Capitolul 6-Surpriza de pe apa

4.2K 155 15
                                    

Din perspectiva lui Deby:

-Cred ca amandoua.Esti singur?

-Da.Am lasat-o pe Lux cu mama ei.Tu ce faci pe aici?

Mi-am coborat privirea spre Miriam care ma privea cu ochii ei inocenti.

-Am venit cu Miriam sa ne uitam la un film.

-E fiica ta?

Un mic zambet mi-a aparut pe fata.Ochii albastrii ai lui Niall pareau aproape la fel de inocenti ca cei ai lui Miriam.

-Nu.Am doar 19 ani.Miriam e fetita matusii mele.

-Ah scuze.Sper ca nu te-ai suparat.

-Nu am de ce.Esti chiar simpatic.Am stat atat de mult timp pe langa Bella care nu suporta vedetele incat am auns sa cred ca vedetelor le pasa doar de ele.

-Cine e Bella?

-Prietena mea cea mai buna.E cu Harry acum pe insula.

-Serios?Abia astept sa imi povesteasca Harry.E genul de persoana careia ii plac vacantele mai diferite.

-Seamana cu Bella si ea e exact la fel.

-Vii cu noi la Madagascar?

-Suna Bine.Nu am nici un plan pentru urmatorele ore si nu m-am mi uitat la un film animat de cativa ani.

-Nici eu.Cred ca ultima oara am vazut unul cand aveam 14 ani.

-Sa mergem.

Ne-am intors in zona de cinema iar dupa ce Niall si-a cumparat bilet am fost la standul cu popcorn si sucuri apoi am intrat in sala de cinema si ne-am ocupat cele 3 locuri.

Inainte ca luminile sa se stinga mana lui mi-a cuprins usor incheietura iar eu mi-am intors privirea spre el.

-Mai poti sa imi spui inca o data cum te cheama?

-Deby.

-Deby,faptul ca ne aflam impreuna aici nu inseamna nimic.Adica vreau sa iti spun sa nu la gandesti la ceva ce ar putea fi intre noi doi.Putem fi prieteni dar nu imi doresc o relatie.Intelegi?

-Da...cred ca da.

Mi-am coborat privirea dezamagita dar nu am mai avut timp sa ma gandesc la ce tocmai imi spusese pentru ca luminiile s-au stins iar ecranul a fost luminat cu secvente din diferite filme.Mi-am indreptat privirea spre Miriam care imi zambea si batea entuziasmata din palme.I-am zambit si eu inapoi apoi mi-am fixat privirea spre ecran.

Din perspectiva lui Johny:

Stateam pe loc si priveam scena din fata mea.Parca tipul asta i se parea enervant iar acum o saruta si nu era tocmai impotriva vointei ei.

Mi-am jucat in continuare rolul de iubit al Bellei si am mers sa il gonesc pe Harry dar nu a mai fost nevoie pentru ca a plecat inainte sa ajung langa ei.

Mi-am ocupat locul pe patura langa Bellla si am privit-o serios pana cand ea a inceput sa rada.

-Ce?Doar nu crezi ca il plac.Doar ma plictiseam si eu.

I-am zambit scurt si m-am ridicat de pe patura.

-Unde pleci?

-Sa caut putin semnal la telefon.

-In regula.

Stiam sigur ce trebuia sa fac.Am mers prin nisipul cald pana cand l-am vazut pe Harry.Probabil ca acum credea ca vin sa ma razbun dar nu era deloc asa.

-Harry,Bella e o fata buna.O cunosc de cand avea 15 ani.E o prietena pe care ma pot baza mereu.

-Si ca iubita e la fel?

-Asta nu am cum sa stiu.Bella nu e iubita mea.

-Dar ea...

-Ea vrea doar sa te faca gelos.Eu sunt sigur ca te place doar ca e incapatanata si orgolioasa.Mereu a fost asa dar poate ca tu vei reusi sa o schimbi.

-Deci a mintit doar ca sa cred eu ca tu esti iubitul ei...

-Exact.Dar nu ii spune ca ti-am spus adevarul.Prefa-te ca nu stii nimic.Eu trebuie sa plec dar sfatul meu e sa o faci si tu geloasa.Gandeste-te la ceva si nu mai pierde timpul.

-Mersi.Esti de treaba Johny.

-Bafta Harry.

M-am indepartat de el si am mai mers pana am dat de Bella care manca una din conservele aduse de mine.

-Pofta buna!

-Mersi.Vrei si tu?

-Nu...defapt Bella eu trebuie sa plec.

-Dar ai spus ca stai toata ziua cu mine.

-Stiu dar a intervenit ceva.

-Iti place sa ma lasi singura nu?

-Nu te las singura.Harry e aici.

-Da...ce companie placuta.

M-am aplecat ca sa ii dau un pupic pe obraz si i-am facut cu mana in timp ce barca cu motor se indeparta.

Din perspectiva lui Harry:

Stateam cu spatele sprijinit de un copac si ma gandeam la cuvintele lui Johny.Sa o fac geloasa.Dar cum?Nu mai era nici o fata aici inafara de ea.

M-am plimbat cativa pasi si atunci mi-a venit o idee.Caleb si iahtul lui.

Daca un iaht plin cu fete o lasa indiferenta insemna ca nu tinea nici macar putin la mine.Abia asteptam sa ii vad reactia.

Am prins din prima 2 linii de semnal si am rezolvat totul cu Caleb.Din fericire de data asta nu era placat cu iahtul in vreo calatorie exotica asa cum obisnuia el.Iahtul va fi aici in 2 ore iar fetele vor sta ascunse pentru ca Bella sa nu banuiasca nimic.Acum nu imi mai ramanea decat sa astept.

Din perspectiva Bellei:

Peste 2 ore:

Mi-am ridicat capul de pe perna mica cand un zgomot s-a auzit in departare.Mi-am deschis ochii treptat si mi-am pus palma deasupra fruntii pentru a ma proteja de razele soarelui.

O nava care sigur era un iaht se apropia tot mai mult.M-am ridicat si am mers langa Harry care zambea.

-Iahtul asta are vreo legatura cu tine?

-Da.E a unui prieten.M-am gandit ca o plimbare pe apa nu strica.

-Bravo.Distractie placuta!

Incheietura mainii mele a fost prinsa de mana lui iar un contact vizual s-a stabilit intre noi.

-Nu vreau sa merg singur.Ce zici sa vii si tu?Iahtul e atat de mare incat poate nici nu o sa ne vedem.Peisajul e superb,sezlonguri,caviar,sampanie,muzica.

-Bine,m-ai convins.Dar sper sa nu ne intalnim prea mult unul cu celalalt.

Am pasit in urma lui si am urcat pe iahtul care imediat s-a pus in miscare.

Intalnire pe insula secretaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum