31-for the last time

255 8 0
                                    

Pleun's pov

Morgen is het DE dag. De dag dat het voor mij eindigt. Dus dat betekent dat het vandaag mijn laatste dag is. Gelukkig want ik kan het niet meer. Ik hou het niet meer vol. Gisteren had ik mijn laatste sessie bij de psycholoog. Allee binnen 3 dagen staat er nog 1 op de planning maar dat haal ik al niet meer. Hoef dat kut wijf niet meer te zien. Mijn vorige psycholoog was slechter maar gewoon elke psycholoog is kut in mijn ogen. 

Het is vrijdag vandaag. Morgen hebben de jongens opnames in Maastricht dus tijd zat. Ik heb al een plan in mijn hoofd hoe ik het ga aanpakken enzo maar dat is voor morgen. Eerst genieten. Nou ja genieten? JA genieten van de laatste dag met de jongens.  Pfff hun ga ik missen. Maar zij sowieso niet mij.

goed ik lig nu al 30 minuten na te denken in mijn bed dus kruip er maar eens uit. Ik doe bankzittersmerch aan en ga naar beneden. Mijn broer zit aan tafel te ontbijten. 'ah hey goede morgen' zegt hij. 'joooww' zeg ik terug. 'waar is de rest?' vraag ik. 'nog aan het slapen' ik kijk op mijn telephone 'het is 12 uur' zeg ik. 'ja ze zijn gisteren nog uit gegaan' 'ahhh da verklaard veel' zeg ik. mijn broer schiet in de lach. 'wil je een broodje' hij steekt zijn broodje uit naar mij. 'nee dank je' zeg ik. hij kijkt mij vragende aan.  'heb niet zo veel honger' zeg ik maar snel.

Ik loop naar de koelkast en pak er een appel uit. Ik pak een mesje en plankje en dan komt koen binnen. 'bro hoe zie jij eruit' zegt matthy. Hij had een punt. Je kon koen vergelijken met zo een lelijke vis ofzo. 'het was zo heftig vanavond maar echt heel heftig' ik kijk naar matthy die al bijna weer in de lach schiet 'ik denk yusu dat wij iets van 80 flügels hebben opgedronken met zen 4tjes. En dan heb ik het nog niet eens over die vodka en bier dat we binnen hebben. Waar was jij eigenlijk?' vraagt hij aan matthy terwijl ik nog het gedeelte 80 flügels aan het verwerken ben. 'zat thuis met Pleun wat te kletsen op de bank' 'saaaaaaiii' zegt koen.

Matthy stelt hem recht pakt een kussen van de bank en gooit die op koen. Ohow ik voel een kussengevecht komen met iemand die alles zou kunnen onderkotsen en mijn broer. WAAR IK NOG NOOIT VAN HEB GEWONNEN. Vroeger deden we dat wel vaker. Ik leg mijn appel aan de kant en pak ook een kussen en gooi die op matthy. Nu heb ik een probleem. En al snel zit in verwikkeld in een mega kussengevecht ookal kon ik het zien aankomen want ik ben er zelf mee gestart.

~

'Goed boys zullen we iets gaan doen' zegt raoul. Het is ondertussen 16 uur en iedereen zit wat brak op de bank met een glas water met een bruistablet in zijn hand. 'zullen we anders wat zwemmen ofzo' zeg de energieke matthy. Ik zie robbie naar hem kijken met echt een blik van 'bro dit meen je niet ik ben moe laat mij met rust'.

Ik schiet in de lach 'jaa haha dat is een tof idee' en nu is robbie zijn blik om mij gericht. Ik had echt zin om te zeggen komaan het is mijn laatste dag doe gewoon leuk mee maar ja dat gaat niet want dan verraad ik mezelf natuurlijk.  'oke dan' zucht koen. 'jaaaa tof' zeg ik half roept. 'Oké goed en wel enzo maar zou je misschien wat minder luid willen roepen' zegt robbie met een boze blik. 'hah sorry, ik bel milo wel even' zeg ik. 'als die al wakker ga zijn' zegt koen daar nog achter. Ja nu je het zegt het zou nog kunnen dat die vent ligt te stinken in zijn bed.

Silence is also an answerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu