Sen & Ben (BAŞLANGIÇ)

41 0 0
                                    

∆ 9.Gün ∆

Merhaba günlük ben geldim . Yok merak etme beni , iyiyim . Yorgunluğum dünkü eve gidince kaçıp oynadığımız maçı çok pis farkla kaybettiğimiz den ... Çok sinirlendirdiler bi tek ben oynuyodum . Arkadaşlarıma bağırmaktan sesim kısıldı .

En büyük yenilgiyi bugün ben bekleyip bi umut demekle kendi sahamda kendi kaleme yanlışlıkla gol atıp hakeme ofsayt demekle aldım .

Tamam , tamam . Anlaticam meraklanma !

Bugün buluştuk Allah razı olsun geldide , baya bekletti hanımefendi .
Doğanın değil bu kadının kanunu , erkek illaha beklemeli .

Neyse , geldi işte . Merhaba , merhaba... Felan filan , havadan sudan konuşup AVM'nin sinema katına çıktık . Biletleri alırken sordum : ' İzlemek istediğin film var mı ' ... 'Farketmez ' dedin . Aşk filmi seçtik . Film saati gelene kadar salondaki masaya oturup bekledik . Gözüne bakmaya çalıştım ama konuşurken bi kör bi sağar oynadık . Ben içimden konuştum sen de görmemezlikten geldin .

~Niye bakmadı bana ? Çok mu çirkinim yoksa umursanmayacak bi halim mi var ? Günlük biliyo musun gün geçtikçe ben yeni şeyler öğreniyorum . Bugünde özgüveni öğrendim . Ama hayatıma yeni bişi kazanmadım kaybettim .

İyiki o ana kadar bilmiyodum özgüvenin ne anlama geldiğini ben sadece aksiyona sebep olucak hormonlarımın maximum seviyeye çıkması sanıyordum , düşünmek aklımın ucundan bile geçmedi , niye mi Lan !! Papatyam karşımda duruyo kör müsün ?

Zamanı geçirdik . Sinema başladı başlıcaktı , salona gittik ve koltuklarımıza oturduk .

Sormaya utandım bişey ister misin ? diye ... Çünkü kumbaramdan çıkan para , babamın ekmek almaya gönderdiğinde arta kalan 5 10 25 kuruşu biriktirip , ekmeği aldığım bakkalda tümletip sadece sinema parasını çıkardım . Cebinde kalan tek şey ise elimi attığımda boş bir hayal ...

Sormadım . Film başladı . Sende zaten benden bişey istemedin. . Sanki akraba ziyaretine gittiğimizde kapı eşiğinde ''Bizde tam çıkıyoduk'' lafını duyar gibi , buraya gelmeyi istemediğin bi halin vardı .

Işıklar kapandı , reklamlar , vizyona girecek filmlerin fragmanı ve sonunda filmimiz başladı .

~

Filmi izlerken acaip mutluydun . Çok sevdin di mi ?
Kim sevmezki konusunun aşk filmi olmasi insanin gönlünü baştan fethediyor . Hem ağlatıyor hem güldürüp mutlu ediyor bu iki duyguyu yaşatan bi tutku var mı ? Bence yok . Varsada ben kabul etmiyorum .

Aşk ?

Ben şuan onun gözlerine bakarken yaşıyorum bunu . Sende benim gozlerime bakılı kalsan buna nedenicekti ? Ama niyeyse bakmadın . Olsun ya senin mutlu olduğun gün benimde en mutlu olduğum gündü .

Film son dedi benimde senden gözlerimi kaçırmam ışıklarin bi anda patlamasıyla son buldu . Gözlerinden ve gülüşünden anlamıştım filmi sevdiğini '' iyiki gelmişimdir'' diyosundur heralde . Salondan çıktık hala benim ağzımdan kelime çıkmadı sen ''teşekkur ederim'' diyince ''nasıl beğendin mi'' diye sordum. ''evet sen izlemedinmi yoksa uyuyamı kaldın" dedin , bende "seni izlemekten ona zaman mı kaldı ?"dedim.

× Öle dümdük yüzüne mi ?? Hee yüzüne ama içimden dedim sonuçta ilk buluşmamız ...

( Huooo ) diyip esnedim yarı uykulu dedim :)) sonra sen bana güldün ben sana güldüm ve ardından iyi akşamlar okulda görüşmek üzere diyip ayrıldık.

Ve ilk öpücüğünü kondurdun yanağıma :)))

Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin