KimseIere anIatamadım. Kendime biIe... OIa ki ağzımdan kaçırır, bir daha tutamam seni.
(Nazım Hikmet Ran)
MULTİMEDİA:CEREN
Cenk in Ağzından
Odamda oturmuş o sözleri düşünüyorum.
"Ben başkasından hoşlanıyorum...Atlas mı?..."
Atlas?Ben iki yıldır yanındaydım o ise daha birkaç haftadır.Bu ne saçma şey Allahım!Atlas ile konuşmalıydım. İnternete girdim.Soysal Holding yazdım. Herkesin ev adresi önümdeydi. Ceketimi alıp evden çıktım.
Ne acayip adresti bu böyle?Zorda olsa sora sora geldim eve.Bakalım beni nasıl karşılayacaktı!Arabadan indim ve eve doğru yürüdüm.Zili çaldım.Işıklar açıktı.
"Geldim!"diyen bir kız sesi duydum.Ah be Nazlı her gece farklı kız ile birlikte olan bir pisliğe aşık olunur mu?Birden kapı açıldı.
"Abi erken-"diyen kız sustu. Yüzüne bakakaldım."Ceren?"Ceren'in gözleri büyüdü. Kapıyı kapatacakken ayağımı araya koydum. XGitsene Cenk!Sapık mısın?!" diyerek kapıyı kapatmayı denedi.
"Aç şu kapıyı!" diye sinirle soludum."Hayır!" diye bir kez daha çabaladım
"Ah ayağım ahh!"diye yalandan feryat ettim.Kapıyı tamamen açtı.Saf kız."Ben..özür dilerim çok acıdı mı?"dedi ayağıma doğru eğiliyordu ki içeri geçtim."Sana içeri gel demedim!Hey!"diyerek bağıran Ceren'i aldırmadım.
"Ah sende mi Atlas ın sürtüğü oldun...Vay be.."Ne sanmıştım ki?Saf kız ama bu sürtük olmasına engel değil...
Ceren in Ağzından
Sürtük?Bana bunu dedi değil mi?Gözlerim doluyordu.Ondan etkilenmiştim ama bana bunu demesiyle çok kırıldım.
"Evet öyleyim..."dedim ve koşarak odama çıktım.Ne isterse düşünsün.Bana bunu nasıl der?Yatağıma yattım ve yüzümü yastığa gömdüm.O aşağıdaydı. Az önce hayalini kurduğum adam aşağıdaydı ve beni bir..bir..fahişe sanıyordu.Ah dünya adaletin nerede?
Atlas ın Ağzından
Nazlı karşımda sadece gülüyordu.Arada bana bakıyor yine gülüyordu.Amacı neydi bu kızın?Kızlar tehlikeli varlıklar hemde fazlasıyla...
"Uraz!"dedi Duru"Ne oldu?"dedi Uraz sakince."Hih kahveler!"diyen Duru ayağa kalktı."Ne!"diyen Uraz'dan sonra Duru koşarak mutfağa gitti.Uraz da arkasından koştu. Uraz'da bir şeyler vardı."Ah!"seslerini duydum sonra.Nazlı'ya döndüm hızlıca.
"Amacın ne?"diye sordum karşımdaki kıza."Hah?"dedi kafasını kaldırdı."Ne amacı?"diyerek ekledi."Neden durmadan gülüyorsun?"dedim dişlerimi sıkarak."Hah?Gülemez miyim Allah Allah"dedi Nazlı beni umursamaz bir şekilde."Bana gülüyorsun ama..."dedim dedim kaşalrımı yukarıya kaldırıp. "Atlas sen ciddi anlamda sorunlusun. Gülüyorum diye bir dövmediğin kaldı."dedi Nazlı hafif sesini yükselterek.
Ben ne yapıyordum böyle?"Uraz!"dedim kendime gelerek."Efendim?"dedi Uraz mutfaktan."Ben gidiyorum"dedim ayağa kalkarak."Neden?"dedi Uraz başını mutfaktan uzattı. "Nazlı'nın canı sıkılmış."dedim sırıtarak."Ne?"diyen Nazlı'nın ağzını kapattım.
"Biraz gezeceğiz."Birden elimdeki acı ile inledim.Nazlı elimi dişledi yani ısırdı."Ah!"diyerek sıçradım."Ben bir yere gitmiyorum Uraz!"dedi Nazlı hırçınca.
"Hayır gidiyoruz güle güle"dedim Nazlı'nın bileğinden tuttum ve kapıya sürükledim. Uraz itiraz etse de onu ikna ettim ve sonunda arabaydık.Ve yanımda somurtkan bir surat oturuyordu."Nereye gideceğiz?"dedi sakince Nazlı."Nereye istersen"dedim arabayı çalıştırken."Evimi..."dedi zekice."O hariç"dedim ve arabayı hareketlendirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kez Daha
Ficção AdolescenteDuru kazandığı üniversite için İzmir'e taşınır. Hala unutamadığı ilk aşkı ile ona oldukça yabancı olan bu şehirde karşılaşacağını tahmin edemezdi. Bir insanı her gördüğünde ona BİR KEZ DAHA aşık olabilir misin? (Tamamlandı) ©Tüm Hakları Saklıdır.