Bölüm 15

46.8K 1.6K 177
                                    

"Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler; ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır.”

(Oğuz Atay)

MULTİMEDİA:CEREN-CENK

Uraz ın Ağzından

"Atlas sakin ol biraz"diyerek Atlas'ı sandalyeye oturttum."Tamam iyiyim ben tamam"diyerek oturdu.O sırada çalan telefonuma baktım.Cenk'ti. Reddettim.Şuan sıra değildi gerçekten.Sonra tekrar aradı Cenk.

"Cenk şuan meş-"derken"Nazlı'yı kaçırdı!"dedi Cenk telaşla."Ne?Kim?"dedim bende aynı telaşla.
"Ufuk!"

"Ne! Ne saçmalıyorsun?"dedim şaşkınca."Açıklayacak vakit yok Uraz git ve bul onu!"dedi Cenk.

"Tamam sakin ol onu bulacağım söz veriyorum."

Ayağa kalktım.Atlas kolumdan tuttu.'Nereye' bakışları attı bana.O da ayağa kalktı.Beraber ilerlerken"Nazlı kayıp."dedim aceleyle"Tamam" dedi sakinnce.

"Onu bulmalıyız Atlas bu önemli" dedim sinirle.

"Tamam" dedi yine aynı şekilde.

"Tamamdan başka bir şey söyle!" diye hafifi sesimi yükselttim.

"Peki"

"Allahım!" diyerek sinirle saçlarıma götürdüm elimi.

Beraber okula girdik.İşimiz çoktu.Yarım saat Nazlı'yı aradık.Ama bir iz yoktu etrafta.Tam ümidimiz tükenmişti ki...Birden o ses ile koşmaya başladık.

"Kimse yok..mu?"diyen ses güçsüz ve bitkindi.Aynı zamanda zayıf bir şekilde kapıya da vuruyordu.Kendimizi malzeme odasının önünde bulduk.

"Kapının arkasında çekil" diyen Atlas omzuyla ikinci vuruşunda açtı kapıyı.   Nazlı oradaydı.

"Uraz!" dedi dolu gözleriyle bana bakarak.

"Geldim prenses bak buradayım korkma"Ağlamaya başlamıştı bile.

"Yürüyebilecek misin?" dedim onu inceleyerek.

"Evet..evet" diyerek kafasını sallayıp ayağa kalktı.

Yavaşça Nazlı'nın kolunun altına girdim.Ama birden Atlas Nazlı yı kucağına aldı.

"Hey ne yapıyorsun?!"dedi Nazlı şaşkınlıkla.

"Mızmızlanmayı kes ve sus artık" dedi Atlas kabaca.

Nazlı derin bir sessizliğe büründü ve başını Atlas'ın omzuna yasladı.İyice Atlas'a sokuldu.Atlas ise çenesini Nazlı'nın başına koymuştu.Uzaktan baksam...2 aşık sanardım ama...

Neden olmasın?Neden aşık olmasınlar?

Ceren'in Ağzından

Mutluluk neydi?Sevilmek miydi?Her sevgi mutluluk verir miydi?Öyleyse bana neden vermiyor?Ben neden mutlu değilim?O yüce duygu neden bende yok?

Cenk..beni hala sevmiyor.Nazlı..ona göre herşey Nazlı.Uraz ve abim Nazlı'yı aramaya gitti.Ben kıskanıyor muyum?Tüm ilginin Nazlı da olması beni üzüyor mu?Yoksa bu acıma mı?Sonunda abim ve Uraz ileride göründü.Nazlı..yanlarındaydı daha doğrusu abimin kucağında.

"Nazlı iyi misin?"dedi Duru. Nazlı'ya baktım gözleri berbat görünüyordu.

"Ben..iyiyim ama kafam biraz acıyor"Soru soran gözlerle abime baktım.

"O adam..sadece bayıltmış"dedi Uraz.

Şükürler olsun bir şey olmadı.Ama Nazlı'nın gözlerindeki endişe hala aynıydı.Galiba o bununla yaşamayı öğrendi.

Bir Kez DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin