Flashback
Genç adam minik oğlunu kucağına almış televizyona bakıyordu.Akın artık 3 yaşındaydı.
"Baba"diyen oğluna baktı Atlas. "Ne oldu oğlum?"dedi Atlas gülerek.O sırada Nazlı yavaşça koltuğa oturdu.
"Yayeni istiyoyum"diyen Akın'ı Atlas'ın kucağından aldı Nazlı. "Anneciğim Yaren bugün gelemez"
"Neden?"diyen küçük çocuğa Nazlı gülerek cevap verdi. "Çünkü Yaren tatilden yeni geldi.Uyuyordur şimdi.Yarın beraber gideriz söz veriyorum"dedi genç kadın.Atlas Nazlı'yı şaşkınlıkla izliyordu.Çok iyi bir anne olmuştu Nazlı.Nazlı oğlunu koltuğa bırakıp meyve getirmek için mutfağa gitti.Atlas ise oğluna çizgi film açarak Akın'ın sevilmesini sağladı.Akın televizyona dalmışken Atlas ayağa kalkıp mutfağa gitti.Genç adam sakince karısının meyve hazırlayışını izlemeye başladı.Yavaş adımlarla Nazlı doğru giden Atlas bir yandanda gülüyordu.Nazlı beline dolanan ellerin sahibini biliyordu.Bu dünyada tutmak istediği tek eldi o.
"Harika bir annesin"diye fısıldadı Atlas."Övünmeyi sevmem ama öyleyim"dedi Nazlı gülerek. Meyve tabağını hazırlamıştı.
"Atlas Soysal'ın egosundan sana da bulaşmış Nazlı Soysal"dedi genç adam gülerek.Nazlı Atlas'a doğru döndü.
"Kendisi kocam olur tabiki bulaşacak"diyen genç kadın gülüyordu."Nazlı"dedi Atlas birden ciddi bir şekilde.Genç adam bunu söylemeyi uzun zamandır düşünüyordu.
"Bir şey mi oldu Atlas?"dedi Nazlı heyecanla."Evet.Ben baba olmak istiyorum Nazlı.Kızımız olsun istiyorum"dedi Atlas direk.Genç kadın ne diyeceğini bilemedi.Acaba söylese miydi?Şimdi tam sırasıydı.
"Atlas ben yani-" diyen genç kadının sözlerini yarıda kesti Atlas."İki çocuğa bakmak çok zor biliyorum.Hazır değilim dersen anlarım.Sadece bunu düşün"dedi Atlas kibarca.Kenardan meyveyi alıp salona doğru gitti Atlas.Oğlunun yanına oturdu.Akın çizgi filmlere bayılıyordu.Atlas ise oğlunun keyifle televizyon izlemesini seyrediyordu.Birden çalan kapı ziliyle dikkatini oğlunun üstünden aldı genç adam.
Ceren ve Cenk gelmişti.Ve tabi birde Enis.Enis koşarak Akın'ın yanına otururken Atlas koltuktan kalkıp Cenk ve Cerenle selamlaştıktan sonra Enis'i kucağına aldı.
"Dayısının birtanesi"diyerek yeğenini sevdi genç adam.Nazlı ve Ceren mutfağa giderken Cenk Atlas ile maç izliyordu.Akın ve Enis Akın'ın odasında oyun oynuyorlardı.
Nazlı çayı koyduktan sonra mutfak masasına oturdu."Söyledin mi?"diye soran Ceren'e
"Hayır "diyerek yanıt verdi." Nazlı böyle şeyleri kesinlikle söyleyemiyorsun"dedi Ceren gülümseyerek.
"Söyleyecektim ama bugün söyleyeceğim"dedi Nazlı kararlıca.Ceren ve Nazlı bir yandan tatlıları hazırlayıp bir yandan sohbet ediyorlardı.
Cenk gülerek arkasına yaslandı.
"Atlas biraz ağırlığını koy adamım. Çocuk istiyorsan söyle gitsin"dedi Cenk."Söyledim zaten"diyerek duraksadı Atlas"Bir şey söylemedi"diyerek maça odaklandı."Kayınbiraderim umutsuz"diyen Cenk'e öldürücü bakışlarını attı Atlas."Cenk seni dövmemem için bir sebep söyle "
"Kardeşinin kocasıyım"diyen Cenk adeta sırıtıyordu. "Çok geçerli bir neden"dedi Atlas gülerek."Teşekkür ederim"diyen Atlas'ı anlayamamıştı Cenk."Ne için?"
"Onu mutlu ettiğin için.Kardeşim çok mutlu bir aileye sahip"dedi Atlas.O sırada içeriye Ceren ve Nazlı girdi.Ceren çayları getirirken Nazlı da tatlıları getiriyordu.Hep beraber oturmaya başladılar.Atlas arada Nazlı'ya bakıyor ne cevap vereceğini merak ediyordu.Gerçekten karısına deli gibi aşıktı.Nazlı ona ne yapmıştı böyle?Bu sevgi neden bitmiyordu?Bitmemesi en iyisiydi.Atlas'ın en son isteyeceği şey buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kez Daha
Teen FictionDuru kazandığı üniversite için İzmir'e taşınır. Hala unutamadığı ilk aşkı ile ona oldukça yabancı olan bu şehirde karşılaşacağını tahmin edemezdi. Bir insanı her gördüğünde ona BİR KEZ DAHA aşık olabilir misin? (Tamamlandı) ©Tüm Hakları Saklıdır.