Gelsen bizim eve .. Gacır gucur eden kapıdan içeri girsen odama . O piti piti yapıp yatak seçmene gerek yok . Buruş buruş olan üstü rengarenk çiziklerle dolu yorganı üzerinden düşmüş çoraplar ve sabahlıklarımın üzerinde durduğu yatak benim .
At hepsini bi köşeye . Gir yatağımın içine , çek üstüne hayallerimi kapattığım yorganımı , boş boş bakma tavana ne rüyalar film oldu orda al yere düşen kitabımı koy kafanı yastığıma tekrardan aç kitabı . Ben söyliyemedim sana oku o zaman o kitabı .~'Öyle aval aval bakma bana anlamazsın . O gördüğün bi kaç kelime senin karşında devmiş gibi suliyet oluşturmaz . Korkma!! Sen hala bana isim koymadın . Okusanda bilmezsin kim olduğumu duymassın haykırışlarımı görmessin her aldığın nefesin bana huzur verdiğini .Ver şu kitabı ben sana okuyum . Sen ise dinle .
~'Bilir misin ? Alfabedeki harflerin sesini ? "A" insanin öfkesidir . "O'' beklenen şeyin beklediğin gibi olmaması . Bunun gibi bütün harflerin bi sesi vardır . Benimde bu harflerden oluşan kalbimin sana seslendiği " AŞK" diye bi kelimesi . Getir şimdi kulağa sahip o kocaman kafanı , koy kalbimin tam ortasına ve dinle . "Dıp Dıp" diye atan ses bi kesilse bu kitabın okuyucusu kim olur ?
Duyar duymaz attın kitabımı elimden ? Hayalde olsa korkunçtu bilmediğinle tanışman Annenin sana yabancılar çikolata uzatırsa alma dediği gibi tatlıydı ama o tada ulaşmak yarıda kesildi .O an hayalde olsa yine aklıma gelmedi gözlerinin içine dalıp seni seviyorum demek . Mario oyunundaki gibi ben seni kurtarmaya geliyodumm taaa en dibinee yanıbaşına ama seni seviyorum demeden sadece kurtarıyorum . Sence bu oyun hatalı mı ?Acaba serap mı görüyorum Sona ulaştığımda o merdivenden atlıyamayıp dinazorun kucağına mı düşüyorum .
Söyle bana ?
ERVA ....
Okuduğunuz için teşekkür ederim . Devamı var ama yayınlamadım isteyen kişiler yorum yapsın yayınlıcam .
Erkan Varan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015
Romance°ÖZET° Benim hikâyem evvel zaman içinde kalbur saman içinde diye başlayıp sayfanın sonunu göstermez . Ne güzel bitecek nede kötü bitecek bi son yok . iyi kalpli karakter , başkahraman da yok . Benim hikâyemde belli bi zaman yok elime kalemi ne zama...