Sen & Ben (BAŞLANGIÇ)

43 0 0
                                    

Kurduğum bu hayaller abimin yanıma gelip ekmek almaya '' dün ben gittim sıra sende ! '' demesiyle bitiyo ? Sıra demişken büyük küçükten öncemi gelir hep . Okula benden önce basladi , benden önce yazmaya başladı , benden önce babamdan hediye aldı , ben annemden süt isterken abim yemeği kaşıkla yiyodu , ben anne derken abim mektup yazıp annemin anneler gününü kutlayıp babama karne hediyesi veriyodu , düşündümde abim evlenmesse ben evlenemicekmiyim şimdi !!!!! İyide ben sabırsızım ya hadi evlenmesse !! Bu konuyu anneme anlatmalıyım .

Abim evlenmeli !!!!

Markete gittim ekmeğimizi aldım üstünede bi güzel şeker ve cips aldım napim .d bozuk para sevmiyorum . Hem ben almak istemesem bile marketteki abla beni bi şekilde kandırıyor . içimdeki hala doğmamış çocuğun aşermiş duygularıyla oynuyor . İşini iyi yapiyo helal olsun en azından beni kandırıyor . Gidip o ablaylamı konuşsamki seni de kandırsa kalbini alsa üstüne beni verse üstü kalsın demessin dimi ? Soyle bana yoksa son kullanma tarihinin gecmesine 1 dakka kalmış ürün gibi hissederim kendimi tam avcunun içinde hayat bulucakken esneyip avcunu kapatmak icin ağzına götürme !!

Boşluğa kapılır elinin uzanamayacağı yere düşerim . Ne kimse görür beni orda nede kimse almak için uzanır .

Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin