Bölüm 3

93.3K 2.9K 292
                                    

Korkuyorum bakmaya gözlerinin içine
Korkuyorum sana bir gün acı vermekten
Ne kal demeye gücüm var sana
Nede git diyebiliyorum korkusuzca
Korkum seni tekrar kaybetmekten
Korkuyorum yılları tekrar sensiz geçirmekten
Sana neden bu kadar bağlıyım bilmiyorum ama
Gözlerim gözlerine baktıkça
Bu can bu tende durdukça
Ben bir gün senden vazgeçsem bile;
Kalbim senden vazgeçmez
Gönlüm senden vazgeçmez
Ne bileyim kömür gözlüm
Ben bir şey yapmadım ki
Yüreğim Seni Çok Sevdi

Yüreğim Seni Çok Sevdi
O Yürek Talan
O Yürek Yangın Yeri
O Yürek Seni İstiyor
Bir Tek Seni

(CANAN TAN)

Sabah uyandım ve banyoya gitmek için yataktan kalktım.Banyoya girdim ve...Uraz'ı görmemle "Ah!"diyerek ufak bir çığlık attım.

"Duru!Kapıyı çalsana Allahtan traş oluyordum" diyen Uraz'a baktım inanamayarak.

"Uraz..Sen Urazsın.Rüya değilmiş.Allahım!"dedim şaşkınca."Ne diyorsun?"diye soran Uraz'a işarete parmağımı uzatıp"Evimde ne işin var Uraz?"diye sordum.

"Evin mi? Burası benim evim küçük hanım hatırlatırım"dedi Uraz elinde traş bıçağını tutarken.Sonra benim kafa yerine geldi tabi. Doğru söylüyordu daha dün geldim sabahına çocuğu kovuyorum aferin bana. Kendime kızarken "Ben kahvaltıyı hazırlayım"dedim yapmacık bir gülücük ile ve banyodan çıktım.Tamamen rezil olmuştum.

Hızlıca aşağıya inerken gözüm aynaya takıldı.Hayır!Az önce beni böyle mi gördü?Hayır! Saçlarım berbattı. Hemen odama koştum. Kıyafet seçtim ve değiştirdim.Aynada kendime baktım.Saçlarım! Arap düğümü olmuşlar sanki.Tarak ile açmaya çalıştım.Uzun uğraş sonucu başardım.

"Duru!"diyerek seslenen Uraz'a"Geliyorum Uraz!"diyerek karşılık verdim.Hemen odadan çıkıp aşağı indim. Kahvaltı yok ortada

"Hadi gidelim"dedi Uraz sakin bir şekilde."Kahvaltı?"diye sordum şaşkınca masaya bakıp."Okulda yeriz"dedi Uraz gülümseyerek.

'Yeriz'..Beraber mi yiyeceğiz?Yani Uraz ve ben.Evden çıktık ve taksiye bindik.Uraz ın arabası yoktu.Ama ehliyeti olduğuna emindim.Beraber okula gitmeyeli ne kadar uzun zaman olmuştu.Eski zamanlardaki gibi değildi hiçbir şey.Belki de aşkım da öyleydi.Şimdi her zamankinden daha fazlaydı.Biraz sonra okuldaydık.Evet itiraf ediyorum Uraz ile aynı ortamda bulunmak aynı okul,aynı ev,aynı taksi...beni çok etkiledi.

"Çıkışta.."derken Uraz lafımı böldü."Benim müzik provam var"dedi meşgul olduğunu belirterek."Müzik mi?"dedim dudak büzüp. Müziğe yenilmiştim."Evet"dedi Uraz.

"Tamam ben Nazlı ile giderim"dedim bozuntuya vermeden."Tamam güle güle" dedi ve gitti.Bu kadar mı?Arkasından öylece baktım. Her zamanki gibi.Neden birden soğudu?

"Duru!"diye seslenerek gelen Nazlı nın sesi ile arkama döndüm. Neşeli bir şekilde bana doğru geliyordu.

"Nazlı.Nasılsın?"diye sordum içtenlikle. Nazlı tatlı bir kızdı."Ben iyiyim ama bana herşeyi anlatmazsan kötü olacağım"dedi nefes nefese Nazlı.
"Her şey?"diye sordum hiçbir şey anlamadığımı belirterek."Evet Uraz!"dedi gözlerime bakarak. İtiraz etmeden"Tamam"dedim ve Nazlı ile kafeye oturduk ona herşeyi anlattım. Onun gidişini,onu kaybedişimi...

-"Duru sen...Uraz a aşıksın!"diyen Nazlı ile gözlerimi devirdim.

-"Ah evet ama yüksek sesle söyleme lütfen"dedim yumuşak bir tonla."Uraz çok iyi biri"dedi dah kısık bir ses ile Nazlı."Biliyorum ama o benim dostum"şeklinde karşılık verdim. Umutsuzdum. Her zaman umutsuz bir insan olmuştum."Olsun ne olacak?"dedi Nazlı benim takıldığım o en onemli ayrıntıyı umursamayarak.İçimi kemiren soruyu sordum.

Bir Kez DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin