Sen & Ben (BAŞLANGIÇ)

51 0 0
                                    

•• Vücudun o koca ağırlığı taşıyorsa sende bi zahmet düşün ••

Bakalım daha öğreneceğim neler neler çıkacak karşıma ? İster tek kapıya çıkan bi yol olsun isterse birsürü kapıya sahip olan labirent elbet vardır hepsinin bi çıkış yolu . Önemli olan kapıyı açmak için doğru anahtarı yanına aldın mı ? Almadıysan vah senin haline !! İnşAllah kafanda tokan yada cebinde taşıdığın bıçağın vardır . Bunlarda yoksa Baban çilingircidir ona söyle . Bunları yapamıcak kadar ahmaksan yapraklara kaldın dostum benden bişey bekleme !! Haa !! bana diyosan Ben onun için herşeyi göze aldım . Bana ne ingiliz anahtarı lazım ne de babamın alet çantasındaki 9 numaralı şans anahtarım .

Bende tek bi anahtar var o da sensin bendeki tek sorun kapı açılmıyo ? Anahtar yanlış değil kapıda DAMSIZ GİRİLMEZ yazıyo ? İnşAllah o gün gelir başında tacın kucağımda sen o istediğin küçük evimizde evet evet kapısında sen ve benim ismimin yazdığı o beyaz kapı içindede seni bekliyen oyuncaklar var . Söyle bana ? Olur mu ?

Sence çok mu hayale kapıldım , iyide gerçek bunlar ? Geçen teyzemin düğünü oldu ve ben orda gördüm . Teyzem acaip mutluydu ve karşılıklı kıvıttırdılar. Acaip güzel bi düğündü . Tavukdöner ve pilav ikilisi pasta ve içecek ikilisi davul ve zurnacı ikilisi darbukacı ve sazcı ikilisi ... Lan ben niye tekim hadi gel artık üzme beni ? Tek başıma yedim o kocaman pastayı tek başıma oturdum o kocaman gelen popomun sığmadığı koltuğa ama olsun be !! yaşımızın küçüklüğüne verelim . Düğünde hem mutluydum hemde üzgün çünkü teyzem gitti. Başka bi eve başka bi kişiyle ama sevdiği kişiyle hemde başında tacıyla biraz kiloluydu damat alamadı kucağına ama olsun aynı eve aynı anahtarla aynı kapıdan ikisi girdi .

Söyle bana hayal mi gerçek mi bunlar ?

Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin