İyi okumalar.Haziran 9, 2024.
Bölüm 22: KIRILMIŞ ZİNCİR
🕷️🦢Gözüm, uzaktan gelen alkış sesiyle birlikte açıldı ve başımı kaldırdım. Alas'la sadece birkaç saniye gözlerimiz buluştu. Kayıtsızca ona arkamı dönüp bizi çağıran Koska'ya doğru kaymaya başladım. Yaklaştığımda Koska, elimi tutup beni kendine çekti ve pistten çıkardı. Alas hemen ardımdaydı.
"Röportaj için geldiler. Konuştuklarımızı hatırlıyorsunuz değil mi? Soruların üstünden bir daha geçelim mi?"
"Gerek yok," dedim omuz silkerek. Alas sadece başını sallayarak beni onayladığında Koska izleyici koltuklarının oraya kurulmuş kameralara doğru yürümeye başladı.
Patenimin bıçaklarına silikonları takıp onun peşinden giderken Alas kolumu tuttu ama beni durdurmadı.
"Ne olduğunu konuşmayacak mıyız?"
"Hayır, çünkü bir şey olmadı."
"Derin, kimseye sana davrandığım kadar hassas davranmadım ama sürekli değişen ruh halin beni artık yoruyor."
Kolumu elinden çekerken bize sorular soracak olan sunucunun yanına gelmiştik. Alas'a bir şey demeye fırsatım olmadı, sadece dişlerimi sıkıyordum.
Sunucu elini uzattı ve ikimizle de güler yüzle tek tek selamlaştı.
"Adım Akın. Sizin için her şeyi hazırladık. Geçip oturmanız yeterli."
Koska, bölge yarışmalarından önce reklamımızı yapmak için ana akım kanallardan birinin haber bültenine kısa bir röportaj vermenin iyi olacağını söylemişti. Ülkenin çiftler kategorisinde yeni yüzleri olduğunu duyurmak ilerisi için bize avantaj sağlayacaktı. Ayrıca sosyal medyadan da yararlanmayı düşünüyordu. Konuşulmamız en çok arzuladığı şeydi.
Orta sıralarda iki koltuğa bizi oturttular, Akın Bey biraz daha yakın oturmamız için elleriyle bir jest yaptığında Alas'a doğru yanaştım.
"En azından düşmanınmışım gibi bakma," diye mırıldandı Alas, kayda girmeden iki saniye önce. Ve o an ikimizin de yüzünde yapmacık bir gülümseme oluştu.
"Nazan Derin Tünay ve Alas Aytekin, öncelikle bizi ağırladığınız için size ve takımınıza teşekkür ederiz." İkimizin başı aynı anda minik bir meyille teşekkürü kabul etti. Senkronizasyonumuz Akın Bey'in hoşuna gitmiş gibiydi, yerinde kıpırdandı.
"Ülkemizin genç ve başarılı yeteneklerindensiniz. İzleyicilerimiz arasında adınızı yeni duymuş olanlar vardır fakat bu son duyuşları olmayacak, değil mi? Bize kendinizi tanıtır mısınız biraz?"
Alas kibarca gülümsedi ve göz kapakları neredeyse ağır çekimle, etkileyici bir şekilde açılıp kapandı Akın Bey'i onaylayarak. "Ben Alas Aytekin. Artistik buz pateni sporcusuyum, yaklaşık on üç yıldır profesyonel olarak bu sporu yapıyorum, kendimi bildim bileli diyebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşlarını Koru (+16)
Teen Fiction"Pistteyken bedeninin yarısı senin diğer yarısı da onun haline geliyor. Bir bütün olarak kayacaksın, bir yabancıyla. Sana herkesten daha yakın olacak, sınırlarının içine alacaksın onu. İyi düşün." Derin, yeni taşındığı şehirde uzun süre sonra geçmi...