∆ 3.Gün ∆
Yinee ben :))
Benimde uykuya ihtiyacım var dimi , 24 saat uyanık kalıp elimden kalemi düşürmeyip gözüme kürdan koyup zorla uyumayıp yazmak mı ? Hiçte bileeeeee ...
Uyurken evet size anlatıcak düşüncelerimi kağıda dökmüyo olabilirim ama sabah kalkar kalkmaz unutmuyum diye duvarlara çizdiğim , elime yazıp okula gittiğimde yazılı sırasında Hoca : kopya mı ? Bu sorusunda hiç cevap veremeden dayak yediğim kesin ama bu benim düşüncelerimi size anlatmama engel değil .
' Bugün acaip mutluyum . Çok güzel bi rüya gördüm . Rüyamda da Papatyam vardı . Evet ismini Papatya (SEN) koydum . O benim Papatyam . Okulda onu izlediğimde verdiği heyecan yok ama size bir sır veriyim mi ?
^•^ En güzelide rüyamda onun elini tutmak , onu dizine yatıp gözlerinin içinde kaybolmak veeee en muhteşemide o varken aklına bişey gelmiyo , gerçek dünyaya döndüğünde gerçekten yapıcağın şeyleri hayal etmen .
• İşte en büyük engelimizde bu .
Sana olan uzaklığım benim sınıftaki cama yakın olan hocanın göremeyeceği en dip köşedeki en arka sırada oturmam ; senin ise kapı girişinin karşısında olan öğretmen masasının önündeki hocanın gözünün dibinde oturduğun sırada oturman . Sana gelip aşık olduğumu söylemem ise ortadaki masadan sola kırıp düz gidip senin oturduğun masaya yaklaşıp " Seni Seviyorum " bu kelimeyi kulağına fısıldamam işte bu kadar bi mesafe ...
Size göre çok basit olabilir ama benim gözüm o anda bir dağcının evereste tırmanması , bir atletin engelleri atlaması , öğretmene getirmeyi unuttuğun ödevi "Hocam , unutmuşum !" diyip çantanı delik deşik ederek illallah ettirmen kadar zor ve zaman alıcı . İşte bugünden sonra derslerde uyumaya başladım . Sana bakıp hayal etmek .
Matematik dersinde alıcağımız evin , o eve döşüyeceğimiz eşyaların , altımıza çekip yolları toza katacağımız arabanın , bebemize alıcağımız bezin , eve gelen faturanın hesabına düştüm . Türkçede ise sesli sesli okuduğunuz hikâyelerin bi tarafından koparıp hayalime hayal kattım . Sosyal bilgisi dersinde hoca size savaş anlatırken ben kendi içimde sana olan aşkımı açıklıyamadım diye atan kalbimle , beynimin cumleyi kuramayan nöronlarını bombardımana tuttum , kendi kendimi dövdüm . Ama çok pis koydum eğer gerçek olsaydı hastanelik olabilirdim :))
Sen ders dinlerken ben derste hayal edip aşk kitabımı çıkardım . Benim dersimde yoktun , Çünkü kitap bitmemişti , sonunda beyaz beyaz kâğıtlar yoktu ...
Bu hayalim ders arası çalıcak olan zile kadardı . Dersten sıkılıp 'Hocam yeter artık!' diyoduk ya keşke demesek ; çünkü zil çalınca arkadaşım
Salyan akıyo kak lan !
Ders bitti kanka kış uykusuna mı yattın ?
diyince yada hoca yanıma gelip ;
Oğlum hadi kalkta yerine yat !
demesiyle en tatlı anındaaaaaa bitiyordu .Mutluluğumu sığdıramıyacağım o an bu kısa sözcüklerin dibimden jet geçiyormuş gibi çıkardığı sesle bitiyordu . Uyandırdıkların da çıkıp arkadaşlarla futbol oynamaya gittik . Nede olsa yarın turnuvalar başlıyor hazır olmamız lazım . Gittik okul sahasına ve ben yine forvet ve yine kaleye en çok gol atan bendim .
Çok yorulduk ders zili çaldı ve sonunda eve gittik . Deriinnn bi şekerleme yaptım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015
Romance°ÖZET° Benim hikâyem evvel zaman içinde kalbur saman içinde diye başlayıp sayfanın sonunu göstermez . Ne güzel bitecek nede kötü bitecek bi son yok . iyi kalpli karakter , başkahraman da yok . Benim hikâyemde belli bi zaman yok elime kalemi ne zama...