Capitolul 22

2.6K 129 14
                                    

Am decis sa pun astazi capitolul.Pentru cei care citesc cealalta poveste a mea,voi incepe in seara asta sa scriu capitolul nou.Nu stiu daca voi reusi sa termin pana maine dar daca nu reusesc luni sigur il voi pune:).

A doua zi dimineata am fost surprinsa sa gasesc pe toata lumea acasa.Nici nu imi aminteam exact cand tata si-a luat ultima oara o zi libera.Mama era de obicei la cursurile ei de fitness dar acum era si ea acasa.

-Bella,mergi cu mama ta la salon.Totul trebuie sa iasa bine diseara la familia Hilton.

Panica m-a cuprins instantaneu.Credeam ca e doar o cina fara prea mari asteptari dar tata vedea lucrurile dintr-un unghi diferit.

M-am conformat si m-am dus cu mama la salon.Tot drumul a facut glume si a incercat sa ma faca sa rad dar nu a avut rezultate prea mari.Nu intelegeam de ce era bine dispusa.Pana si tata era.

Doua fete care pareau putin mai mari decat mine ne-au intampinat si am petrecut acolo urmatoarele 2 ore.Cand am iesit parul meu arata mult mai bine.Buclele lejere erau preferatele mele asa ca am optat inca o data pentru ele si mama a insistat sa mi se faca un machiaj profesionist chiar daca am refuzat la inceput.

-Nu crezi ca machiajul e prea exagerat?

Mi-am trecut o mana prin par in timp ce imi priveam reflexia in ecranul negru al telefonului.

-Nu,e perfect scumpo.

Am zambit chiar daca parerea mea era aceiasi si ne-am indreptat spre casa.Cand am intrat in curte tata iesea din casa.

-Plec sa joc golf cu tatal lui Conor.

Eram surprinsa pentru ca el nu dadea niciodata explicatii nimanui mai ales daca nu era intrebat dar am dat toata vina pe buna lui dispozitie.

Am decis sa fac curat in camera mea pentru ca timpul sa treaca mai repede.Am deschis televizorul pentru ca nu imi placea niciodata sa fie liniste cand fac curat si primul lucru pe care l-am vazut a fost un prin plan cu Harry.

Am lasat matura sa cada pe jos si am dat volumul mai tare.Stiam ca ma torturam singura,ca ar fi trebuit sa sting televizorul imediat sau sa mut pe un alt cadar dar mana mea era blocata pe butonul de volum.

Din perspectiva lui Harry:

Ma simteam inghesuit pe canapeaua prea mica pentru 5 persoane dar eram in direct asa ca am preferat sa nu las asta sa se vada.Liam a inceput sa rada langa mine si mi-am dat seama ca nici macar nu eram atent la ce se vorbea in platou.

Am primit un cot usor in coaste de la Louis si mi-am indreptat imediat atentia spre realizatoarea emisiunii care parea usor agitata dar avea un zambet larg si frumos.

-Deci Harry,ce ne poti spune despre domnisoara cu care ai fost fotografiat aseara?

Aseara iesisem cu Ashley,una din fetele de la sala de dans.Semana putin cu Bella poata ca asta a fost principalul meu motiv.

-A fost doar o cina,nimic mai mult.Am plecat separat de la restaurant,am reusit sa spun.

Mi s-a parut ca vad dezamagirea de pe chipul realizatoarei emisiunii care probabil astepta o declaratie in exclusivitate.

Cina cu Ashley de aseara a fost una placuta dar ne-am dat seama ca nu avem prea multe lucruri in comun.Dansul era cea mai pare pasiuni a ei si cea mai mare teroare a mea.

''Am iesit din direct'' am auzit strigandu-se dupa 20 de minute.

M-am ridicat de pe canapeaua pe care am stat inghesuit jumatate de ora si am facut niste poze de grup impreuna cu Rose,cea care ne-a pus cateva intrebari destul de incomode.Mi-am dat seama ca aveam restul zilei libere si nu stiam ce as putea face tot timpul asta.As fi preferat sa am o activitate pentru a imi tine gandurile ocupate dar nu era asa.

Din perspectiva Bellei:

Am inchis televizorul si m-am trantit pe fotoliu.Deci Harry a luat cina cu o alta fata si eu urma sa iau cina cu familia lui Conor.Am incercat sa procesez asta si sa incerc sa uit ca am stat 30 de minute sa il vad.

Ora la care trebuia sa plecam se apropia.Am ales rochia rosie cu putin deasupra genunchilor si o pereche de pantofi negri cu toc.Mi-am trecut din nou parul peste umeri si am ales sa port o singura bratara.Machiajul era deja gata de cateva ore asa ca pregatirile mele nu au durat prea mult timp.

Am coborat in living unde parintii mei erau deja gata de plecare.Tata purta ca de obicei un costum negru si mama o rochie eleganta cu putin peste genunchi.

Cand masina s-a oprit in fata casei lui Conor emotiile mele au crescut.Casa lor m-a intimidat intodeauna.Avea ceva ce nu imi placea chiar daca din exterior parea casa de vis.

Vanessa,sora lui Conor,a deschis usa si am intrat pe rand.Ne intelegeam destul de bine pentru ca aveam varste apropiate.L-am vazut pe Conor cum strabate aleea si am zambit fortat.M-a cuprins intr-o imbratisare stransa dar am reusit sa actuez normal pentru ca parintii mei se aflau in fata noastra si chiar considerau totul real.

La scurt timp si-au facut aparitia si parinii lui Conor si mi-au oferit cate o imbratisare.Cu siguranta familia asta era adepta imbratisarilor.Am intrat in casa pe care nu am mai vizitat-o de mult.Totul parea neschimbat.Masa era aranjata pana in cel mai mic detaliu si parintii mei se simteau in elementul lor,spre deosebire de mine care abia asteptam sa plec din casa asta.

-Bella,putem sa vorbim putin?

M-am intors spre Vanessa care arata destul de ingrijorata.

-Sigur.

M-am lasat ghidata de ea pana in cea mai indepartata camera si m-am asezat pe un fotoliu.

-Despre ce vrei sa vorbim?

Nu aveam idee despre ce mi-ar putea spune dar mi-a transferat si mie din agitatia ei.

-Bella,sunt sigura ca nu il iubesti pe Conor.Stiu ca e fratele meu dar ai face cea mai mare greaseala daca te-ai casatori cu el.

Credeam ca ma prefac destul de bine in fata familiei lui Conor dar se pare ca nu era chiar asa.

-Bella,coboara acum si spune-le tuturor ca nu va exista nici o nunta.Fa asta inainte sa fie prea tarziu.

Intalnire pe insula secretaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum