Pleun pov'ik denk dat we eens moeten praten' zegt Raoul. Ik ben eraan. Matthy gaat naar benden gegaan zijn en beginnen flippen. Nu weten ze allemaal dat ik verslaaft ben en mentaal ook niet oke ben. Ik word uit huis gezet sowieso. Ik begin wat sneller te ademen. Ik raak in paniek. Ik kreeg een paniekaanval. Ik had dat vroeger ook vaak. Mijn vader trok wel eens aan mijn arm wat dan eindigde in een paar slagen. Dus nu reageer ik op elke klein momentje waar ik stress voor heb. Ik kreeg vroeger zo vaak paniekaanvallen. Mijn moeder wou mij altijd helpen maar mocht niet van mijn vader. Raoul heeft het door en raakt zelf ook in paniek. 'MATTHY KOM NU NAAR BOVEN!!!!!' roept raoul.
Matthy pov
Ik ben nog altijd in shock. Mijn zusje deed aan drugs. Hoezo hebben mijn ouders dat nooit doorgehad. Ik moet daar echt iets flink fout zijn gegaan sinds ik weg was gegaan. en plots roept raoul . 'MATTHY KOM NU NAAR BOVEN!!!!!'. Wat is er nu weer gebeurd. Ik ren naar boven en zie raoul rondlopen in de kamer op zoek naar water. Mijn zusje heeft een paniekaanval. Die ken ik nog van vroeger. Ze had dat vroeger ook al. 'oke pleun rustig, we gaan samen ademen 3 seconde in 2 aanhouden en weer 3 uit.' Na dat een paar keer te doen werd ze wat rustiger.
De rest van de jongens zijn ook al gekomen. Koen is ook al haar drugs aan het zoeken om het weg te halen zodat het niet meer op haar kamer ligt. Zo is misschien de verleiding kleiner. Op dit moment is ze aan het huilen in de armen van Raoul. Wel schattig hoe gestrest raoul was. 'ik denk dat pleun wat rust moet hebben' zegt Raoul. Raoul legt pleun op bed en gaan met zen allen de kamer uit. Wat de fuck is er net allemaal gebeurd. Koen had gelukkig al haar drugs weg kunnen halen, Raoul heeft haar gekalmeerd en Robbie en Milo waren er gewoon bij. Iedereen was in shock. Wie had ooit gedacht dat het zo slecht ging met dat meisje.
Pleun pov
Pfff, wat is er net gebeurd. Ik lig in mijn bed, ik ben uitgeput. Ik kreeg een paniek aanval. Niet het fijnste maar het kwam op een goed moment. Raoul ging mij sowieso ondervragen. Ik kijk naar mijn nachtkastje en ze hebben alles meegenomen. En ik denk ook niet dat ik dat zomaar ga terug krijgen. Ik hoop maar dat ze niets hebben gezien van mijn armen. Ik ben mega uitgeput dus probeer in slaap te vallen. Ik doe mijn trui uit, ik kijk naar mijn wonden. Dat ziet er niet best uit. Ik draai mij om in mijn bed, doe mijn ogen dicht en val al snel in slaap.
JE LEEST
Silence is also an answer
Dla nastolatkówPleun Het Lam, een 15 jarig meisje. Ze heeft het moeilijk met haar zelf door alles wat er is gebeurd op school en thuis. Haar vader ging soms wel wild tekeer tegen haar. Maar dan plots verandert heel haar leven en loopt het anders dan had ze verwach...