∆ 8.Gün ∆
İşte şimdi ben kendim oldum . Çok büyük tokat attım kendime ve masaya vurdum . Yaparsın Erva dedim .
Evet ya nolucak sanki 1 saniyelik şey . Gidicem söylicem ya cevabı duyup gelicem ya da duymadan gelicem . Olsun söylicem Abi .
Kalktım ayağa gittim yanına ;
-Gelir misin iki dakika konuşalım ?
Bak bak bak bendeki nezakete , tavırlara , sözü söyleyiş biçimine bak sen , sanırsın ki ; "Kitaptan şiir oku yavrum !" diyen hocaya hava yapar gibi ses tonuna bak be ! Bana hangi kız hayır , der abi .Geldi yanıma ... İçimdeki ve dışımdaki ses ayrı telden çalıyordu . İçimdeki ''Seni Seviyorum Lan , Sus tek bi kelime dahi etme benimsin o kadar uLeynn " diyen bi adam , dışımdaki ses ise alfabedeki 29 harfi yanyana getiremeyip hangisi önceydi diye sıraya dizmeye çalışan angut , malın önde gideni !!
Bi an baktım öylece yüzüne sustum sustum ...benim konuşacağıma sen konuştun .
- Hadiii ne söyleyeceksen söyle ders başlıyacak !
Benim ağzımdan çıkan tek laf :
-Seniii....
Hayır , ı ıh o değil . Seni seviyorum değil .
-Seninle sinemaya gidelim mi ?
Diyebildim .
Söyledim Söylemesine ama ağzından çıkacak kelime kalbimi ve aklımı yerinden çıkaracaktı . . Hadiiiiiii "evet de evet" diye haykırırken bi yandanda ''yok abi , kesin hayır , der " . Tam beklemişken zil çaldı .
-Olur , gidelim
Diye beynimde tekrarlanan bi ses . Ben öylece kalakaldım . EVET , demekti dimi bu gelicekti yani , o gün ne yapıcaktım ben , SENİ SEVİYORUM mu ? Demeliydim . Onun en mutlu günü olsun diye şaklabanlık mı yapsam . Ne yapaydım , bana bakması gözünü başka yere çevirmemesi icin...
Offf !!! Ben bunları düşünürken şimdi sınıfa girip yerime oturup müzik dersimize girecek olan gıcık , gözlüklü ve ben flütü çalamıyom diye herkesin içinde beni rezil eden Hocamın derse gelmesini beklemek ...
Ben tabi onun kapıdan girer girmez sınıfın içinde dağılan topuklu ayakkabısından çıkan "Tak , Tuk" seslerinin yerine şuan kulaklarımda çınlayan Papatyam'dan duyduğum ; "Olur , gidelim" sözünün içimde kapladığı heyecanla meşgulüm . Yani öyleydi meşgulüm taaa ki hocanın bana :
-ERVA , Uyaaaannnnn
Diye bağırıp azarlamasıyla son bulana kadar , evet , Meşguldüm .
Bugün notaların ve sol anahtarın sembollerini öğrenecektik . Hepsinin kendine özgü ayrı anlamı , çıkardıkları sesi vardı .
Acaba !! Eğer sen ve ben BİZ olursak , birbirimize AŞIK olursak ve buna AŞK denirse , bizim aşkımızın sembolü ne olucak ?
Söylesene bana , bizimde sabah kalktığımızda müzik dersinde öğrendiğimiz sembollerin çıkardığı melodilerden oluşan şarkımız olucak mı ?
Sen bana aşık olda , benim kalbim sembolümüz , kalbimin sesi ise ritmi olsun sevgili ...
Bugün okulun son günü , son dersi ve sana arkadan baktığım son an ...
Yarın buluşacağımız için şuan çokta mutsuz değilim . Seni okul dışında da görebileceğim bi günüm olucak .
~ Artık şu ders bitse , çantamın içine koysam seninle doldurduğum defterimi kitabı mı , seni yazan iki parmağımın arasına aldığım ve dilimden dökülecek söze muhtaç olan kalemimi , sert bi tavirla kağıdı yırtıp çöpe atmama sebep olan silgimi koysam çantama ....
KİMSE GÖRMESİN !!! Bende seni anlatan hikâyemin konuk oyuncularını .
Dersin bitmesine 5 dakika var ama benim bu hikâyeyi bitirmeme son nefes , aldığım son nefeste şehadet getirmek var . Neyse ki öğretmenimiz dersi erkenden bitirip bırakıyor .
Vee yuppiiiii sonunda zil çaldı . (Dirim Dirim Dirim)
Yarın tatil , yarının yarınıda tatil çok kısa ama yarın onunla buluşacağım diye bugün eve erkenden gidip olan vaktimi zamanı durdurma makinasini bulmakla geçiricem .
Ya abi ! Lüzumsuz olan şeyler yapılıyoda lazım olan şey niye yapılmıyor ?
-- Mesela bana yarın onun gözüne bakarken geçmeyecek bi zaman !!
Neyseki bugün ondan cevap duydum .Bakariz dedi ama duymamaktan iyidir .
• Bu daha başlangıç .
• Ya bundan sonrası , Hadi Hayırlısı ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015
Romance°ÖZET° Benim hikâyem evvel zaman içinde kalbur saman içinde diye başlayıp sayfanın sonunu göstermez . Ne güzel bitecek nede kötü bitecek bi son yok . iyi kalpli karakter , başkahraman da yok . Benim hikâyemde belli bi zaman yok elime kalemi ne zama...