Yazardan 🖤

114 8 2
                                    

Henüz burada olmayan herkese merhaba! 🧝🏻‍♀️
Bugün 30 Aralık 2021. Yılın son günlerindeyiz ve yeni yıla girmeden önce ufak bir konuşma yapmak istedim.

Bu hikayeye başlamam çok basit oldu ama aynı zamanda sancılı bir dönemimdi. Daha derinlerine girmeyeceğim fakat bana iyi geldiğini şimdi geriye dönüp baktığımda anlayabiliyorum. Ve içimden bir ses diyor ki Derin bu, eğer bir işin içinde Derin varsa er ya da geç istediğini elde eder.

Bir hayalim var ve bu hayali gerçekleştirmemde yardımcı olacak kişinin Nazan Derin Tünay olduğunu hissediyorum. Ona bu kadar güvendiğimi, daha doğrusu onun bana bu kadar güven verdiğini daha önce fark etmemiştim hiç.

Yeni yılda Derin ve Alas için, Gözyaşlarını Koru için dilediğim bazı şeyler var. Bu yüzden çok düzenli olmasa da ben burada olmaya devam edeceğim. Ve o zaman umarım sizler de burada olursunuz. 🤍

Derin'in zihnimde yaydığı enerji çok farklı. Bir bölümün not kısmında bahsetmiştim, tamamen farklı bir kurgunun yan hikayesiydi bu kitap. Ama sonra benim için daha çok öne çıktı, Derin'in karakteri oluştu ve kendi başına, bağımsız bir kurgu haline geldi. Onun dişli bir karakter olmasını planlıyordum ama kendini bağımsızlaştırıp kendine özgü bir evren kurmasını planlamamıştım. Benim zihnimde bile ikinci perdede olmayı istemedi.

İşte onun bu enerjisi çok büyülü. Benim küçük dünyamda kendine yer açabildiyse bu koca Dünya'da da yer açabileceğine inancım tam. 2022'de her şeyi yine onun başlatacağına da inanıyorum.

Sevgiyle kalın. 🖤

Gözyaşlarını Koru (+16)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin