CAPITOLUL 1:
Ceasul meu colorat plin de stelute aurii a inceput sa sune.Poate ca daca asta ar fi fost o alta zi obisnuita de facultate,m-as fi enervat dar de data asta nu era asa.
M-am ridicat din patul meu calduros mai bine dispusa ca niciodata si am inceput sa fredonez o veche melodie a Rihannei.Am tras draperia si am lasat soarele sa imi inunde tot corpul.Caldura razelor lui imi mangaiau delicat fata.
M-am indreptat zambitoare spre dulap cautand o tinuta demna de ultima zi de facultate.Am ales pana la urma o rochita de vara in dungi colorate cu mici floricele mov pe margini apoi mi-am revarsat pe umeri parul blond cu suvite,usor incretit.
Dupa o ultima verificare in oglinda am luat gentuta de pe birou si am trantit multumita usa.Simteam nevoia sa ma relaxez asa ca am optat pentru un taxi confortabil in locul unui autobuz prea aglomerat.
Am intrat in sala de curs si am cercetat cu privirea pe toata lumea pna cand am vazut-o pe prietena mea cea mai buna,Deby.Isi flutura mana in directia mea.
Mi-am indreptat pasii spre banca folosindu-ma de miscariile mele rapide si cu un gest scurt m-am asezat pe scaunul liber de langa ea.
-Bella,arati mai bine ca niciodata astazi!
-Mersi.Fericirea vacantei si-a pus amprenta asupra mea.
-Si...ce faci in vacanta de vara?Mergi la matusa ta in New York?
-Deby,ne cunoastem de atatia ani.Cand mi-ai placut mie vacantele tipice?
-Niciodata?
-Ai ghicit.Am planuri mari pentru vacanta asta.
-La cat de imprevizibila esti te-as crede in stare sa iti petreci vacanta intr-o jungla.
-Doar imi place sa imi traiesc viata.Nu esti departe la partea cu jungla.
-Oh nu Bella.Ce vrei sa spui?
-Plec pe o insula...pustie.
-Glumesti nu?
-Chiar deloc.
-Parintii tai ce cred despre asta?
-Le-am spus ca plec cu prietenele mele in Malibu.Oricum nu prea ii intereseaza.
Banuiesc ca nu am cum sa te fac sa renunti la idee asta asa ca...sper sa te intorci in viata.
I-am aruncat o privire usor rautacioasa dar stiam ca spunea asta pentru ca tinea mult la mine.Deby mi-a fost alaturi si in momentele bune dar si in cele rele,chiar apreciam asta.
Imediat ce am ajuns acasa,mi-am aruncat geanta pe pat si am cotrobait prin sertare in cautarea carnetelului cu numere de telefon.Am cautat pana cand am gasit numarul lui Johny.
Johny era un fost coleg de liceu.Acel tip de baiat intretinut de parintii lui.Stiam ca familia lui are un avion privat.
Chiar daca insula nu era cunoscuta,eu stiam ca se poate ajunge acolo si cu un avion daca se respecta ruta.
Dupa multe rugaminti,Johny si-a convins familia sa imi imprumute avionul.Totul era aranjat.Acum mai trebuia sa imi fac doar bagajele.
Mi-am trantit geamantanul urias pe pat si am aprins televizorul pe MTV.Melodia Give Your Heart A Break a lui Demi Lovato a rasunat in toata camera.Ajunsesem la alegerea pantaloniilor scurti cand a inceput sa rasune What Makes You Beautiful.Am pufnit usor in ras amintindu-mi de fostele mele colege de liceu care mereu fredonau melodia asta in pauze dar si de camera verisoarei mele plina de postere cu ei.Am continuat sa imi fac bagajul de data asta pe ritmuri de One Direction.
*A doua zi dimineata*
Dupa ce mi-am ales un tricou imprimat,pantaloni scurti de blugi si o pereche de balerini am coborat tarandu-mi geamantanul dupa mine.
-Mama,tata am plecat.
-Distractie placuta draga noastra.Saluta-le pe prietenele tale din partea noastra.
-Nu o sa uit sa fac asta.
Razele soarelui erau puternice in dimineata asta asa ca mi-am pus ochelarii mei de soare preferati si am pornit spre aeroport unde ma astepta avionul.
-Bella trebuia sa recunosc ca nu esti prea normala.Trebuie sa ai ceva curaj ca sa mergi singura acolo.
-Singurul lucru pe care vreau sa il fac e sa ma relaxez.Plaja si apa toata ziua.
-Pilotul te asteapta.De acolo te va duce o barca pana pe insula.
-Mersi mult ca ma ajuti.
-Nu ai pentru ce.
M-am apropiat de el si i-am dat un pupic scurt pe obraz apoi i-am facut cu mana in timp ce ma urcam in avion.
Peste 2 ore:
-Pana aici v-am dus domnisoara.De aici trebuie sa luati barca aia din colt.
-Multumesc.
M-am indreptat catre barca si m-am bucurat de peisajul din jurul meu.Vantul imi batea in par lansandu-l sa fluture in urma mea.
Acum eram pe insula.Eram singura.Singura pe o insula pustie.Mi-am dat balerinii jos si mi-am lasat picioarele sa se bucure de nisipul fin.Probabil ca voi dormi pe plaja dar nu ma plangeam.Afara era placut.
Am inspectat restul insulei.In copaci erau fructe comestibile iar pentru mine asta era de ajuns.Locul asta era numai al meu.Insula Bella.Suna destul de dragut.
Peste 10 ore:
Timpul parca zburase iar acum aproape se intuneca.Mi-am asezat pe plaja patura adusa de acasa si am inchis ochii.Aerul proaspat si natura m-au facut sa adorm mai repede cat as fi crezut.
Am simtit o mana calda pe umarul meu.Am tresarit si am deschis brusc ochii.Langa mine statea un tip zambaret care purta o caciulita portocalie care ii acoperea o parte din carlionti.
In minte mi-a aparut imediat imaginea tipului care canta ieri pe canalul de muzica.L-am mai privit inca o data.Eram sigura ca e Harry Styles.Dar ce cauta el aici?
Cam asta e primul capitol.Mi-ar placea sa imi spuneti daca vreti sa continui cu povestea.Promit ca nu ma supar daca raspununsul este negativ:).
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
FanfictionBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...