Genç adam gülerek pastayı buzdolabına yerleştirdi.Karısı da ona eşlik ederken minik kızının salonda olduğundan emin olmak istiyordu.
"Uraz çikolatalı aldın değil mi?"diyen genç kadına baktı Uraz."Evet çikolatalı yanında da prensesimizin kolası."diyen genç adam buzdolabını kapattı."Duru her şey planladığımız gibi değil mi sevgilim?"
"Evet hayatım yarın Yaren'i geziye çıkaracaksın bizde Ceren ve Nazlı ile hazırlıkları yapacağız"diyen karısının beline kolunu sardı genç adam.Genç çift gülerek salona giderken Yaren çizgi filme dalmış annesinin ve babasının geldiğini fark etmemişti.
"Yaren gözlerin bozulacak kızım geriye gel biraz"diyen Duru endişelice kızını kaldırarak geriye çekti. "Anne yayın günleyden ne?"
"Ne olmuş yarına güzelim?"diyen Uraz gülmemek için kendini zorluyordu. "Hiç"diyen Yaren çizgi filmine geri döndü. Duru ise minik kızına gülmeden edemedi.Yarın Yaren'i doğum günüydü. Ve genç çift minik kızlarına süpriz yapmayı planlıyordu.Az sonra Yaren uyuyunca Uraz kızını kucaklayıp odasına götürdü.Duru ise hızlıca salonu toplayıp Uraz'ın yanına gitti.Duru ve Uraz gülerek odadan çıkıp kendi odalarına yöneldiler.Yarın uzun bir gün olacaktı.
*****
"Yaren hadi kızım"diyen genç adam karısına bir öpücük verdi.Yaren koşarak babasının elini tuttu.
"Babayı üzme"diyerek kızını ikaz eden Duru tekrar Uraz'a baktı.Genç adam karısına göz kırpıp kızıyla beraber evden çıktı. Duru o an öleceğini sandı. Hala bu adama deli gibi aşık olmak genç kadını mutlu ediyordu. Genç kadın hızlıca mutfağa yöneldi.Kurabiye yapmak için gerekli malzemeleri çıkarırken çalan telefonuyla ise ara verdi Duru.
"Alo Ceren"diyerek telefonu açtı genç kadın. "Gittiler mi Duru geliyoruz biz"diyen Ceren'in neşeli sesi Duru'yu rahatlattı."Gittiler gelebilirsiniz.Bende kurabiye yapmaya başlayacaktım"
"O zaman hemen gelmeliyiz"diyen Ceren güldü ve telefonu kapattı.Duru'nun yemekteki beceriksizliği herkesçe bilinen bir şeydi.Genç kadın kendini geliştirmiş olsada hala daha tatlı türünü yapmakta başarısızdı.
Beş dakika sonra çalan kapıyla genç kadın koşarak kapıyı açtı.Ceren ve Nazlı Akın,Serra ve Enis ile gelmişlerdi.Çocuklar koşarak salona geçti.Nazlı ve Ceren hızlıca mutfağa geçti.Hem konuşup hem yemek yapmak kadınlar için vazgeçilmez bir şeydi.
Genç adam kızının parkta mutlulukla oynamasını izliyordu.Dört yıl önce bugün minik kızları doğmuştu.Uraz o anı hiçbir zaman unutamayacağını biliyordu. "Baba!Eve gideyim mi aytık?"diye soran kızına baktı genç adam. Saat daha erkendi.
"Prensesim daha alışveriş yapacağız unuttun mu?"dedi Uraz kızını kucaklayarak. Küçük kız babasının boynuna sarılarak babasını onayladı. Uraz keyifle kızını arabaya bindirdi. Genç adam arabayı çalıştırırken
"Yaren geçen gün istediğin bebekleri alalım mı?"diye sordu.Yaren sevinçle bir çığlık attı. "Evet!Evet!Benim babam biytane!"diyerek neredeyse arabada zıplayacaktı Yaren. Uraz kızını sakinleştirip arabayı sürmeye başladı. Yaren'e her baktığında aklına Duru'nun gelmesi normal miydi?
Duru son kez hazırlıkları kontrol etti.Atlas ve Cenk az önce içeceklerle gelmişlerdi.Birden genç kadının telefonun çalmasıyla Duru yerinden zıpladı.
"Geliyorlar!"diyerek salondakilere haber verdi.Duru hızlıca pastanın mumlarını yaktı. Nazlı,Atlas,Cenk,Ceren ve çocuklarla mutfakta bekliyorlardı. Kapının anahtarla açılmasıyla iyice sessizleşen evde sadece Uraz'ın sesi duyuluyordu.
"Kızım koş bakalım anne neredeymiş?"diyen Uraz kızının geldiğinin haberini veriyordu.Yaren koşarak mutfağa girdiğinde herkes birden bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kez Daha
Teen FictionDuru kazandığı üniversite için İzmir'e taşınır. Hala unutamadığı ilk aşkı ile ona oldukça yabancı olan bu şehirde karşılaşacağını tahmin edemezdi. Bir insanı her gördüğünde ona BİR KEZ DAHA aşık olabilir misin? (Tamamlandı) ©Tüm Hakları Saklıdır.