∆ 4.Gün ∆Günaydiiiiinnnn!!!!
Birazdan uğurlu 6 rakamı baskılı forması giyip okula gidicem . Bütün gün ders boş olucak ve maç yapicas . Yuppiiiiiiiii
Hemencik kahvaltımı yaptım . Giydim formamı kramponlarımı koştum okul yoluna .
-Geldim ....
Birazdan maç başlıcaktı . İlk maç bizimdi ben hocanın bize verdiği takdikleri duymamazlıktan gelip Papatyamı aradım buldum da . Ama ağzından çıkan Berke sesi .....
Keşkeeeeeee keşkeeeeeee duymasaydım .Keşkelerle zaman bitmiyor dimi ? Keşke geriye alsak zamanı pes atarken arkadaşına çok pis gol atarsın replay yapıp inadına izletirsin ya da çok komik bi videoyu defalarca başa sarıp izler izler kahkaha atarsın aynı onun gibi hem sinir bozucu hem komedi tiryaki . Ama benimki çok ama çok sinir bozucu . Turnuva başladı biz mavileriz onlar kırmızılar . Ben forvet oyuncusuyum . Hani en çok kızların ismini haykırdığı çocuklardan ama ben o kızların haykırmasını değil , Papatyamın gözünün bende olması , gol attığımda benimle birlikte sevinmesi umrumdaydı .
~ Ve o dakika Berke denilen çocuk kalemize gol attı .
Papatyam ona bağırıp seslendi .
Papatyamın onun ismini haykırmasıyla kalbime dikiş yarası attı .
:( Keşke keşkeeeeeee "- duymasaydım . Gözlerinin onda olduğunu görmeseydim .
Bugün hasta rolü yapsaydımda arkadaşlarıma yalan atıp maçı satsaydımda gelmeseydim .Gözlerim bunu gördükten , kulağım duyduktan , elim ayağım boşaldıktan sonra o kaleye gol atsam bu maçta harika oynasam , kızlardan -E R V A E R V A- haykırışlarını duysam nolucak .
İlk gün seni görünce aşık olmayı öğrenmiştim ya şimdide kıskançlık diye birşey öğrendim biliyo musun ?
Bi yandan güzel bişey , seni sevdiğimin farkında oluyorum bi yandanda sana sinirlenip seni kendimden uzaklaştırdığı mı sandığım yalanları kendime yutturmaya çalışıyorum . Gün geçtikçe seninle birlikte sen yoksun , varken olmayacak şeyleri öğreniyorum .
• Çünkü yakınındakinin değerini insan hiçbir zaman anlamıyor . ( Çölde su bulduğunu sanıp serapa kapılmak )
Bende seni kaybettiğimi sanıp maçta kendimi kaybettim . Umutsuzluğa kapıldım .
Maçı kaybettik . Kimseye ses çıkarmadan Yuhhh seslerini duyarak ağlayıp uzaklaştım .
Koşarak eve gittim . Bütün gün uyudum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015
Romance°ÖZET° Benim hikâyem evvel zaman içinde kalbur saman içinde diye başlayıp sayfanın sonunu göstermez . Ne güzel bitecek nede kötü bitecek bi son yok . iyi kalpli karakter , başkahraman da yok . Benim hikâyemde belli bi zaman yok elime kalemi ne zama...