6 - back in the past

401 12 0
                                    


Pleun's pov

Ik kwam binnen. Ik zag Raoul, Koen, Milo en Robbie op de bank zitten. Te wachten op mij?! 'omg heey pleun' roept koen naar mij. Ik was al een beetje in paniek. Ik ging hier nooit kunnen doen wat ik thuis deed. Koen liep naar mij en gaf mij een knuffel. Ik knuffelde hem terug. Al snel roepen de andere jongens ook hey tegen mij. Ik zij hey terug. Ik kende de jongens al een beetje. Natuurlijk werd ik ook altijd het 'knappe zusje' genoemd ik sommige video's. Het was wel grappig om dat te zien hoe matthy daarop reageerde. Hij ging dood van de schaamte. 'zullen we anders je spullen al boven zetten?' vroeg matthy.  Ik knikte en we liepen samen naar boven.

We kwamen aan in de logeerkamer. Ze hadden dus nog een kamer over op zolder met een steile trap voor als Milo zou blijven slapen als hij eens te veel gedronken had tijdens opnames.  Want dat gebeurde wel vaker voor een pubquiz bevoorbeeld. Het was wel een oké kamer. Alleszins wel veel beter als thuis. 'dit is dus jou kamer'' zij mat. 'dank je wel mat, ook om mij hier in huis te nemen en voor mij te zorgen' zie ik. 'das niks kleine" antwoorde hij. 'kijk, ik ga je effies alleen laten zodat je hier wat kan verkennen en je spulletjes kan uitpakken. Ik ga al vast naar benden." Zei hij. "oké is goed" antwoorde ik. Mat liep naar beneden.

Het perfecte moment. Ik zat alleen in mijn kamer. En er is hier een perfect nachtkastje. Ik pak een wit pakje poeder uit mijn zak en mijn bankkaart. Ik doe wat drugs op mij nachtkastje en maak er een mooi lijntje van. Ik doe met mijn ene wijsvinger mijn neus dicht en snuif het op. Het kikte meteen in. Dat deed effjes al mijn zorgen vergeten. Al die kut shit die er de laatste tijd is gebeurd. Ik voelde mij zo schuldig tegen over matthy. Maar ja kan ik er ook niet aan doen dat mijn ouders zijn gestoven. Maar wel dat ik nog leef. Ik denk dat het voor hem wel makkelijker zou zijn als ik er niet meer was.

Ik pak nog wat andere belangrijke spulletje uit zoals mijn kledij, mijn boeken en nog wat meer. Na een tijdje word ik moe en ga ik op mijn bed liggen met mijn boek. Ik wou eigenlijk nog wat lezen maar viel meteen al in slaap.

Silence is also an answerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu