Sen & Ben (BAŞLANGIÇ)

24 0 0
                                    

Yine okul ve yine ben günlük . Gözümde çapağım ayağımda çoraplar etrafini gormuyen gozler ve can acisi ceken kucuk parmak sizede gunaydin . Bana günaymadı yine cunku bugunde okula gidip onun yuzunu goresim yok . Evde kahvaltimi yapip ciktim yine girdik marşı okumak icin o kocaman sıranın arasına . O kalabalık arasında beni bulup yanıma geldi . Gunaydin napiyosun dedi , gunaydin iyiyim okulun ilk gunune en skıcı gunune yine geldik iste napalim dedim . Guldu oyle hoca marş dedi marşı okuduk sınıflara dagildik ben yine en dipteki sıraya oturdum koydum kafamı masaya . Tam ders baslicakti biri omzuma dogru vurdu . Yanın boş dimi yoksa yanındakine soyle kalksin bugunluk yerini ben isgal edicem malesef dedi . Bende bos yanim Kobi(Yonnis) bugun hastaymis gelmicekmis dedim . Oturdu yanima . Kim olucak gunluk papatyam oturdu iste . Anliyamadim ama oturdu . Acaip mutlu oldum sence AŞK başladı mı ? Doğmasına 9 ay mı var yoksa sabirsiz bi anda cikip emeklemekmi istiyo ? Neyse gunluk oturdu iste yanima baya konustuk bugun okuldaki zamanimiz bitene kadar . Hakkimizda neler neler ogrendik bu arada o cocuk varya onun ikiz kardesiymis cok benzemiyolar birbirlerine bende anliyamadim cift yumurta ikiziyiz dedi bende nasil ya tavuk yumurtasindanmi ciktiniz dedim o noluyo dedim bende bilmiyorum annem oyle dedi siz ciftsiniz demekki bizim gibi biri eskitir digeri giyer yok mu ikinizede ayni seylermi aliniyo dedim yok ona farkli bana farkli dedi bende keske benimde ikizim olsaydi ben hep abimden dusen paya kaliyorum dedim siz elmanin yarisisiniz biz ise elmanin tumu abim sapı benim arta kalan kismi yani .Gulduk gulduk bi yandanda bunu duyunca daha cok mutlu oldum yani kalbi bombos o kalbide dopdolu yapicak kisi bugun onun yaninda oturdu . Soyle bana olurmu sence ? olur olur bal gibi olur .

Vee sonunda son dersin o mutlu edici zili caldi . Koyduk cantamiza butun esyalarimizi . Beraber ciktik okulun kapisina dogru ve o bana yarin gorusuruz dedi bende gorusuruz dedim ayrildik . Ne bi gram alnimdan akan ter vardi nedee heyecandan bi kaşıntı . Bugunu onunla bitirmem uzerimdeki o buyuk yuku bi anda aldı . Eve esya tasiyan abiler gibiydi halim . Esyayi cikaricak apartmanin merdiveni donemeclerden olusuyodu . Simdi ise o yukten kurtuldum yanlis apartmana girmisiz . Adres yanlismis yani . Eve geldim annem kapiyi acti hmmmm bugun ne yaptin valide sultan dedim en sevdigin yemegi yaprak sarma dedi yanaklarini kizartana kadar opup isirdim . Odama gectim attim cantami yine yanlizlik kosesine . Aldim elime marketten aldigim spreyi ve kocaman bi kalp cizdim gardrobumun arkasindaki duvara senin ve benim ismimi cizdim . Olucak bu is dedim attim tarihini .

( Hayra kadere bakmam ben . Umut vermicektin der Söverim .) dipnot.

Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin