Stiu ca e cam scurt dar nu am mai postat de ceva timp la povestea asta si nu stiu daca mai vreti sa o continui.
-Unde mergem?am intrebat eu in timp ce coboram scarile si ieseam in aerul placut de afara.
-Chiar crezi ca am de gand sa iti spun?
Am urcat intr-o masina care nu eram sigura unde ma va duce.Nu ma putea rapi de asta eram sigura.
Dupa 10 minute in ingrozitorul trafic din New York masina a oprit pe o straduta care nu parea prea populata.Bine,poate ca tipul asta nu era atat de sanatos la cap pe cat crezusem eu.Am deschis portiera masinii si am luat-o la fuga pana cand am aterizat in bratele unui necunoscut.M-am zbatut in incercarea de a scapa dar el era clar mult mai puternic decat mine.
-Da-i drumul!
Mi-am intors rapid capul cand am auzit vocea deja cunoscuta.
Tipul mai mare si mai puternic decat mine m-a eliberat din stransoare la auzul unei sirene de politie care trecea in departare si a fugit.
Mi-am sprijinit spatele de un perete si am respirat profund.Harry m-a incoltit punandu-si bratele de o parte si de alta a mea.
-Sunt bine.Scuze ca am fugit din masina dar am crezut altceva si prefer sa nu iti spun ce.
-Stiai ca ma faci mai curios daca imi spui asta.Nu iti dau drumul de aici pana nu imi spui.
M-am uitat inca o data aplecandu-ma si trecand pe sub bratele lui.
-Smechero!Haide.Vreau sa ma ajuti sa imi aleg un model de tatuaj.
-Eu?Dar de ce eu?Stii sunt o fata si se presupune ca vrei un model mai masculin.
A ridicat o spranceana apoi a zambit fara sa imi mai raspunda.Am mai facut cativa pasi pe trotuarul care se intindea in fata noastra si am intrat intr-un salon de tatuaje luminat.
O multime de modele erau expuse pe pereti.Harry a dat mana cu cel care se ocupa de tatuaje,probabil se numea tatuor care daca suna ciudat.Eu am ramas cativa pasi mai in spate incepand sa imi butonez noul telefon.
-Domnisoara e noua ta cucerire?
Mi-am ridicat privirea din ecranul telefonului la auzul vocii aflate la o mica distanta de mine.
-Cucerire?Eu nu sunt nici o noua cucerire.Am fost adusa in orasul asta cu forta.
-Bella e o glumeata.Haide sa ma ajuti daca vrei sa te intorci repede la hotel.
Am oftat si mi-am lasat telefonul la o parte.Privirea mi-a fost atrasa de un fluturas roz cu portocaliu.
-Asta!
-Alegem un tatuaj pentru mine Bella.Ala ti-l poti face tu.Chiar ar arata dragut pe umarul tau.
-Nu imi plac tatuajele.
Am inaintat prin incapere si am scos de pe raft o carte cu mai multe modele de tatuaje.
-Asta ar fi potrivit.
Harry a cercetat cu atentie modelul ales de mine.Era un tatuaj cu textul ''Londra''scris intr-un mod mai deosebit.
-Imi place.
Peste 25 de minute tatuajul lui era aproape gata si eu eram satula de sunetul enervant care se auzea in tot salonul.Numarul mamei care apareape ecran l-am recunoscut din primul moment.De ce Deby se lasa atat de usor manipulata?
Am raspuns din reflex ascultand predica mamei care ma certa in legatura cu pierderea telefonului.
-Bella,ce se aude?Unde esti?
-Um...eu...
Am iesit afara diminuand sunetul din salon.
-Ali isi face un tatuaj si tot grupul o insoteste.Nu e nimic rau in asta.
-Sper sa nu ma minti altfel vezi tu cand te intorci acasa.
Am dat exasperata din cap dorindu-mi sa ii inchid.
-Gata Bella.Putem sa plecam.
Mi-am mutat telefonul de la ureche si m-am intors spre Harry care statea relaxat.M-am uitat la zona infasurata de pe umarul lui si mi-am pus telefonul inapoi la ureche.
-Bella,cu cine esti?
-Mama regret dar cred ca nu mai ai semnal.Nu te mai prea aud.Mai vorbim.Pa.
Am rasuflat usurata cand am inchis telefonul.
-Mamica ta inca te mai controleaza la 19 ani?
-Taci din gura!
Mi-am impins palma pe pieptul lui dar nici macar nu am reusit sa il clintesc din loc.Am urcat prima in masina si aproape ca mi-am lipit fruntea de geam.
-Haide nu te supara.Daca inca as fi locuit cu mama probabil ca s-ar fi intamplat acelasi lucru.
-Unde locuiesti tu?am intrebat in timp ce imi luam o scama imaginara de pe rochie.
-In Londra.Vrei sa imi vizitezi casa?
-Nici gand!
Am intrat in hotelul deja cunoscut si holul s-a luminat automat cand am facut primul pas.M-am sprijinit de perete in timp ce imi cautam cheia de la camera.
-Mersi ca m-ai insotit.
-Nu ai de ce Styles.Nu prea aveam de ales.
-Ce evolutie Bella.Imi stii numele de familie.
-Il stiam de mult.Tin sa iti reamintesc ca am internet si o prietena care inca viseaza sa se casatoreasca cu cineva din trupa.
-Ma bucur.Noapte buna Bella.
-Noapte buna cret milionar care crede ca poate cuceri orice fata.
Am descuiat usa si m-am trantit pe pat.Daca m-as fi comportat intr-un alt fel de la inceput poate ca acum nu ar mai fi trebuit sa ma prefac ca nu il plac.Adevarul era ca imi placea si inca mult dar nu aveam curajul sa recunosc asta.Su era mai bine sa o fac?Poate ca e timpul sa las orgoliul la o parte si sa imi ascult inima.
Din perspectiva lui Harry:
M-am trezit mai odihnit decat niciodata si am inceput sa ma gandesc la seara precedenta.De ce insistam?Era clar ca pentru ea eram doar un arogant bogat.Probabil ca era mai bine sa renunt si sa ies sa ma distrez si cea mai buna solutie era o noapte de club.Am decis sa o las in pace toata ziua si cu siguranta ca asta si isi dorea.Cand s-a facut aproape ora 22 m-am imbracat intr-o tinuta lejera de club,mi-am lasat cateva picaturi de parfum sa imi curga pe gat si am strabatut holul lung.
Surpriza mea a fost sa o vad pe Bella alergand spre mine.Probabil ca ma vazuse de la bar.
-Harry,trebuie sa iti spun ceva.
Mi-am trecut o mana peste par si mi-am coborat privirea pentru scurt timp.
-Stii ce Bella?Iti stiu toate replicile asa ca nu mai trebuie sa inventezi altele.
-De data asta e altceva.
-Altceva inafara ca nu ma suporti sau altceva inafara ca sunt un pusti milionar?Nu prea cred.Noapte buna Bella!
-Stai…unde mergi?
-Intr-un club.Vreau sa ma distrez asa cum trebuia sa fac inca de cand am ajuns aici.
I-am intors spatele si am iesit in aerul de vara pregatit pentru o noapte de distractie.
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
FanficBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...