Capitolul 25

2.4K 110 6
                                    

Multumesc tuturor celor care cititi.Maine pun capitolul urmator la cealalta poveste a mea si la multi ani pentru Niall ! x

-Nu..nu pot,am reusit in sfarsit sa spun dupa cateva clipe de ezitare.

M-am ridicat de pe scaun si mi-am trecut o mana prin par.Un gest pe care il faceam cand eram stresata.

-De ce nu?

-Pentru ca am un loc de munca aici,azi e prima mea zi,peste cateva saptamani o sa ma intorc la facultate.Nu pot sa calatoresc asa din oras in oras.Viata mea e aici Harry,langa familia mea,chiar daca nu sunt atat de intelegatori cu mine eu tot ii iubesc.Si mai e ceva...

Din perspectiva lui Harry:

Eram speriat de acel ceva.Am facut cativa pasi spre usa si am pus mana pe clantaNici macar pentru o secunda nu am avut intentia sa ies dar mi-am dat seama ca ea asta a crezut.

-Harry,te rog.Trebuie sa iti spun.

Am luat mana de pe clanta si am reactionat mai mult din impuls.In mai putin de cateva secunde corpul ei era lipit de perete presat de corpul meu.Fetele noastre se aflau mai aproape decat niciodata si nu am putut sa nu ii aud respiratia accelerata.

-Harry,da-te.Poate sa vina oricine si...

Nu i-am mai dat ocazia sa continue pentru ca mi-am zdrobit buzele cu ale ei.Era momentul nostru si nu imi pasa daca cineva intra

Am auzit o voce de femeie aproape de usa asa cand in doar cateva secunde Bella se afla din nou pe scaunul ei si eu in picioare ca si cand nu ne-am fi cunoscut.Am recunoscut-o imediat pe femeia care a intrat.Era aceasi care m-a lasat sa stau in birou pana cand Bella urma sa vina.

-Bella,am trecut sa vad daca te descurci.

-Sigur,a raspuns Bella oferindu-i un zambet usor fortat

-In regula.Ma intorc peste 15 minute.

Usa s-a inchis si am ramas din nou singuri.

-Ar fi putut sa ne prinda si eu sa fiu data afara din prima mea zi.

I-am ignorat comentariul mult prea serios si am inceput sa trasez linii fine cu varful degetului pe gatul ei.Am vazut imediat cum se relaxeaza sub atingerile mele si am inlocuit linile imaginare trasate cu saruturi delicate.

-Te rog Harry,nu ma mai tortura asa.

-Tortura de placere?i-am soptit la ureche pe un ton jucaus.

-Nu.Tortura de durere.Tu chiar crezi ca imi e usor sa stiu ca totul ar fi fost diferit daca parintii mei nu s-ar fi impotrivit,in special tata.In plus o sa ma casatoresc cu Conor chiar daca nu il iubesc,dar voi face asta.

Chiar avea de gand sa faca asta?Cosmarul meu chiar urma sa se transforme in realitate?

-Nu poti sa imi faci asta.

M-am abtinut sa nu distrug nimic din biroul ala chiar daca as fi vrut sa fac asta.

Am facut cativa pasi prin mica incapere.Mi-am desprins palmele de pe par si am lovit cu pumnul in perete.Am ignorat durerea pe care am simtit-o imediat si m-am intors spre birou.

-Scuze,asta e modul prin care ma descarca.

-Incearca sa nu mai folosesti modul asta aici.Imi creezi probleme.

Am vazut ca mi-a intins niste hartii asa ca le-am smuls din mana ei fara sa intentionez.

-Crezi ca poti sa vii cu mine sa imi dai catelul?Nu mai stiu exact care e,am mintit eu.

Bella a dat din cap si m-a condus pana in locul din care am plecat cu cateva minute in urma.S-a aplecat la o cusca si a scos catelul de acolo,cel pe care il alesesem eu.

S-a indreptat spre un cosulet mic de lemn pe care nici macar nu il observasem si a luat de acolo o fundita roz pe care i-a prins-o pe cap.

-Aici e.Te rog doar sa ai grija de ea.

Am luat-o din brate de la Bella si mainile noastre s-au atins si am ramas asa pentru cateva secunde fara sa clipim de teama de a nu rata nici macar o secunda.

''Bella,e timpul sa ii hranesti'' a tipat aceasi femeie care a intrat si in birou.

-Trebuie sa plec.

Am mutat catelusa mai confortabil in bratele mele si mi-am eliberat o mana cu care am reusit sa ii prind incheietura Bellei dupa ce s-a intors.Privirea ei a intalnit-o din nou pe a mea.

-Te rog nu te casatori cu el.

Dupa ce m-a privit pentru cateva secunde,s-a intors si eu am continuat sa ii privesc mersul pana cand a intrat inauntru.Daisy a inceput sa se agite in bratele mele asa ca i-am ciufulit putin blana si m-am indreptat spre masina.

Din perspectiva Bellei:

As fi vrut sa ii spun ca nu voi face asta dar nu puteam sa il las balta pe Conor.Daca as face asta probabil ca tatal meu m-ar trimite in Antarctica doar ca sa le tin companie unor pinguini.

Unde se presupunea ca era mancarea pentru caini?Nu am gasit-o nici unde pe Julia asa ca am inceput sa ma plimb pe hol sperand ca va ajunge curand.

''Iti spun ca are ceva legatura cu baiatul ala frumusel care a plecat mai devreme.Cand am intrat in biroul meu am simtit o tentiune in aer si mai inainte cand am iesit sa o strig era foarte aproape de el.Stii chiar imi place baiatul ala''.

I-am recunoscut imediat vocea Juliei.Discutia lor se auzea destul de clar de pe hol si nu intelegeam de ce Julia facea asta.Ce avantaje ar fi avut?

Trebuia sa le intrerup discutia dintre Julia si sefa noastra.Mi-am facut curaj si am apasat pe clanta.In incapere s-a facut imediat liniste si Julia si sefa mea au inceput sa soarba din cestile de cafea din fata lor.

-Imi pare rau ca intrerup dar nu mi-a spus nimeni unde sa gasesc mancarea ca sa hranesc cateii.

-Jul,du-te sa ii arati.

Julia a dat din cap si s-a ridicat de pe scaun.Parea foarte apropiata de sefa noastra si ea chiar i-a spus Jul.

-Poate ti se pare ciudat ca tocmai mi-a spus Jul dar ea e mama mea.

Acum intelegeam totul.Asta era motivul pentru care avea o functie atat de importanta aici chiar daca era foarte tanara.Probabil ca mama ei ii dadea bani ca sa ii povesteasca tot ce misca prin zona.Mi-am pastrat gandurile pentru mine ca sa nu ii dau un alt motiv sa fiu subiect de discutie intre ele si am stat in liniste in dreptul usii pana cand a descuiat-o.Mirosul specific mancarii de caini m-a invadat imediat.

-Doua maini de mancare pentru fiecare.Acum ma scuzi.

M-am dat la o parte pentru a o lasa sa treaca si mi-am prins parul cu un elastic albastru pe care l-am gasit in buzunarul perechiei de blugi.Poate ca era putin mai greu decat am crezut initial dar trebuia sa imi demonstrez mie ca pot sa fac asta.Am terminat dupa 40 de minute in care am facut nenumarate ture din curte pana la incaperea cu mancare si inapoi si apoi m-am ocupat cu umplerea castroanelor cu apa.

M-am trantit extenuata intr-un fotoliu.Caldura mi-a ingreunat munca dar am reusit sa imi indeplinesc misiunea bine trasata.Mi-am scos telefonul din buzunar si am vazut ca aveam un mesaj nou de la Deby.Nu mai vorbisem cu ea de cand am sunat-o acum o saptamana sa o invit la cununia civila care se apropia cu pasi repezi.

''Stiu ca o sa ma urasti pentru ce am facut dar i-am spus lui Harry data si locul la care va avea loc cununia civila''.

Acum Harry stia totul.Daca va aparea acolo peste 2 saptamani si va strica totu;?Sau daca va aparea inaintea cununiei civile si ma va face sa ma razgandesc.Mi-am sprijinit capul pe marginea fotoliului si ecranul telefonului meu s-a luminat inca o data.

''Sa stii ca e in regula daca nu mai sunt invitata.Practic am inceput sa tip cand l-am vazut in fata mea si nu stiu ce parere si-a facut despre mine.Mama a trebuit sa il tina de vorba pana cand am reusit eu sa ma calmez.Nu ai idee cat de bine arat astazi,defapt mereu arata dar azi avea ceva schimbat.Avea si un catelusa cu el atat de draguta si el mi-a zambit atat de frumos incat nu am putut sa nu ii spun''

Am citit mesajul lung cu zambetul pe buze.Deby a ramas exact la fel ca si in ziua in care am cunoscut-o si bineinteles ca nu putea sa lipseasca de la cununia civila.

Intalnire pe insula secretaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum