- Ti ismeritek egymást? - kérdezte Anabel.
- Őő...csak futólag. - válaszolta Aaron gyorsan én pedig nem szóltam közbe, hagytam hadd mondja ezt. - Menjünk, mert lekéssük a filmet.
- Igen, menjünk. - mondtam zavartan.
Ana és Christopher annyiban hagyták a dolgot, így tehát elindultunk befelé.Másfél óra múlva már vége is volt a filmnek, éppen a benne történteket vitattuk meg.
- De hát az a csaj meg akarta ölni a legjobb barátját és a pasija állította meg. - magyarázta Anabel.
Hohoho, nemsokára talán te is ezt akarod majd tenni. - gondoltam magamban.
- Igen, de jogos volt azért a dolog. - mondta Chris.
Szuper, még ő is támogatná.
- Oké, ennyit a filmről, most mi legyen? - kérdezte Aaron.
- Együnk valamit? - dobta fel az ötletet Ana.
- Őő... Ti menjetek csak, nekünk dolgunk van Chrissel.
- Ugyan mi? - kérdezte Chris meghökkenve. Belekönyököltem az oldalába. Ő pedig egyből elhallgatott.
- Hát jó, akkor megyünk egyedül. Sziasztok. - mondta Anabel.
- Sziasztok. - köszöntem el és kieresztettem egy hatalmas sóhajt.
- Mi volt ez az egész? - kérdezte Chris.
- Hmm.. Semmi, csak egyedül akartam lenni veled. - mondtam teljes határozottsággal.
- Oké. Szóval most mit csináljunk?
- Hát megnézhetnénk esetleg még egy filmet, csak mi ketten. - vetettem fel az ötletet.
- Rendben, melyik filmet?
Hmm valami olyan kellett, ami biztos leköti a figyelmét, hogy én addig kiheverhessem ezt a találkozást. Megvan!
- Nézzük meg a Parfüm című filmet.
- Még nem hallottam róla, jó film?
- Szerintem igen, nekem tetszett.
- Akkor menjünk. - mondta és meg is vettük a jegyeket majd beültünk a filmre.A filmet én nem nagyon néztem, gondolkodnom kellett hogyan rejtsem el múltam egy darabját. Talán ez az egyetlen darab amit el szeretnék felejteni vagy elrejteni mások elől. Ami ebben az esetben nem éppen a legkönnyebb feladat, mert ma itt állt előttem. Nem szeretném ha Chris vagy Anabel tudna erről a kis fordulatról az életemben. Nem hiányzik, hogy Ana ezért szakítson egy olyan sráccal akit látszólag nagyon is kedvel vagy ami még rosszabb hogy megutáljon engem.
Tehát nem, ezt el kell valahogy hallgatnom, de ehhez előbb beszélnem kell Aaronnal.
- Caprice? ... Caprice!
- Iiigen?
- Vége a filmnek. - mondta Chris.
- Oh, észre sem vettem.
- Azt látom. - nevetett.
- Te most ki nevetsz? - kérdeztem teljesen komolyan.
- Dehogy, bocsánat. - szabadkozott.
- Ne aggódj, csak vicceltem. - nevettem most én.
- Áhh akkor jó. - mosolygott rám.
- Tehát, hogy tetszett a film? - kérdeztem.
- Hát.. őő.. érdekes volt. Eléggé elgondolkodtató, nehezen emészthető film volt, de azért tetszett.
- Igen, pont ez a lényege. - nevettem megint.
- Akkor nem vagyok túl hülye. - nevetett ő is. - Most már talán indulnunk kellene mielőtt ránk zárják a termet.
- Igaz. Induljunk.Az úton hazafelé még kiveséztük a filmet, majd egy csókkal búcsúztunk, én pedig bementem a házunkba.
- Szia anya! Megjöttem! - kiáltottam anyának.
- Szia Caprice! Örülök, hogy újra látlak. - köszönt Mark, aki egy szál alsónadrágban állt a hűtő előtt. Fúj!
- Nos én ugyanezt nem mondhatom el. Jó lenne ha nem egy szál alsóban járkálnál a MI házunkban, ahol maximum csak egy vendég lehetsz. A vendégek pedig nem mászkálnak így.
- Oh, ne aggódj nem sokára az én házam is lesz! - vigyorgott önelégülten.
- Na ahhoz nekem is lesz egy-két szavam. - vetettem oda, majd felrohantam a szobámba. Ahj, nem elég hogy itt van Aaron, még ezzel a tuskóval is foglalkoznom kell. Na jó, nyugalom Caprice. Kösd le magad!
Úgy döntöttem, hogy megnézem kaptam-e üzenetet. Jött egypár.Christopher üzenete:
Szia szépségem! Nagyon jól éreztem ma magamat (mint mindig amikor veled vagyok), találkozunk holnap.
Csók, Christopher. Jó éjszakát.Ahw, hát nem nekem van a legédesebb pasim a világon?
Anabel üzenete:
Szia! Köszi, hogy ma velünk jötettek, nagyon jól éreztük magunkat. Ugye milyen édes pasi Aaron? A legjobb srác, akit csak ismerek. Azt hiszem nagyon tetszik nekem. Na jó, ennyi áradozás elég lesz mára, majd folytatom máskor. Byebye.Csak ez hiányzott.
Peter üzenete:
Sajnálom a múltkor kicsit ingerült voltam, ha boldog vagy akkor én is. Csak vigyázz magadra kérlek!
Ölel, Peter.Jaj Peter. Ez csak még jobban elszomorított mára. Inkább le is fekszem, jobb lesz. Teljesen elfáradtam ezektől az eseményektől.
VOUS LISEZ
Zavaros Szerelem
Roman d'amourA történet Caprice Mendelsonról szól, aki gólya egy neves egyetemen. Vörös hajú, kék szemű, nem egy szokványos lány. A lányok mind féltékenyek rá, mert a fiúkkal hamarabb megtalálja a közös hangot, sokkal több fiú barátja van, mint lány, amiből csup...