CAPITOLUL 7:
L-am privit pe Harry care avea un zambet destul de suspect dar am decis sa il ignor.Bratul lui mi-a cuprins umerii dar eu m-am dat rapid la o parte.
-Iahtul asta e destul de mare incat sa nu fim nevoiti sa stam atat de aproape.
Vocea lui aproape soptita mi-a murmurat in ureche.
-Cum vrei tu.
Am traversat puntea iar o usa cu diverse modele pictate a aparut in vizorul meu.Eram pentru prima data pe un iaht si imi doream sa explorez fiecare coltisor din el.
Am trecut de colt si l-am vazut pe Harry vorbind cu barmanul care ii pregatea un cokteil colorat.Am venit repede inapoi in dreptul usii care imi captase atentia inca de la inceput.Am apasat pe clanta iar in fata mea a aparut o incapere pe care nu mi-as fi imaginat-o niciodata.Era un lux care cu greu se putea descrie in cuvinte.
Am inaintat in incapere cu pasi tacuti si complet fascinata de ceea ce vedeam.Am pasit pe parchetul rece privind in jur.In centrul camerei se afla o masuta simpla dar eleganta.Cateva perne stateau frumos asezate pe fotoliul alb.
In fata fotoliului se afla un televizor.Nu stiam a cui este aceasta camera sau daca obisnuia cineva sa stea in ea in timpul calatoriilor.M-am uitat prin ferestrele mari care ofereau o priveliste frumoasa.Puteam sa vad ca afara erau mai multe sticle de sampanie puse la rece si fructe de mare.
M-am indepartat de fereastra dorindu-mi sa descopar tot ce avea de oferit acest iaht care parea de lux si probabil ca asa si era.
Am inchis incet usa si am observat la putina distanta ca in fata mea se inalta o noua usa de data asta cu un model mai simplu.Am apasat pe clanta sfioasa asteptandu-ma sa descopar o noua incepere plina de bun gust la fel ca si cealalta.Asa si era doar ca pe canapeaua crem stateau zece fete in costume de baie.
Prima mea reactie a fost sa ies si sa inchid usa ceea ce am si facut dar ele au venit zgomotoase acolo unde eram eu.
-Nu am idee cine sunteti si nici ce cautati aici.
Vocea mea parea confuza si cu siguranta ca asa eram.Una din fete a iesit din rand si s-a apropiat de mine.Privirea ei m-a scanat apoi s-a apropiat de urechea mea lasandu-si parul cret sa cada peste umerii mei.
-Esti draguta dar nu inteleg ce vede Harry atat de special la tine.
Si-a tras parul lung la o parte si a trecut de mine indreptandu-se spre bar urmata de celelalte 9 fete.Galagia incepea sa se auda asa ca am fugit repede in prima camera in care intrasem si m-am apropiat de geam privind tot ce se intampla.
Fiecare fata statea acum la rand ca sa il imbratiseze pe Harry iar fiecare din ele isi lua cate o bautura de la bar.
Harry a fost mai bun ca mine si de data asta.De ce ma aflam ici urmarind de la geam tot ce se intampla afara?Harry a luat una din sampaniile din frapiera si a deschis-o zgomotos apoi a indreptat jetul de sampanie spre fetele care tipau.
Aceasi fata cu parul cret care mi-a vorbit acum cateva minute si-a lipit corpul de a lui Harry si s-au lasat purtati de valurile muzicii in timp ce celelalte fete aplaudau asteptandu-si si ele randul.
Ma simteam umilita.Mai umilita ca niciodata dar intr-un fel nu suportam ca vreo alta fata sa il atinga.Am plecat furioasa de la geam si m-am trantit pe canapea aducandu-mi genunchii la piept si inconjurandu-i cu bratele.Cateva lacrimi au alunecat pe obrajii mei inainte sa le mai pot opri.Nu trebuia sa imi pese dar intr-un fel ciudat imi pasa.
Tipetele continuau sa se auda de afara.Mi-am sters nervoasa lacrimile cazute pe obraji si am apasat puternic pe clanta.M-am indreptat furioasa spre tipa care dansa cu Harry si am apucat-o de brat tragand-o la o parte.
Harry ma privea inca surprins nereusind sa articuleze nici macar un cuvant apoi tot el a fost cel care a rupt tacerea.
-Bella ce crezi ca faci?Am si eu dreptul sa ma distrez cu prietenele mele.
-Ai dreptul sa te distrezi?Atunci de ce m-ai adus aici?Ca sa te vad pe tine cum te distrezi cu toate astea?
Mana lui puternica m-a tras spre o parte a iahtului pe care nu apucasem inca sa o descopar.
-De ce m-ai tras in partea asta?Vrei ca fetele sa nu te auda nu-i asa?
Buzele lui s-au intredeschis si a incercat sa mormaiasca ceva in timp ce isi scutura parul dar tot eu am fost cea care a vorbit.
-Stii ce?Nu mai spune nimic.Du-ma inapoi pe insula.Vreau sa fiu singura.Singura intelegi?Doar eu si gandurile mele.
Suntem prea departe de insula ca sa ne putem intoarce.O sa ramanem peste noapte in New York iar apoi ne vom intoarce pe insula.
-New York?Glumesti?
-Deloc.Chiar daca poate nu iti dai seama noi calatorim cu o viteza destul de mare.Intr-o ora vom fi acolo.
-Nu Harry.Eu nu vreau sa merg in New York.Nu imi plac orasele aglomerate si agitate.
Mainile lui mi-au cuprins incheieturile mainilor mele si le-au trantit de materialul rece.Am incercat sa mi le retrag putin speriata dar era imposibil.Ochii lui verzi ma priveau adanc apoi a inceput sa vorbeasca tare si rar.
-De astazi gata cu mofturile.Vii cu mine in New York pentru ca asa spun eu.
Si-a eliberat mainile de pe incheieturiile mele plecand inapoi spre bar fara sa mai spuna nici un cuvant iar eu am ramas acolo singura.
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
FanficBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...