Karne Günü ( Son Görüşme )
Annem : Ervaaaaaaa kalk hadi !
Tamam anne dememin arkasından
Horozlu saatim : Üürü üüüü
Diye ötmesiyle kesinlikle uyandığımı söyleyebilirim . Karne almaya niye bu kadar erken gittiğimizi anlamıyorum . Sonuç zaten belli aç e okul denen sistemi gir TC mi okul numaramı gir bak . İllaha kağıttan süslemeli uç beş gözümüzde buyuttugumuz rakamları görmek zorundayız .
Karnemi almadan once internete girip son kez bir daha bakiyim .Beden eğitimi 5 , Matematik 3 , Fizik 4 , Kimya 2 , Turkce 5 , Geometri 1
Tuh be ! bu senede sayısal loto yı kılpayı tutturamamışım .
Anneeeee ne olursa olsun bu tatilde bi yere gidices dimi söz ver bak babamı ikna edip gidelim ?
Annem : Tamam dedik ya oglum konuşucam iste sen bi git de karneni getir .
Kahvaltımı yapıp karnemi almaya gittim .
Herkes domino taşları gibi dizilmiş sırasıyla gelen hocalar karneyle birlikte bütün öğrencileri teker teker olduğu yere ya hayal kırıklığıyla yada sevinciyle yıkıyor .
Sıra bize geldi tabi dalginliklada gormemisim papatyamın arkamda olduğunu .
Ben : Papatyam napiyosun gormedim seni kusura bakma !
Papatyam : Daha yeni geldim zaten , iyiyim de öğretmenimiz karneleri dağıttı mı ?
Ben : Yok birazdan gelicekmiş . Oyle iste karneyi aldıktan sonra napıcaksın tatil planınız var mı ?
Papatyam : Bilmem . Annem işten yorulduğu için biraz kafayı dağıtalım diye tatil kasabasına gitmeyi planlıyor . Ya sen bi yerlere gidicekmisin ?
Ben : Teyzemin yanına İstanbula gitmeyi düşünüyorum .
Papatyam : Hmm ! şimdiden kendine dikkat et
Ben : Sende dikkat et .Ve hoca gelir . Yeşim , İsmail , Kubi , Osman , Erva , Papatya , Gonca diye seslenip herkesin karnesini dağıtır .
Arkadaslar yorumlarınızı bekliyorum hikayemi sizin goruslerinizle devam ettireceğim :) İyi okurlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015
Romance°ÖZET° Benim hikâyem evvel zaman içinde kalbur saman içinde diye başlayıp sayfanın sonunu göstermez . Ne güzel bitecek nede kötü bitecek bi son yok . iyi kalpli karakter , başkahraman da yok . Benim hikâyemde belli bi zaman yok elime kalemi ne zama...