Bölüm 25

37.4K 1.4K 199
                                    

İnsan aşık olunca,kalbinin yerini hatırlıyor...

(Peyami Safa)

Uraz'ın Ağzından

Bakışlarımı Atlas'tan çekip karşımdaki adama diktim.Atlas Ufuk'u üzerinden itip kenara düşürdü.Şaşkınca etrafa ve üzerine baktı Atlas."Atlas iyi misin?"dedi adam.

"Cem abi!"dedi Atlas.Cem denen adam cebinden rozet çıkardı."Polis"dedi sonra.

"Sen neden geldin?"dedi Atlas ayağa kalkıp."Eren mesaj attı.Evdeki bekleyenler fazla endişelenmiş"dedi gülerek adam.Elini Ufuk'un şah damarına götürdü.

"Ölmüş"dedi.Eline telsizi aldı.Birkaç dakika sonra ev polis doldu.Şimdi o adam ölmüş müydü?Ufuk sonsuza kadar yok muydu?

Cenk,Atlas ve ben polislere ifademizi verdik. Atlas'ın üstü kandı.Bir yandan gelen ambulans cesedi kaldırdı. Her şey o kadar çabuk olmuştu ki."Ne zamandır arıyorduk zanlıyı."dedi polisler.

Evet Ufuk kaçmıştı.Her yerde onu arıyor olmaları normaldi.Ve o şimdi ölmüştü.İçimde oluşan rahatlamaya engel olamadım.Bu gerçek miydi?

-Saatler Sonra-

Duru'nun Ağzından

Neredeyse sabah olmak üzereydi.Ve ne Ceren ne Nazlı ne de ben uyumuştuk.Ben Ceren ile salondaydım.Nazlı ise hala yukarıdaydı.Hala bekliyordum.Uraz'ı ondan alacağım haberi, yanım agelip 'çilekleşelim' deyişini bekliyorum.Birden kapının çalmasıyla yerimizden fırladık.Ceren hızla kapıyı açtı.

"Cenk!"diyerek sarıldı Ceren.Ben ve Eren Abi biraz daha gerideydik.Uraz kapıdan girince sanki o an dünya durdu.Sanki o an kalbimdeki bir şey Uraz'a aktı.Gözleri gözlerime deyince dayanamayıp koştum. Uraz'a sarıldım."Uraz.İyi misin?Bir şey oldu mu?"dedim telaşla."İyiyim aşkım.O öldü"dedi bir anda Uraz.Öldü mü?

"Abim nerede?"dedi Ceren.O anda içeri Atlas girdi.Tişörtü kandı."Abi ne oldu?İyi misin?!"dedi Ceren telaşla abisine sarıldı."İyiyim kardeşim.O benim kanım değil.Ufuk öldü."dedi Atlas. Eren'e baktı.Ceren'den ayrılan Atlas Eren'e sarıldı.

"Sağol kardeşim.Sen olmasan ben..."dedi Atlas.Eren dahada sıkı sardı.Dostlukları fazla güzeldi.

Ceren ile şaşkınca bakarken Uraz salona geçmemizi işaret etti.Ceren,ben,Uraz,Eren Abi ve Cenk salona geçtik."Ben üzerimi değiştirip geliyorum.Nazlı yukarıda mı?"dedi Atlas.

"Evet.Gittiğinizden beri orada"dedi Ceren.Atlas kafasını sallayıp gitti."Evet sizi dinliyoruz"dedim Uraz ve Cenk'e. Söze Cenk başladı. "Her şey yolundaydı.Adam birden beni kışkırttı.Sonra Uraz'a kafayı taktı.Yanında silahı vardı."dedi Cenk.Lafa Uraz devam etti.

"Silahı bana doğrulttu ve o sırada Atlas beni korumak için üzerine atladı.İki el silah sesi duyduk sonra. Atlas vuruldu sandık. Ama sonra Atlas ayağa kalktı."dedi Uraz.

"Karşımızda silahlı başka bir adam vardı. Adı Cemmiş.Ve polismiş. Atlas onu tanıyordu.Eren onu çağırmış. Sonra her yer polis doldu.İfademizi verdik evi temizlediler ve gittiler. Yani o öldü."dedi Cenk.Uraz elini Eren Abi'nin omzuna koydu."Gerçekten teşekkürler Eren.Belkide biz-"derken lafını böldü Eren.

"Baylar bu mükemmel hanımlar kafamın etini yemeselerdi inanın haber vermezdim"dedi Eren gülerek."Allah rahmet eylesin"dedim sakince.

Uraz'a baktım o an.Ona bir şey olsaydı ne yapardım ben?Eren'e büyük bir borcumuz vardı.

Atlas'ın Ağzından

Saatler önce ölümü tatmanın nasıl bir şey olduğunu anladım.Ben tekrar hayata bağlandım.Daha iyi bir insan olmayacaktım belki ama değer verecektim. Kırılmaktan, terk edilmekten korkmayacaktım.Yavaşça merdivenleri çıkarken 'Atlas!'diyen sese baktım.Nazlı merdiveni başında korkuyla bakıyordu. Koşarak bana sarıldı Nazlı.Kafasını boynuma gömdü.

Bir Kez DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin