M-am uitat nervoasa in fata mea unde Harry se distra in continuare de parca nimic nu s-ar fi intamplat.Am deschid cu putere o usa la intamplare si m-am trantit in pat fara sa mai fiu atenta la nici un detaliu din jurul meu.
Muzica nu se mai auzea atat de tare de aici.Am inchis ochii si m-am lasat purtata de un somn adanc.Am simtit o atingere pe umar asa ca am deschis ochii aproape din reflex.
Fata lui era la o distanta mica de a mea iar privirile noastre s-au incrucisat.M-am tras la o parte si am fugit in coltul opus al camerei.Vocea lui avea un ton usor jucaus.
-Haide Bella.Nu iti fac nici un rau.Trebuie sa coboram si am venit dupa tine.
-Coboara cu fetele alea care au venit cu tine.
-Ele au coborat deja.Du-te si alegeti niste haine din camera de langa.E o garderoba intreaga acolo.
-Si daca nu vreau sa vin cu tine in New York?
-Ma tem ca nu ai de ales.Nu te pot lasa sa stai aici.
-Ti-a mai spus cineva cat de enervant esti?
-Defapt tu esti prima.
-Sa tii minte asta.
Am trantit usa si am intrat in camera de langa.In fata mea au aparut o multime de haine pentru toate anotimpurile.M-am indreptat spre sectiunea hainelor de vara si am inceput sa rascolesc dupa ceva pe gustul meu.Intr-un sfarsit am ales un maieu in mai multe culori,o pereche de pantaloni de blugi cu mici tinte pe margini si o pereche de conversi la care nu as fi renuntat nici pentru cele mai noi sandale.
Mi-am pieptanat parul lung si l-am lasat sa cada peste umeri.Pe o masa micuta se aflau produse cosmetice asa ca am decis ca putin nu strica.M-am privit putin in oglinda si am iesit izbindu-ma de Harry care statea in pragul usii.
Un zambet i-a aparut pe chip iar eu mi-am facut loc sa trec pe langa el.
-Ai terminat printeso?
-Sa stii ca nu imi plac persoanele ironice.
Am mers in urma lui si am coborat din iaht acceptandu-i ajutorul pentru ca nu prea aveam de ales.Am inaintat lasandu-mi conversii noi sa calce pe ponton.Acum ca eram cu picioarele pe pamant simteam ca e mult mai bine.
O masina probabil inchiriata ne astepta iar Harry a urcat la volan.El a deschis geamul cand a vazut ca eu tot nu intrasem in masina.Vantul care adia ii facea parul putin mai ciufulit.
-Astepti invitatii speciale?
Am deschis usa si m-am urcat pe bancheta din spate evitand sa stau prea aproape de el.
Harry si-a sprijinit mana de scaun si si-a intors capul spre mine rostind cuvintele intr-un mod mai diferit decat de obicei.
-Sa stii ca nu se intampla nimic daca te asezai in fata.
-Sa ne amintim cine m-a prins de incheieturi si nu m-a lasat sa scap cand eram pe iaht.Cred ca a fost tipul care se afla cu mine in masina.
-Inceteaza cu asta.Am fost nervos din cauza ta.
Masina a pornit iar eu am preferat sa inchid ochii pentru ca inca ma simteam obosita.Nu pot sa imi amintesc pentru cat timp am stat asa dar am deschis ochii atunci cand masina s-a oprit.
Tot ce puteam vedea era un hotel mare si elegant.Agitatia era probabil cea mai prezenta in acest oras iar eu nu eram tocmai incantata de lucrul asta.
-Sa coboram.Ai noroc ca paparazzi inca nu stiu ca am venit.
Am oftat.Probabil ca agitatia orasului incepea deja sa imi faca rau.Am coborat din masina si am intrat in hotel trantind usa chiar inainte ca Harry sa intre.
Am chicotit si m-am oprit la o mica distanta de usa cand am realizat ca nu am nici un ban la mine si cu atat mai putin pentru a plati o camera intr-un hotel atat de luxos ca acesta.Am devenit brusc serioasa iar Harry care intre timp intrase a inceput sa rada.
I-am tras o palma usoara peste umar pe care sunt sigura ca nici macar nu a simtit-o.Vocea lui placuta trebuia sa recunosc mi-a soptit la ureche.
-Stiu ca nu ai bani la tine si o sa profit de asta.
L-am tras la o parte si l-am privit usor dezamagita.Probabil ca mi-a inteles privirea pentru ca a devenit serios.
-Vreau sa ies cu mine oras diseara in schimbul unei camere de hotel.
-Esti atat de...ah ma enervezi.Trebuie sa accept daca nu vreau sa dorm pe strazi.
-Ma bucur ca ai inceput sa colaborezi si tu.
-Nu iti fa prea mari sperante.Nu am de ales.
-Cum spui tu.
Am inaintat pana la receptie iar Harry a cerut 2 camere.2 chei i-au fost inmanate iar el mi-a oferit una din chei in timp ce urcam scarile cu mici beculete pe margini.
Inainte sa descui usa mana lui a prins-o pe a mea.Mi-a furat un pupic care parea inocent apoi a fugit inainte sa il mai pot lovi.Am intrat in camera si m-am asezat intr-un fotoliu confortabil.Era dragut aici dar eu abia asteptam sa ma intorc pe insula.Am lasat apa fierbinte sa curga in cada pregatindu-ma de o baie relaxanta si parfumata cu multa spuma.
Din perspectiva lui Deby:
Am lasat-o pe Miriam la parintii ei si am mers agale spre casa impreuna cu gandurile mele.Am tresarit cand un claxon s-a auzit in spatele mele.M-am intors bursc si am vazut o masina neaga cu geamuri fumurii.
M-am intrebat in gand cine e dar am decis sa o ignor si sa merg mai departe.Puteam auzi masina in spatele meu din nou.M-am oprit din mers si am intaintat spre masina aflata pe marginea soselei neaglomerate.Geamul a fost lasat jos putin cate putin iar Niall imi zambea adorabil din masina.
Vocea lui m-a luat prin surprindere.
-Urca,te duc pana acasa.
Nu am refuzat.Nu aveam de ce.Am deschis usa si am plecat de pe loc alaturi de el.
_________________________________________________________________
Stiu ca poate nu e prea reusit dar sunt cam ocupata cu scoala saptamna asta.Stiti si voi probabil cum e:).
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
FanfictionBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...