirimizi tanıyalım öyle değil mi?"

Hafif bir tebessümle Pamir'e baktım. Doğruyu söylüyordu.

"Ben Giresunluyum ve de öğretmenim. Mardin de görev yapıyordum fakat dört yıl zorunlu görevim bitince atamam Ankara'ya çıktı. Bende tatile, İstanbul'a gelmeye karar verdim."

"Hiç öğretmen gibi durmuyorsun. Mesleğin olarak mankenim deseydin ona daha çok inanırdım."

"Kibarlık ediyorsun Pamir ama ben kim manken olmak kim?"

"Asıl siz kibarlık ediyorsunuz Dünya Hanım. Pamir' e katılıyorum. Tek katılmadığım nokta, eminim ki sizden güzel öğretmende olacağı."

İki Evren Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin