V

41 1 20
                                    

Myślałyście, że ten dzień nie może być dziwniejszy, a jednak. Po raz kolejny wasze twarze przybrały wyraz szoku. Przed wami ukazało się siedem osób. Kiedy rozpoznałaś kilka z nich ze zdziwieniem stwierdziłaś, że musi to być reszta Stray Kids. Kiedy jednak zorientowałaś się, że to członkowie znanej grupy kpopowej, swój wzrok natychmiast przeniosłaś na swoją przyjaciółkę. Zauważyłaś na jej twarzy niedowierzanie, ale w jej oczach tliła się nadzieja i szczęście. Wiedziałaś, że ma to związek z tym, że są to jej ulubieni artyści. Znała ich niemal na wylot. Każdy fakt, najmniejszy szczegół. Przynajmniej tyle ile było podane w internecie. Patrząc na nią mogłaś powiedzieć, że zna każdego z chłopaków i rozróżnia ich. W przeciwieństwie do ciebie oczywiście. Scena ta była z jednej strony była komiczna. Wasza dwójka stojąca na środku sali, z wytrzeszczonymi oczami, spocona po wykonywaniu układu. Z drugiej strony wasi idole, a w zasadzie twojej przyjaciółki, bijący wam brawo i spoglądający na was z wielkimi uśmiechami.

Nie wiedziałyście kiedy znaleźli się w pomieszczeniu. Najpewniej podczas waszych ćwiczeń musieli niepostrzeżenie wedrzeć się do środka. Drzwi do sali musieli uchylić bardzo cicho podczas gdy wy, nie byłyście w stanie wychwycić najmniejszego dźwięku oznaczającego towarzystwo. Najwyraźniej musiałyście być bardzo skupione na choreografii, że waszym zmysłom uciekł fakt otwierania się drzwi. Teraz stałyście przed nimi zawstydzone, gdyż wykonywałyście jeden z ich układów. Wynikiem tego, było spuszczenie wzroku na ziemię. Jeszcze chwilę temu nie przeszkadzał wam fakt, że jeden z członków grupy uczył was tego tańca i przed nim go wykonywałyście. Może wynikało to z krótkiej rozmowy i zawiązania pewnej nici porozumienia z chłopakiem.

Jednak niezręczna cisza szybko została zastąpiona komplementami skierowanymi w waszą stronę. Stray Kids uprzednio po kolei przedstawili się wam, witając się z wami zgodnie z wymaganiami kultury koreańskiej. Odpowiedziałyście tym samym, nisko się kłaniając i wypowiadając ciche 안녕하세용. Na waszych twarzach widniały jednak nieśmiałe uśmiechy.

Wszystko to co do tej pory się zdarzyło jest nie do pojęcia. Wasze małe móżdżki nie były w stanie poradzić sobie z tak dużym natłokiem informacji. Wyjazd do Korei był pierwszym bodźcem o niewiarygodnej mocy, który wywołał w waszych głowach duży mętlik. Jednak to co zaszło na konkursie i podczas całego tego dnia, przechodzi wszelkie ludzkie pojęcie. Pytanie, które następnie rozbrzmiało w pomieszczeniu również wprowadziło was w stan osłupienia. Stojąc przed idolami, usłyszałyście głos zza waszych pleców. Należał on do Hyunjina, który jeszcze chwilę temu pomagał wam ogarnąć choreografię. Do tego momentu zdążyłaś o nim zapomnieć, dlatego jego próba przypomnienia o własnym istnieniu sprawiła, że lekko podskoczyłaś w miejscu. Chłopak popatrzył się na ciebie ze zmartwieniem widocznym w oczach, jednak ty uważasz, że był to jedynie wynik twojej wyobraźni.

Hyunjin zaproponował wspólne odtańczenie "S-Class", a przynajmniej jego refrenu, bo tylko tą część układu znałyście. Oczywiście miał na myśli cała grupę, czyli zespół oraz waszą dwójkę. Wszyscy przyjęli pomysł z wielką aprobatą, a sam Lee Know stwierdził, że chciałby zobaczyć jak sobie radzicie i z jakie naprawdę z was tancerki. Zastanowiłaś się czy był na konkursie i widział jak tańczyliście, mimo tego byłaś pewna, że chłopak da wam niezły wycisk za wszelkie możliwe błędy. Tak wnioskowałaś na podstawie opowieści swojej przyjaciółki. Na początku byłyście negatywnie nastawione do tego pomysłu. Uważałyście, że zwykłe dziewczyny uczęszczające na zajęcia tańca nie powinny tańczyć z idolami nastolatek. To po prostu źle by wyglądało.

Po dłuższych namowach zgodziłyście się, jednak zauważyłaś, że Twoja przyjaciółka nadal ma na twarzy lekko widoczny grymas. Dobrze wiedziałaś o co chodzi. Znałaś ja nie od dzisiaj i kiedy inni zdawali się nie widzieć problemu, ty wiedziałaś, że coś ją trapi. Zaobserwowałaś, że nie była zdecydowana co do wykonania układu. Najpewniej wynikało to z nieśmiałości i obecności jej ulubionych wykonawców. Chciałaś do niej podejść, porozmawiać z nią i dodać jej otuchy, ale nim cokolwiek zrobiłaś, zostałaś odciągnięta przez Hyunjina na drugą stronę sali. Chłopak ustawił Cię w miejscu, która miała być twoją pozycją w choreografii. Okazało się, że znajdujesz się na prawym skrzydle, tuż obok niego. Spojrzałaś jeszcze raz na przyjaciółkę, która znajdowała się między centrum, a lewym skrzydłem, tuż przed Lee Know, a obok Felixa. Widziałaś jej nerwowy uśmiech, który posłała w twoja stronę. Ewidentnie obecność jej biasa i bias wreckera nie wpływała na nią korzystnie.

Chciałaś się z niej śmiać, ale nie było na to czasu. Już po chwili usłyszałaś melodię i wszyscy zaczęliście tańczyć refren piosenki. Całość wyszła niesamowicie. Każdy dał z siebie wszystko i włożył serce w każdy ruch. Czasami, gdy spojrzałaś w lustro na odbicie Hyunjina, miałaś wrażenie, że chłopak ma swój wzrok utkwiony w twoja sylwetkę. Nie dopuszczałaś do siebie tej myśli i nadal zwalałaś wszystko na swoją imaginację.

Po wspólnym odtańczeniu refrenu, a także końcówki utworu, który był dosyć intensywną częścią, padłaś na ziemię. Miałaś już dość. W tym dniu już natańczyłaś się tyle, że aż czułaś się zmęczona. W tle słyszałaś jak Lee Know chwali wasz taniec, a następnie cichą rozmowę przyjaciółki z Felixem po angielsku. Jednak było to coś na czym nie skupiłaś się za bardzo. Wpatrywałaś się w oświetlony sufit sali, kiedy twoje myśli ponownie wróciły do tematu podjęcia decyzji i kontraktu. Nie dane było Ci się namyślić. Tuż po chwili zobaczyłaś nad sobą głowy Hyunjina, I.N'a oraz Seungmina. Ten ostatni zapytał tamtej dwójki, czy śpisz z otwartymi oczami. Na co Ci zareagowali tylko side-eyem oraz zdegustowanymi minami. Z twojej pozycji wyglądało to dosyć śmiesznie, dlatego nieoczekiwanie zaczęłaś się śmiać. Kiedy już skończyłaś, zauważyłaś, że wszyscy w pomieszczeniu wpatrują się w Ciebie, a część osób patrzy na Ciebie jak na wariatkę. Jednak po chwili już każdy obecny się śmiał.

W tamtej chwili jeszcze nie wiedziałaś, że budujesz wspomnienia, które zostaną w twojej pamięci na długo. Czerpałaś szczęście z każdej chwili, jaką spędzałaś poza granicami kraju ojczystego. Traktowałaś to jak przygodę, która chcesz zapamiętać jak najlepiej, dlatego każda minutę wykorzystywałaś w pełni, tak jak tylko mogłaś. Drzwi do sali ponownie się otworzyły. Tym razem dźwięk ich otwierania usłyszałaś bardzo wyraźnie. Skierowałaś na nie swój wzrok. Po chwili dostrzegłaś jak do sali wchodzi nie kto inny jak JYP, czyli dyrektor całej placówki. Mężczyzna swój dosyć surowy wzrok przeniósł na Ciebie. W tej chwili wstrzymałaś oddech. Jakby tego było mało zapomniałaś, że w momencie kiedy on wpatruje się w twoją postać swoim intensywnym wzrokiem, ty nadal leżysz na ziemi.

Gdy w końcu to zrozumiałaś, w twojej głowie pojawiła się myśl:"nie ma to jak dobre pierwsze wrażenie".

Unexpected  || Hwang HyunjinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz