.7.

340 60 195
                                    


ارتباط جنسی / سکس

در حیوانات، از جمله انسان، مجموعه ای از ویژگی هایی که در یک گونه، نر و ماده رو از هم متمایز میکنه و بهشون اجازه تولید مثل میده.

تعریفی که هر ادمی به راحتی و با سرچ کردن یک کلمه در گوگل پیداش میکنه. تنها با یک کلیک، دنیایی سرشار از فانتزی های جنسی و لذت برای هر کسی که علاقه داره، باز میشه. قبل از اینکه اینترنت دسترسی به این اطلاعات اولیه رو ممکن کنه امگا ها لزوما فقط میدونستن که چه چیزی برای چشم های قضاوت کننده الفا ها مناسب تره و بر طبق اون رفتار میکردن.

و البته که در ذهن عقب مونده‌ الفا ها، امگا باید بی گناه و دست نخورده باشه. چون هر چی بی تجربه تر؛ بازی کردن و گول زدنشون اسون تر.

این موضوع هم هست که اگه راه بهتری برای لذت بردن بلد نباشن، روش هایی که همسرشون استفاده میکنه رو زیر سوال نمیبرن. شاید باورتون نشه ولی تعداد زیادی از الفا ها وجود دارن که بلد نیستن درست از کیرشون استفاده کنن و پارتنرشون رو به ارگاسم برسونن. تاسف اوره.

شاید این یکی از دلایل دیگه ای باشه که گربه قاتل و بسیاری از هنرمند های فعال، مورد تنفر جامعه قرار گرفتن. انتظار میره آهنگ خوندن راجع به سکس، سو استفاده و بی عدالتی در قرن بیست و یکم اسون باشه ولی نه، اصلا اسون نیست!

"شما میخواید این بی شرمی ها رو به بچه های ما اموزش بدید و همه ارزش ها و سنت هامون رو از بین ببرید!"

نه عزیزم، اموزش جنسی هیچ ربطی به حرفی که زدی نداره. بیشتر راجع به: "از من سواستفاده شده و حتی نمیدونستم که مورد ازار جنسی قرار گرفتم!»

کای احساس ناراحتی بعد از فهمیدن حقیقت رو درک میکنه. چون وقتی برای اولین بار رابطه جنسی داشت، نمیدونست واقعا چه اتفاقی داره میفته. اینکه چرا بدنش درد و خونریزی داشت ولی همچنان در انتها حس خوبی داشت.

مردم فکر میکنن جهل سعادته، اینطور نیست.

اعتقاد به این موضوع و دفاع علنی از ایده آموزش جنسی در مدارس، باعث میشه مردم گربه قاتل رو فاحشه صدا کنه. هرزه، جنده، بی شرم و هر صفات تحقیر کننده ای که با اون ذهن های کوچیکشون به امگا ها نسبت میدن.

هیچوقت قرار نیست متوجه بشن که اموزش جنسی اوردن ویبراتور به مدرسه و پخش کردن پورن برای لذت بردن بچه ها نیست.

اینکه به بچه ها یاد بدی کسی حق نداره بی اجازه و دور از چشم والد لمسشون کنه، و کلی بیماری وجود دارن که به راحتی از طریق فعالیت های جنسی منتقل میشن، چیز زیادیه؟!

البته که موجی از هنرمند های جوانی که راجع به این موضوعات در تلوزیون صحبت میکنن مردم رو خشمگین میکنن.

"چه حقوق بیشتری میخواید؟ همین الانش هم به ازادی و برابری رسیدید!"

و چه دروغ بزرگی. شاید وضعیت بهتر شده باشه ولی هنوز در بطن جامعه، همون افکار تعصبی و قدیمی ریشه زده و نسل به نسل منتقل میشه. این مبارزه ای بی پایانه، هرگز تموم نمیشه.

The DicentraWhere stories live. Discover now