Első fejezet

5.2K 297 5
                                    

Másnap ismét bementem az iskolába. Ugyanazokat az embereket láttam mindenhol, akik megint néztek. Fogalmam sincs mi ilyen érdekes rajtam. Bementem az osztálytermünkbe, úgy láttam már mindenki megtalálta a saját társaságát, kivéve két lányt, akik bár beszélgettek, de nagyon félénkek voltak. Hozzájuk mentem oda, úgy láttam talán velük szót tudok érteni.
- Sziasztok! - köszöntöttem őket félénk mosollyal.
- Szia! -köszönt a szőke hajú lány.
- Szia! Gyere, ülj le. - mondta a fekete hajú lány.
- Köszönöm. Egyébként Caprice vagyok.
- Én Anabel. - ezt a fekete vállig érő hajú lány mondta, akinek egyébként barna szemei voltak és a bőre sötétebb volt, teljesen úgy nézett ki, mint egy indiai lány. És volt egy apró piercingje az orrában. Nem értem ez mire jó.
- Én Leila vagyok. - ezt már a szőke hajú lány mondta, akinek hosszú haja volt, de nem hosszabb, mint az enyém. A szeme sárgás-barna. Nagyon félénknek tűnt.
- Örülök, hogy megismerhetlek titeket. Messze laktok innen? - kérdeztem tőlük.
- Én másfél órára lakok innen, és busszal járok be.
Nos, nem irigylem ezért Anabelt az biztos.
- 2 órára lakok az iskolától és vagy busszal jövök én is vagy az anyám hoz el kocsival.
Leilának sincs túl jó dolga. És meglep hogy így jönnek be és ilyen messziről.
- Na és te? - kérdezte Leila.
- Ó, én 1 órára lakok és az autómmal járok be. - válaszoltam kissé zavartan.
- Saját autód van? - néztek rám meglepetten.
- Persze, elvégre ez már az egyetem, ezért kaptam egyet. - mondtam, és éreztem ahogy egyre zavartabb leszek.
- Értem, ez igaz. - mondta Anabel.
Becsöngettek és jött három érdekes, de kissé unalmas óra.
A harmadik óra után a szünetben kimentem a suli udvarára, ahol az atléták éppen futottak egy csoportban. Miután ők már a pálya felénél jártak, megláttam három srácot és tátva maradt a szám, ők is éppen futottak, de látszott, hogy nem atléták, ahhoz túl izmosak voltak. Csak bámultam őket, de nem tudtam kik ők. Mindhárman nagyon helyesek voltak és tökéletes testük volt, öröm volt nézni. Bánatomra jelzett a csengő, hogy ideje bemenni órára.
Az államat visszatéve a helyére felálltam és elindultam befelé.
Mikor vissza értem a lányok valószínűleg megláttak rajtam valamit, mert egyből rákérdeztek.
- Veled meg mi van? Úgy ki vagy pirulva hogy csak na. - nevetett rajtam Leila.
- Ja semmi, csak kint nagyon meleg van.
- Ezt úgy sem vesszük be. Mondd már! - ezt már Anabel mondta.
- Csak épp kint voltam az udvaron és láttam három nagyon jó pasit. - mondtam pironkodva.
- Atlétákat? - kérdezte Leila.
- Nem, ezek a srácok izmosabbak voltak!
- Akkor biztosan a focisták közül láttál párat.
- Jellemző, mindig a focistákat szúrom ki. - nevettem el magam.
- Hát jól is néznek ki az biztos, bár nekem a zenészek jönnek be. Alex Turner lesz a férjem. - számolt be az álmáról Anabel.
- Nekem a koreai bandatagok jönnek be. - mondta hatalmas vigyor kíséretében Leila.
Sokat beszélgettünk még ezekről a dolgokról. Suli után haza indultam és végig énekeltem, mint egy őrült.
Mikor haza értem anyu már várt.
Gyorsan beszámoltam a srácokról, a lányokról és a többiről. Aztán megvacsoráztunk, lezuhanyoztam, átöltöztem, majd leültem a laptopom elé és megnéztem a Facebookomat. Volt tíz ismerősnek jelölésem. Tíz! Egy nap alatt. Mindenki a suliból volt. Szépen visszajelöltem őket és igyekeztem megjegyezni a neveket és az arcokat. Az utolsó jelölés nem sokkal azelőtt jött. Christopher Harvey. Megnéztem a profilját és a mai nap során már másodjára leesett az állam. A leghelyesebb pasit láttam magam előtt, olyat amilyet még soha. Volt róla egy olyan kép, amin a focis felszerelésében van. Tetszett, meg kell mondjam. Hirtelen egy pittyegő hangra lettem figyelmes. Rájöttem, hogy a chat ablak volt. Christopher rám írt. Oké, csak nyugalom, semmi pánik. Megnyitottam az üzenetet és ez tárult elém:
Christopher üzenete
Szia! Láttalak a minap a suliban és gondoltam bejelöllek.:)

Caprice üzenete
Szia! Nem tudom, hogy ez hogyan jogosított fel , hogy bejelölj, de mindenesetre te legalább mondtál egy indokot.:)

Christopher üzenete
Ó, mások nem is írtak rád?

Caprice üzenete
Nem, csak bejelöltek, szóval ez így eléggé furcsa.:D

Christopher üzenete
Ez tényleg furcsa, egy ilyen szép lánnyal való beszélgetést vétek kihagyni.;)

Nahát, egy macsó. Remélem csak itt ilyen, mert ez így eléggé sablonos.

Caprice üzenete
Komolyan? Ez elég sablonos nem gondolod?:D

Christopher üzenete
Meglehet, de egy próbát megért.:D

Caprice üzenete
Hát de nem jött be. Nekem nem jön be ez a macsó stílus! :D

Christopher üzenete
, akkor előveszem a jobbik énemet és meghódítalak.:D

Caprice üzenete
Hajrá! :D
De most ha megbocsájtasz, megyek. éjszakát.:)

Christopher üzenete
Oké, álmodj szépeket. éjt.:)

Kikapcsoltam a laptopot és lefeküdtem az ágyamra. Majd mosolyogva elaludtam és valóban szépeket álmodtam!

Zavaros SzerelemWhere stories live. Discover now