4. PIHENŐ

59 6 6
                                    

A felsőmhöz nyúlt, szentséges teremtők! Azt hittem, éppen mélyen megbaszni készül, aztán hamar rájöttem, csak a kicseszett karom vizsgálná meg alaposabban. Legalább az arca meglepődött, mikor rájött, kibaszottul nincs semmi bajom!

– Te aztán gyorsan meggyógyultál!

– Én már csak ilyen talpraesett szál legény vagyok, baszki! Te sárkány, hipermenő kivirágoztató, addig én varázslatos öngyógyító, csodás duó! – hencegtem a faszikámnak. – Mindketten nagy dolgokra vagyunk hivatottak... vagyis maximum te, én egy király másodszülött fia vagyok, nem éppen van sok feladatom.

– Azért biztosan számítasz az apádnak. Ha most rögtön elvinnélek, szerinted busásan kifizetne?

– Valószínű, hogy igen, mert amúgy jó apa, hiába tart idiótának.

– Az fasza, most viszont mosd meg az arcod, aztán megyek én is, és alszunk, rendben? Holnap jó lenne korán kelni, hogy minél hamarabb Nightford határán túlra érjünk.

He? Miket beszél itt ez a Vander? Nem értem, milyen elbaszott ötletei vannak, azonban azt mondta, ha szeretnék dugni – élve –, akkor követnem kell a parancsait. Mert neki ehhez morálisan szürkének tűnő faszkalapként, joga van! Felháborító, lerágom a golyóim az ilyenektől!

Cserébe kurva szexi, így hunyászkodva fogadok mindent, amit mond, hiszen reménykedem egy kiadós baszásban. Szóval... természetesen lázadozás helyett kussban követem a parancsait, ja, mert alapból nem ezt tenném.

Én már csak olyan határozott, kőkeményre gyúrt vadállat vagyok, akitől mindenki fél, hogy nincs miért idegeskednem, mehetnék a saját utamon. A faszt! A rohadt otthonomból raboltak el, amikor pedig pofán akartam csapni az egyiket, konkrétan elvétettem teljesen a dolgot!

Az újonnan kapott gyűrű úgyis itt lóg a nyakamban, és rohadtul bejön! Tiszta klisé, épülhetne köré valami izgalmas fantáziavilágban játszódó történet, ahol varázserővel bír vagy valami, az mennyire bejönne!

Valami kicseszett mester mellé szegődnék, az tanítgatna, míg a gyűrűre pályázó, gonosz, kecskeszakállas faszt meg nem öljük. Utána rögtön kurva nagy bulit meg rengeteg orgiát tartunk, amin Vander elveszi a szüzességem, és boldogan élünk, míg meg nem halunk, de előtte lesz egy tucat kölykünk a szép befejezés kedvéért!

– Hahó, baszd meg, nem figyelsz?! – hallottam meg valami bizsergetően vonzó hangot, aztán rájöttem, nem csak a fejemben lévő fikcionális világ létezik, ahol Cassien már elég hevesen tette velem azt, amit ez a hazug paraszt nem.

Mert a teremtők aranyerére mondom, egészen biztosan kamuzik! Senki sem harcol ennyire profin, miközben mindössze a szülei passzolják el fizetésként, hiszen csórók, arra pedig a megoldás a csimotájuk eladományozása.

– Asterius, ha nem kapod össze most rögtön magad, elfenekellek!

– Hogy te-tessék? Fenekelés? Hol, merre, mutasd?! – ébredtem fel ismét túlontúl forró gondolataimból.

– Na, visszatértél, baromi jó, de szedd már össze magad, hallod! Tökre szét vagy itt esve, a faszom se képes követni, mikor mire gondolsz, hiszen ülsz egyhelyben, akárcsak valami merev farok, és bámulsz magad elé – közölte velem a nagy kétségét Vander, mire én teljességgel elszakadtam a fejemben játszódó kicseszettül realisztikus, annak nem igazán mondható, erotikus jelenettől.

– Ja, elgondolkodtam, mindjárt megyek!

– Nem mindjárt, most, különben korábban le kell feküdnöd!

A harcos győzelmeWhere stories live. Discover now