"Ian,kau nak pergi mana?.."Uqael yang sedang menikmati ice creamnya memandang ke arah Davian yang bersiap untuk keluar rumah.
"Aku nak pergi jumpa Leo kejap..."
"Nak ikut..."tak tahu dari mana munculnya Hazim lepastu tiba tiba nak ikut.
"Tak payah,kau kalau dah jumpa Leo makan berjam jam aku nak jumpa Leo sekejap je lepastu nak balik nak tengok Sunjae.."
"Suka sangat lah Sunjae kau tu kenapalah tak suka si Tae Sung jugak.."
"Sebab aku macam Tae Sung in reality.."perlahan sahaja Davian berkata.
"Aku pergi dulu lah nanti lambat.."baru sahaja Davian ingin beredar,Uqael menahan Davian daripada keluar.
"Kau nak apa ni tenuk?.."
"Sebelum kau keluar kau kena jawab teka teki aku dulu selagi kau tak dapat jawab kau tak boleh keluar.."
"Ini mesti berjangkit masalah otak dengan si Hazim ni..."
"Kalau diam maksudnya setuju jadi izinkan tuan putera yang attractive ini berkata kata..."
"Dah mula dah bengong dia.."Hazim mengambil bowl ice cream Uqael kemudian disuap di dalam mulutnya.
"Kenapa hari selasa wangi?.."
"Sebab dia selesa?.."jawab Davian bingung apa punya teka teki lah ni woii.
"Tak,salah..."
"Jawapan dia sebab dia dah monday(mandi).." Uqael buat high five bersama Hazim apabila dapat mengenakan Davian.
"HAHAHAHAHAHAHA.."
"Teka teki senang pun tak boleh jawab lemah doyh Ian.
"Ishh korang saja je kan nak kenakan aku malam ni jangan mimpi nak tidur dalam bilik aku pergi tidur bilik masing masing..."
"Alaaaa sorrylah Ian ku sayang.."
"No drama.Bye.Selamat tinggal.."
"Noooooo my cinta hati..."
"Forgive us...."Davian tidak memandang langsung ke arah Uqael dan Hazim yang berpura pura menangis sambil memeluk antara satu sama lain.
"Leo ni kalau sampai memang kena dengan aku ni dahlah ajak aku pergi tempat macam ni lepastu biar aku seorang seorang..."bingit telinganya mendengar muzik yang kuat di dalam club malam milik Leo.
Cap yang dipakainya dibetulkan apabila melihat ada manusia menghampiri mejanya.Malas ingin mengambil tahu apa yang berlaku di sebelahnya, iphonenya dikeluarkan.
"Biy,you tipu I..."dengan suara yang gedik mampu membuatkan bulu romanya naik.
"Mana ada I tipu you baby..."
"You tipu I you cakap yang you nak putus tunang dengan perempuan murahan tapi tak pun..."
"Siapa yang murah sekarang ni?.."kutuk Davian di dalam hati.Lain kali cermin diri sendiri dulu kak.
"Kalau I kahwin dengan dia pun I tetap akan pergi dekat you nanti you jangan risau okay baby..."
"Ahh you tipu I dulu pun you cakap you nak kahwin dengan I last last you bertunang jugak perempuan tu.."
"I nak buat macam mana dah mak I berkenan dengan dia.I bawak dia pergi jumpa mak I dulu main main je sekali dia pun setuju I pun apa lagi kenalah terima..."
"Kan I dah cakap perempuan tu perempuan murahan you taknak percaya cakap I.."
"You tengoklah macam mana dia senang senang je suka dekat you lepastu you ajak dia jumpa mak you pun dia setuju.."
YOU ARE READING
Let Me Protect You,My Precious
Romanceperasaan cinta yang sudah berputik lama tidak membuahkan hasil apabila pujaan hati memilih orang lain..terasa perit di jiwa melihat pujaan hati mula ingin membina perkahwinan bersama orang lain disaat dia sedang bertarung melupakan pujaan hati... "A...