گربه قاتل کیه؟

654 81 184
                                    


واضحه که هیچکس چیزی راجع به گربه قاتل نمیدونه. پنج ساله که تو صنعت موسیقی فعالیت میکنه و تا به حال هویتش راز مونده. نام، نام خانوادگی، سن، کشور و تمام اطلاعاتی که طرفدار ها دوست دارند بدونند به طور کامل وجود نداره. البته این کاملا منطقیه که سعی داره زندگی شخصیش رو از کارش جدا کنه ولی اگه حداقل یک‌بار چهره خودشو به مردم نشون بده که چیزی ازش کم نمیشه، میشه؟ نکنه درگیر کار غیر قانونیه؟ داراییش بیشتر از ۹۰۰ میلیون دلار می‌ارزه که خودش یه رکورد جهانیه، شاید هم از اینکه کسی ازش دزدی کنه میترسه؟

سال‌ هاست که طرفدار ها عمیقا دنبال هر سرنخی هستن که نشون بده اون کیه ولی متاسفانه گربه قاتل علاوه بر با استعداد بودن، باهوش هم هست.

چیزی که طرفدار ها تا الان کشف کردن: گربه قاتل امگای مغلوبه، اشپزیش خوبه و رابطه بدی با خانواده‌اش داره‌. البته این اطلاعات رو هم طرفدار ها پیدا نکردن، درحقیقت گربه قاتل یک حساب کاربری در اینستاگرام و توییتر داره که روزانه از خودش ویدیو میگیره، آواز میخونه و با طرفدار های سر تا سر جهان صحبت میکنه. اوه بله، اون همچنین به سه تا زبان مختلف هم مسلطه، که البته یه مانع بزرگ دیگه برای طرفدار‌انیه که علاقه زیادی به زندگی شخصیش دارن.

خیلی ها میگن مخفی نگه داشتن هویت شما یک ترفند بازار‌یابیه، تا زمانی که تاریک و مرموز باشید مردم همیشه شما رو دنبال میکنند. این همون روشیه که سیا خواننده محبوب از اون استفاده میکنه. البته سیا با چهره اش اواز خونده و اسمشو گفته. در هرصورت گربه قاتل نیازی به استفاده از این نوع مارکتینگ نداره. اهنگ هاش انقدری اعتیاد اور هستن که بدون این چیزها همچنان در صدر جدول باقی بمونند.

همین الان، یه مصاحبه با یکی از بزرگترین تهیه کنندگان موسیقی در کره در حال انجامه، اون یه مرد دورگه(ژاپنی/کره‌ای) به اسم آکینو تاکاهیه که حدود بیست سال پیش به شهرت رسید. اون در سرتاسر اسیا محبوبه و به عنوان یه پیشکسوت و استعداد یاب شناخته میشه، طبیعیه که نظرش در مورد هنرمندان به شدت جدی گرفته میشه.

وقتی آکینو تاکاهی میگه یه هنرمند امیدوار کننده‌ست یعنی به معنای واقعی کلمه امیدوار کننده‌ست و وقتی برعکسشو میگه دقیقا چند سال بعد همه به حرفش میرسن. همیشه اتفاق میفته که خواننده های جدید شروع خوبی دارند. با اهنگ ها و اشعار جذاب و بعد همه چیز به سراشیبی میره. اشعار بهم میریزن، اهنگ ها بد میشن و درنتیجه مردم علاقه خودشون رو از دست میدن. چه تعداد از هنرمند ها که فراموش نشدن؟ خیلی بودن و نه اینکه استعداد نداشته باشن، فقط بلد نبودن چطور با این توجهی که بهشون میشه کنار بیان، با مواد مخدر و هر چیز دیگه ای درگیر شدن و خودشون رو گم کردن. متاسفانه اینجور اتفاقات رخ میده و فراموش شدن نظم طبیعی جهانه. به خصوص زمانی که هنرمندان جدید روی صحنه میان و چیز های جدید به ارمغان میارن. آکینو تاکاهی زیاد در این مورد صحبت میکنه.

The DicentraWhere stories live. Discover now