Capitolul 12

3.6K 141 14
                                    

Stiu ca e un capitol banal si scurt dar nu am prea avut timp pentru ca mai am putina scoala si trebuie sa iau ultimele note.

-Ne cunoastem?Da,bineinteles ca ne cunoastem.E prieten cu verisorul celei mai bune prietene a mele,am inventat eu.

Nu prea interesant.Acum va rog sa ma scuzati,am spus eu in timp ce imi inchideam sandalele.

-Bella,pot sa te conduc?

-Nu multumesc scumpule.Se ocupa deja Zac de asta,am spus eu dupa ce mi-a luat cateva secunde sa ma gandesc la un nume.

-Ah Zac,prietenul tau imaginar,a spus Harry glumind dar eu l-am impins si am iesit pe strazile aglomerate ale orasului.Nici macar nu stiam bine strazile dar am recunoscut imediat salonul de tatuaje care mi-a lasat o amintire draguta.

Pasii mei s-au ghidat spre un bar plin de oameni.Un bar modern si probabil scump.

-Un whisky cu gheata,am spus apoi m-am indreptat spre o masa goala.

-Domnisoara?

M-am intors cand l-am auzit pe cel din spatele meu.

-Da?

-Aveti peste 20 de ani?

-Nu inca.

M-am apropiat de barmanul care prepara un cokteil.

-E pentru tine,din partea casei.Imi pare rau dar nu ai varsta legala pentru a putea bea in America.

Am oftat apoi am luat cockteilul si m-am indreptat spre aceasi masa dar un tip mi-a luat-o inainte si s-a asezat cand mai aveam doar un pas pana la scaun.

-Nu te supara,dar eu am vazut prima masa asta.

Baiatul cu par saten si ochi albastrii si-a indreptat privirea spre mine.

-Nu esti de pe aici nu-i asa?

-De unde ti-ai dat seama?am spus eu in timp ce imi mutam cockteilul in mana dreapta.

-Accentul tau e britanic.

Era ciudat pentru ca eu niciodata nu am reusit sa identific accentele din diferite tari.

-Ai dreptate.Daca tot ai ocupat masa inaintea mea...pot sa ma asez pe scaunul liber?Sincer nu mai vad nici o masa libera pe aici.

-Sigur,a spus baiatul din fata mea si mi-a facut semn sa ma asez.

-Lasa-ma sa ghicesc...ai sub 20 de ani.

-Da...tu?

-Am 24.

Am ramas putin surprinsa pentru ca in mintea mea tocmai ii dadusem cu 5 ani mai putin dar am preferat sa tac rezumandu-ma doar la un zambet timid.

Un tip urias mi-a pus mana pe umar si m-a luat de la masa neapucand sa imi iau la revedere de la baiatul dragut si simpatic.

-Iar v-a dat Harry oridine?am spus si am inceput sa bat nervoasa din picior cand eram deja in masina.

-Cum a fost cu Zac...parca?l-am auzit pe Harry in timp ce imi scoteam cheile din poseta.

-Extrem de bine.Asta pana cand ti-ai trimis tu gorilele.Multumesc mult.

Mana mea a fost imobilizata pe peretele rece.

-Cand ai de gand sa recunosti ca ma placi?

-Nu o sa iti spun ca te plac.

-Ai spus-o deja.

-Bine stupidule daca insisti.Te plac.Esti fericit?

Un murmur s-a auzit la urechea mea.

-Spune-o din nou.

-Te plac.

Un sarut a fost plasat pe gatul meu in timp ce mormaia.Mi-am muscat buza inferioara si m-am dat la o parte.

-Noapte buna!am spus inainte sa trantesc usa si m-am sprijinit de perete ascultandu-i pasii care se indepartau pe hol.

Am fugit imediat spre telefon cand l-am auzit sunand.

-Da mama.

Am dat telefonul pe speaker si mi-am prins parul intr-o coada.

-Bella,trebuie sa te intorci maine acasa.Nasii tai vin de la mii de kilometrii departare si vor sa te vada.

Am oftat si am inchis telefonul inainte sa ii dau raspunsul meu.Stiam cat de important era asta pentru nasii mei si de asemenea pentru familia mea.

Am urcat scariile spre etajul urmator si am batut la usa dar nu mi-a raspuns nimeni.Totusi am decis sa intru si am auzit apa de la dus.Am indraznit sa bat la usa si peste cateva secunde,Harry se afla in fata mea invelit intr-un prosop alb.Picaturile de apa din par ii alunecau pe corp.

-Ma poti ajuta sa gasesc un bilet de avion?Trebuie sa ajung maine acasa.

-Sigur.Ma intorc si eu.Nu cred ca mai am ceva de facut pe aici.

Dupa rezervarile pe care le facusem aseara,ceasul meu sunase la 5 dimineata.Dupa un zbor lung si obosit am ajuns in orasul din care lipsisem pentru cateva zile dar ceva neasteptat se ivise.O multime de paparazii erau pregatiti in departare.

Intalnire pe insula secretaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum