Capitolul 36

1.8K 99 7
                                    

Multumesc mult pentru voturile de la capitolul anterior.Sper ca si acesta sa aiba cel putin acelasi numar de voturi.Am decis sa il pun mai repede daca tot am rezolvat problema cu internetul.Multumesc mult ca cititi:).

Din perspectiva lui Harry:

Aveam nevoie sa imi limpezesc gandurile dar simteam ca nu pot sa fac asta.Dupa 3 ore ma aflam in acelasi loc,in patul meu calduros care nu ma lasa sa il parasesc.O usoara bataie in usa a spart linistea din incapere si m-am trezit la realitatea cea dura.Am clipit de cateva ore pana cand ochii mei s-au obisnuit cu lumina care a invadat brusc camera.

-Ti-am facut o supa Harry.Stiu ca e aproape miezul noptii dar o supa nu strica niciodata mai ales cand suferi din dragoste.

M-am ridicat in capul oaselor usor uimit.Era pentru prima data cand Gemma facea ceva pentru mine.Intodeauna m-a lasat sa ma descurc singur chiar daca sunt fratele mai mic.Se parea ca vizita ei neanuntata mi-a prins destul de bine.

-Vreau sa o cunosc pe fata aia care imi face fratiorul sa sufere asa.Unde e Harry ala care nu ma lasa nici o clipa in pace?Cel care imi arunca spaghetele lui in farfuria mea sau care imi strica turnuletul din carti?Uite-te la tine ai stat ore intregi in patul ala in loc sa ma scoti in oras.

Am ras si mi-am trantit inapoi capul pe perna.

-Stiam eu ca o sa te fac sa rai prostutule.Acum gusta supa si spune-mi cum e.

Am decis sa cedez si mi-am adus lingura la buze strambandu-ma imediat dupa aceea.

-Gemma,e oribila.Credeam ca mama te-a invatat sa faci macar supa.

Gemma si-a pus mainile pe solduri imitand un moment dramatic.

-Glumeam.Defapt e chiar buna.Acum lasa-ma sa mananc.

-Esti un nerecunoscator.

Mi-am dat ochii peste cap cand a iesit trantind usa.Banuiam ca nu sunt un frate prea bun dar aveam de gand sa ma revansez cu o iesire in oras.Mi-am verificat telefonul dar am constatat ca nu am nici un apel sau mesaj cae sa ma intereseze.Am terminat repede supa pregatita de Gemma si mi-am luat pe mine bluza noua adusa de ea.Fata asta avea gusturi chiar bune.

Am tras putin draperia dar tot ce puteam sa observ era drumul gol luminat cu masini de o parte si de alta a lui.Adevarul era ca nu aveam nici un chef de o iesire nocturna dar Gemma nu venea des prin oras si nici nu puteam sa stau pentru totdeauna sub o patura calduroasa.

Mi-am trecut o mana cu gel prin par si am luat cheile dintr-un sertat.Am coborat incet si am anuntat-o pe Gemma ca iesim.Dupa ce mi-a sarit in brate si mi-a multumit am sfatuit-o sa se grabeasca.Am schimbat plictisit canalele in timp ce asteptam sa apara.La putin timp dupa miezul noptii eram pregatiti sa plecam.

Am lasat muzica sa curga pe fundal intr-un ton relaxant in timp ce conduceam pe strazile luminate ale orasului.

-Unde vrei sa mergem?

Centrele comerciale erau deja inchise asa ca un bar sau un club erau singurele optiuni care pareau sa existe.

-Am auzit ca astazi s-a deschis un club nou despre care vorbeste toata lumea deja.Sa mergem acolo.Ne vom distra in noaptea asta.

Din perspectiva Bellei:

Totul parea sa revina la normal.Stateam deja de ceva timp la aceiasi masa cu Deby si inca o colega si Rose.Petrecerea a continuat in ciuda scenei de mai devreme si toata lumea parea sa se simta bine dar eu stiam ca voi avea o discutie serioasa cu ai mei dupa ce vor pleca toti invitatii indiferent de ora.Totusi eu trebuia sa ajung chiar acum la casa lui Harry.

Intalnire pe insula secretaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum