Ahogy Vandi baba kibaszott erős karjában ültem, elöntött a boldogság. Ja, elárult, de mégis, a mód, amivel azokat a rohadt cuki, aggódó szavakat ejtette, meggyőzött róla, minden a legnagyobb rendben van köztünk. Hiszen a csávó konkrét idegroncs lett, miután beugrottam elé! De csak nem hagyhattam kipurcanni szerencsétlent.
Rohadtul megijedtem, mikor megláttam Neburt vagy ki a fenét közeledni hátulról. Elég sokat dobálták egymás nevét, így könnyen megjegyeztem, sok évnyi olvasás után, pedig már a kicseszett mestere vagyok a nevek megjegyzésének.
Tehát, jócskán beszartam, mondhatni összerottyantottam a gatyám, ezért tettem, ami jónak tűnt. Ez most éppenséggel azzal járt, hogy plusz egy lyuk keletkezett rajtam, ahová kivételesen úgy döntöttem, nem engedném be a gombóckám eres farkát.
– Akkor sem hiszek neked! Te vagy itt a klisékirály, nekem nincs erőm, csak a bizonytalan, elrabolt, törékeny hercegecske vagyok a sztoridban!
– Biztosan van, hisz a karod is meggyógyult!
– Az istenért, ne veszekedjetek már! – jött Ari hangja, amit a sírás elég szomorúvá alakított. – Szabadítson ki valaki, most!
– Muszáj?
– Igen, muszáj, te büdös fasz, mert ignoráltál!
– Jól van, megyek már!
– Jaj, maradj még! – kérleltem Vandit. – Az enyém vagy!
Szorosabban fontam köré a karom, hátha megsajnál, majd jobban megölelgeti a habtestem, azonban lassan elengedett, kezét a csuklómra csúsztatta, és felsegített a földről. Hiányzott a közelsége. Vajon minden, amit mondott a döglődésem közben, az hazugság volt?
Egyelőre úgy éreztem. Azt mondta az enyém, állította, szeret, ráadásul mennyire édesen tette! Most meg a nagy bőgés meg bújás ellenére is inkább Arionhoz ment. A sráchoz, aki még mindig könnyezett.
– Most már örülsz? – dörrent rá a szexi, mély hangján Vandi.
– Igen! Asti, haver, gyere ide!
Kitárta a karját, és futni kezdett felém, mire követtem a példáját. Végül ölelésben ért véget a dolog, a sárga szemű srác a ruhámba kapaszkodott, az állát a vállamra támasztotta. Én szintén így tettem, közben mindvégig Vandert fürkésztem.
Le sem vette rólam a tekintetét, azonban rövidesen elfordult, háttal nekem, ami összefacsart lelkileg. Látni sem akar? Utál? Haragszik rám? Nem akar már többé velünk maradni, hanem elhagy minket?
Lassan elengedtem a pityergő, de örömködő kölyköt, majd pár lépéssel a tehén sárkány mellett termettem.
– Gombóckám, minden rendben?
– Igen.
– Biztosan?
– Igen.
– Vandi baba, kérlek, nézz rám! – nyúltam a vállához, hogy megfordítsam, viszont nem engedte, ezért én mentem elé. – Jaj, édesem, te sírsz!
– Ne hagyj el, kérlek!
– Elhagyni? Már miért hagynálak el?
– Mert elárultalak, és rosszat tettem, aztán amikor elmúlik a zavar...
– Na, várjunk, mi a jó lávába mártott, szenes lófaszról beszélsz te?!
– Olyan hirtelen történt... azt hittem, örökre elveszítelek, szörnyű volt, a teremtőkre is, mintha kitépték volna a szívem a helyéről! – emelte meg a hangját, miközben a mellkasára mutatott. – Ez biztos számodra pont ugyanilyen sokkoló.
YOU ARE READING
A harcos győzelme
FantasyMeridius Renewal fiatalabbik fia minden, csak nem a megtestesült kőkemény férfi. 𝐀𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐑𝐞𝐧𝐞𝐰𝐚𝐥 a könyvek világában éli mindennapjait, kliséket keres az életben, miközben egy Cassien nevű szexi csávóval enyeleg a képzeletében. Azonb...