Sen & Ben ( BAŞLANGIÇ)

16 1 0
                                    

Oturduk sıramıza bi yandan birbirimize baktık bi yandan dersi dinledik .
Okul günümüzü böyle geçirdik ...

Haftasonu ben ankaraya gittim .

--Ankara Yolu--

Evde çanak çömlek , mangallık , et but ne varsa alıp yola koyulduk . Annemin teyzesigile gidicektik . Bizi GÖKSU' ya piknik yapmaya çağırdılar .

Yola çıkar çıkmaz . Annemin başına yine şeytanlar üşüştü . Gazı kapattın mı , ocakta yemek yok dimi , vanayı indirdin mi , kapıyı kitledin mi ????

--Tamam Anneeeeeeee

Sonunda yola çıktık . Babam en sevdiğimiz pop şarkısını açtı . Nazan Öncel' den Aşkitom' u dinledik . İrfan Özata , Tarkan , Hadise , Gökhan Türkmen , Ankaralı Namık , Angara'nın Dikmenin ' den şarkılar dinleyip annemgili uyuttuk. Babamla ben babamın gözlüğünü takıp yolların tozunu aldık .

Sonunda geldik Ankara Yolu' na Teyzemgile .

Sincan' dan GÖKSU' ya

Bütün eşyalarımızı arabaya doldurup bütün aile , parka geldik ve eşyaları indirip mangal hazırlıklarına başladık .

Güzelce mangalımızı yaparken , çocukları parka götürdüm oynadılar. Annem , Hürü teyze , Mercan anneannem , Ayşe teyze ,kızları, gelinleri oturup dedikodu yaptılar.

Aslan babayiğit erkekler ise mangalın başında hal hatır sorarken bi anda siyasete dalıp laf kavgası yapmaya başladılar . Bize ne parmak kaldırıp indirenlerin haram kazandığı paradan .

Biz de Kubi ' y le Kızılay , Ulus , Etimesgut , 5M Migros demeden her yere gittik . Bu arada Fenerbahçe liyim . Gittim kendime fenerium' dan forma aldım .

Merak etme , Papatya , sana da aldım . Arkasına ismimizi yazdırırız . Ama şimdi yanyana gelicek o formaları giymemiz için , sen ve ben olmalıyız ...

Ve günümüz böyle 2 gün gezip dolaşmakla geçti .

Senden uzak kaldım biraz sevgili kusura bakma !!

Sen ve Ben (BAŞLANGIÇ) Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin