Bölüm 27

35.4K 1.2K 159
                                    

Tek dileğim ne biliyormusun? Gözlerimi kapamış senli hayaller kurarken, gözlerimi açtığımda yanımda ...

(Ece Ayhan)

Atlas'ın Ağzından

Salona girdiğimde Nazlı elinde telefonumla sinirle bana bakıyordu.

"Ne oldu?"dedim sakince.Telefonumu karıştırmasına kızmıştım tabi.Ama neden sinirlendiğini anlamaya çalışıyordum şuan."Beni nasıl aldatırsın?"dedi birden.

"Ne?"dedim şaşkınca. Bir aydır kimseyle beraber olmuyordum.Nasıl aldatabilirdim ki?"Ne demek ne?Al bak!Beriline!"dedi telefonu bana kızgınca verip merdivenlerden çıktı hızlıca.

Dün gece için teşekkürler-Beril

Ah.Beril'in kim olduğunu biliyor muydu ki?Filmi masaya bırakıp hızla merdiveni çıktım.Ceren'in odasında değildi Nazlı.Kendi odama baktım sonra.Oradaydı.Sessizce kenarda oturuyordu.

"Sana güvenmiştim.Sen...sen nasıl yapabildin?"dedi sessizce.Ağlıyor muydu?"Nazlı Bak öyle değil dinle beni"dedim."Ne dinleyeyim.Ayrıntıları mı anlatacaksın?Sağol istemiyorum"dedi gözlerini silerek.hiddetle telefonu yatağa atıp Nazlı'yı kolundan tutup ayağa kaldırdım.

"Dinleyeceksin deli kadın!Beril annemin arkadaşının kızıydı.Dün Ceren ile yanlarına gittik."dedi uzanıp telefonu aldım elime.Fotoğrafını açtım Beril'in.

"Bu Beril.12 yaşında ve beni abisi gibi görüyor.Dün morali bozuktu ve bizde onu neşelendirmek için beraber gezdik."dedim gözlerine bakıp.Nazlı şaşkınca telefondaki resme baktı.

"Ama o.Yani ben mesajda..."diyerek sustu."Kıskandın.Bu normal.Ben olsam bende kıskanırdımn"dedim ukalaca.Nazlı eliyle belime sarıldı.

"Özür dilerim.Ben hatalıyım"dedi.Bir şey demedim."Uyuyalım mı?"dedi sonra.

"Film?"dedim birden.Gerçekten romantik bir film bulmuştum.Tabiki sevdiğimden değildi.Sadece kadın adamı öpüyordu ve sonra neyse.Belki bende Nazlı'yı bu vesileyle öperdim.

"Yarın izleriz."dedi.Yatağıma atladı.Bende atladım."Sadece uyuyacak mıyız?"dedim sırıtarak.

"Atlas!"dedi koluma vurup.Eğleniyordum.Beni kıskanması hoşuma gitmişti.Biri tarafından kıskanılmamıştım hiç.Biri tarafından saf bir aşkla sevilmemiştim hiç.

Duru'nun Ağzından

Yeni güne gözlerimi açar açmaz karşımda biricik aşkımı gördüm. Öyle güzel uyuyordu ki.Kolları beni iyice sarmış sanki kaçacakmışım ama bunu istemiyormuş gibi beni iyice sarmış,olabildiğinde yakınımda duruyordu.Gülen bir yüzle yavaşça kalktım yataktan.Sessizce çekmecemi açtım.Uraz'ın annesinin verdiği yemek listesine baktım.

Sabah Kahvaltısı:Sucuklu tost,krep ve yumurta

Yumurta!Evet yumurta yapabilirdim.Haşlama severdi Uraz.Ayak uçlarıma basarak odadan ayrıldım.Mutfağa gidip çayın suyunu koydum.En küçük tencereye su koyup iki yumurta ekledim içine ve ocağa koydum.Bu sefer hata yok.Uraz becerikliliğim görecek.Domatesleri ve salatalıkları incecip doğrayıp masaya koydum.Çayı demledim ve sadece yumurtanın olması kalmıştı o sırada.

"Günaydın"diyerek gelen Uraz'a baktım."Günaydın"dedim gülerek.Yanağıma kondurduğu öpücük ile huzuru hissettim.O öpücük ile mutluluğu, sevgiyi, aşkı tek kelime ile Uraz'ı hissettim.

"Yumurta mı yaptın bana?"dedi gülerek."Evet.Otur sen getireyim ben"

Yumurtaların kabuğunu soyup masaya götürdüm.Uraz birini aldı.Heyecanla onu izliyordum.Acaba beğenecek miydi?Uraz yumurtayı bıçakla ikiye böldü."Duru bu pişmiş"dedi.Evet.Evet başardım.Yumurtayı yaptım!

Bir Kez DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin