35- don't forget me and the things we did

307 8 1
                                    




Matthy's pov

'meneer het lam?' zegt de dokter. 'uhm ja dat ben ik' 'we hebben slecht nieuws. We hebben er nog alles aan gedaan om haar er nog boven op te krijgen maar ze heeft gewoon te veel paracetamols binnen. we konden er niet veel meer aan doen, Het spijt me' de tranen rollen van mijn ogen. We zitten in de wachtkamer. In de ambulance zijden ze nog dat er een kans was maar idereen van ons wist al dat het gedaan was. Ik heb gefaald. Ik moest als broer meer voor haar zorgen. Ik heb niet gedaan wat ik moest doen. aahh waarom heb ik haar niet meegenomen naar die opnamens dan zat ik hier niet en had ik mijn zusje nog..

'uhm matthy wat hij zou ook al weer gestuurd in dat bericht?' vraagt koen snikkend. Ohh ja da bericht. Dat was een mega lange tekst. Ik pak mijn telephone erbij. 'oke ik ga het voorlezen het is een hele lange tekst' de jongens zetten hun recht klaar om te luisteren. 'oke hier gaan we.

Matthy lees dit op je gemak na de opnamens samen met de jongens

Matthy, mijn broertje en mijn jongens. Dank je wel voor alles voor de goede zorgen voor die leuke momenten die jullie mij nog hebben meegegeven. Jullie deden er alles aan om mij gelukkiger te maken, mee laten doen met de opnamens, vaak kip curry eten terwijl jullie dat helemaal niet lekker vonden, vaak zwemmen maar mij gelukkiger maken lukte niet want mijn verleden achtervolgde mij teveel.

Ik kon zwemmen bij jullie zonder dat jullie raar omkeken naar mijn armen, ik kon er uit zien als een blobvis (of als Koen) neeeeee geintje natuurlijk maar alnog gekeken jullie nooit raar naar mij. Jullie namen mij zoals ik was. Of ik er nu uit zag als een zebra of niet. Voor jullie was dat geen verschil. Het enigste wat jullie wisten is dat ik zorg nodig had en die hebben jullie zeker gegeven.❤‍🩹

Geniet van je leven zonder mij. Blijf verder doen met je video's en met het bankzitters kanaal!🎥🎤 Jullie zijn mega goed bezig en nu ik er niet meer ben kan je je nu daar helemaal op focussen. Ik pakte soms die tijd van je af dus ga er voor. Maak iets moois van jullie carrière. Fix een bankzitters kantoor, haal die 1 miljoen abonnees, fix dat jullie 1 keer in de ziggo dome staan want ik weet hoe hard jullie dat willen en hoe hard jullie er voor werken.

Ik ben jullie al eeuwig dankbaar dat jullie mij al in mijn huis wilden pakken. Hoe ik binnen kwam als een bang meisje die 3 dagen opgesloten zat op haar kamer hebben jullie gewoon kunnen kalmeren en duidelijk maken aan mij dat jullie gewoon oké zijn en niet meteen boos zijn om mijn drugs🍃

en asjeblieft boys neem mijn zelfmoord niet op jullie geweten. Ik had het al lang in mijn hoofd al toen mijn ouders nog leefde. Het is hun schuld niet die van jullie. De stemmetjes in mijn hoofd hielden niet op, ze overheerste alles. Ik kon het niet meer langer volhouden.

Jullie hebben wel mijn laatste maandjes echt top gemaakt ik mocht meedoen in een bankzitters video van jullie. Jullie wisten dat niet maar dat was echt een grote droom🥹 al die zwemfeestje waar ik echt vaak mee heb plat gelegen, al de vrijdag avonden waar jullie weer alles aan het bespreken waren en dat ik daar bij zat als een dode schildpad maar zelfs daar heb ik ook van genoten. Ik heb van elk moment genoten met jullie. Jullie hebben meer naar mij omgekeken en gehouden dan mijn ouders ooit hebben gedaan. Dus 10000 dank jullie wel voor alles 🫶

Ik ga jullie missen mannen

Groetjes pleuntje (zoals jullie vaak zijden🥹)

P.s willen jullie 'eenzaam' of 'je blik richting mij' spelen of zingen das nog beter op mijn begrafenis haha dat zou echt mijn laatste wens zijn💓 ( zuipen tot we kruipen mag ook hoor🫣)'

Ik kan niet meer. Ik kijk naar de jongens en die zijn ook allemaal aan het huilen en al snel voel ik dat iemand mij een knuffel geeft het is koen. 'maatje je hebt het beste gedaan voor haar meer kon je niet doen' zegt hij. 'inderdaad' vult robbie daar bij aan. 'matthy je was de beste broer die ze kon wensen 100%' zegt raoul. 'ja?' vraag ik met tranen in mijn ogen. 'zeker' en de jongens stellen zich recht en al snel trekken ze mij in een groepsknuffel. Toch wel een fijn gevoel, even alles vergeten wat er zonet allemaal is gebeurt...

Silence is also an answerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu