Stiu ca e scurt dar am avut o saptamana atat de incarcata la scoala incat abia mi-am facut timp sa scriu.Nu am nici un drept sa ''cersesc'' voturi sau comentarii dar m-ar motiva mai mult.Sper sa va placa totusi. x
-Nu m-a pus nimeni.Face parte din munca mea.
Julia a rasuflat usurata si a intrat linistita in birou.Nu intelegeam de ce am facut asta pentru ca nu merita sa o salvez dar eu nu eram ca ea.
-Lasa-ma sa te ajut macar.
-Ma descurc si singura.
Am tras rautacioasa de pachetul mare dar Harry a tras de partea calalta si tot continutul a cazut pe jos.M-am uitat panicata in jur si am inceput sa le strang repede dar erau prea multe.Usa s-a deschis cu zgomot si nu a mai fost nevoie sa imi ridic privirea ca sa stiu ca era sefa mea.
-Bella Smith,de ajuns.Esti concediata.Preda halatului si hai sa semnezi.
M-am ridicat de pe jos si am observat ca era si Julia acolo cu un ranjet satisfacut.Ma simteam ca o infractoare care tocmai e dusa la sectia de politie.
-Va rog sa imi mai da-ti o sansa.Promit ca nu se mai intampla.
-Categoric nu.
I-am aruncat lui Harry o privire care ar fi putut ucide dar era a ramas neclintit.Am lasat cu durere halatul in cuier si am semnat un act.
-O viata buna.
Usa mi-a fost trantita in fata si eu nu m-am miscat din fata ei.Inca mai asteptam sa iasa si sa imi spuna ca e doar o gluma extrem de proastra.Am lovit cu pumnul in aer incercand sa imi descarc nervii.Mainile lui Harry mi-au invaluit talia.Creierul imi spunea sa ii trag o palma pentru ca din cauza lui am fost concediata din a 2-a zi de munca dar sufletul imi spunea ca as fi o idioata daca as face asta.
Sufletul m-a ghidat inca o data si nu l-am respins.Parfumul lui imbatator imi invaluia fiecare simt si eram ca si prinsa intr-o capcana.
-Mergem la mine?
Vocea lui imi dadea fiori pe sira spinarii.Ma simteam constransa ca si in filmele cu vampiri pe care le-am vazut chiar daca nici macar nu aveam contact vizual.De fiecare data imi propuneam sa gandesc limpede in preajma lui dar intodeauna esuam.
-Mergem.
Viata mea era un amestec de confuzie,frustrare,nervi si mult prea putine momente de fericire.
-Imi pare rau ca ai pierdut slujba din cauza mea.Sunt un idiot.
-Nu,nu esti.
Am urcat in Range Rover-ul negru parcat in fata adapostului de catei si m-am foit in scaunul de piele.Telefonul meu a sunat si am vazut ca era Conor asa ca am respins apelul.Mai aveam doar 2 saptamani de libertate oricum.Peste doar 10 minute masina a oprit in fata unei case mari.Piscina era usor vizibila,la fel si gradina imensa.Harry a coborat din masina cu niste chei si l-am lasat in fata mea.
-Intra, a spus dupa ce am patruns in curte.
Am facut un pas inauntru si Daisy a venit alergand spre mine.
-Cred ca se simte bine aici.
Casa era putin mai diferita decat as fi crezut.Intodeauna am crezut ca vedetele isi cumpara cele mai scumpe lucruri doar pentru ca sunt multimilionare dar nu era cazul si aici.Casa era decorata simplu dar cu mult bun gust.
-Ma intorc imediat.Considera-te ca asa.
Harry a disparut intr-una din camerele de la etaj si eu mi-am lasat poseta pe o canapea.Am facut cativa pasi si am vazut pe un raft o poza inramata cu mine.
Nici macar nu stiam de existenta ei,cu atat mai putin ca Harry o tine in casa.Am luat fotografia inramata amintindu-mi exact cand a fost facut.A fost in acea zi in care trebuia sa ma duc la cina cu Conor dar Harry a ajuns in ultimul moment si am avut o mica escapada.Am pus poza la loc imediat ce am auzit pasi pe scari.
-Oh...ai observat poza.Daca nu e inregula pot sa...
M-am intors vazandu-l doar cu o pereche de pantaloni scurti mov si o sapca intoarca pe cap.Pielea lui bronzata era acoperita cu o multime de tatuaje.Cateva din ele le mai vazusem dar cele mai multe erau o noutate pentru mine.
-Nu,e in regula.
Am schitat un zambet si el s-a apropiat de mine razand.
-Ce e?Nu imi spune ca nu ai mai vazut pe cineva in pantaloni scurti.
Bratele lui puternice mi-au atins umerii.
-Ba da,doar ca nu am mai vazut niciodata pe cineva care sa aiba atatea tatuaje.In casa mea sunt completa interzise.
-Fiecare are cate o poveste dar am sta pana maine sa iti povestesc.Uite aici e costumul asta de baie.E al surorii mele dar am estimat ca aveti cam aceleasi masuri.M-am uitat la costumul de baie albastru deschid din fata lui si apoi spre scari.
-Sora ta e acasa?
-Nu.Locuieste cu mama si cu tatal meu vitreg.
Erau atat de multe informatii noi pe care trebuia sa le procesez.Nici macar nu am stiut ca are o sora si nu stiam nici ca parintii lui sunt divortati.Il cunosteam atat de putin.Am luat costumul de baie din mana lui si mi-am dat ochii peste cap.El a aratat cu mana in directia etajului.
-A doua usa.Te astept la piscina.
A iesit si eu am urcat scarile descoperind mai mult usi la stanga si la dreapta.Bineinteles ca stiam unde sa intru dar ceva ma atragea mai mult spre prima usa.M-am uitat inca o data spre living si am apasat pe clanta.Un nou univers s-a deschis in fata mea.O etajera plina cu premii,un pat perfect aranjat,o etajera plina cu carti si numeroase poze inramate.Intr-una din ele erau doua femei frumoase care am presupus ca era sora si mama lui.Intr-alta era un barbat intr-o barca alaturi de un baietel micut care eram sigura ca e Harry.
Celelalte poze erau cu aceleasi persoane doar ca in alte ipostaze.Eram sigura ca Harry isi iubeste familia si asta m-a dus cu gandul la parintii mei care desi erau impreauna,pareau sa fie separati de mult.Mi-am amintit ca trebuia sa fiu jos asa ca am iesit din camera si m-am schimbat.
Costumul de baie venea destul de bine si am fost recunoscatoare pentru ca nu stiu alfel ce as fi facut.Am trecut pe langa Daisy care rodea o minge de tennis si am iesit afara.
Harry mi-a intins un pahar cu sampanie si am luat paharul din mana lui.Am ciocnit si am luat o mica inghititura.
-Ar fi bine ca momentele astea sa dureze pentru totdeauna.
Am fost de acord cu el si mi-am lasat paharul pe masuta de sticla.Harry a venit langa mine si privirile noastre s-au intersectat.Intr-o fractiune de secunde lichidul din pahar a alunecat pe pielea mea fierbinte i a udat o parte din sutien.Privirea lui Harry a coborat,privind o ultima picatura care aluneca pe abdomen.Buzele lui au facut contact cu umerii si am inchis ochii.Era o senzatie placuta.In scurt timp buzele noastre s-au intalnit si ne-am lasat pe marginea piscinei incalzita de razele puternice ale soarelui.Harry si-a lasat mana sa cada in apa si degetelelui ude mi-au traversat buzele.
Din perspectiva lui Conor:
Eram beat si nervos.Toata lumea din living se holba la mine dar eram recunoscator ca nu i-au sunat pe parintii mei pentru ca nu aveam dispozitia necesara pentru o noua scena.
-Tot nu raspunde?
Am inchis telefonul si l-am trantit pe podea.
-Nu.Sigur e cu nenorocitul ala si cand o sa il gasesc o sa il fac sa regrete ca s-a nascut.Intodeauna apare exact cand Bella uita de el.E ca un ghimpe.Daca se mai apropie de Bella vreodata sunt in stare sa il duc pe lumea cealalta.
Toata lumea din incapere s-a uitat speriata la mine si am realizat greutatea cuvintelor mele.Eram beat.Mult prea beat.M-am trantit pe canapea si sunetele din incapere au inceput sa se auda din ce in ce mai incet.
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
FanficBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...